Op de boot! Doe maar sjiekquote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:31 schreef FutureFairytale het volgende:
Gezwommen vanavond en hapjes/avondeten op de boot![]()
Kaas, vleeswaren, gevulde eieren, stokbrood en crackers, zoute pinda's, watermeloen, kersen, komkommer en tomaatjes.
Een gewoon bootje van ouders maar wel genietenquote:Op dinsdag 23 juni 2026 22:43 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Op de boot! Doe maar sjiek
Gevulde eitjes, heerlijk met dit weer
Oh je foto deed t ff niet bij mij, vandaarquote:Op woensdag 24 juni 2026 14:52 schreef Karzai het volgende:
[..]
Frisdrank
Vanavond ook gazpacho en een broodje kip
quote:Op woensdag 24 juni 2026 14:37 schreef golfer het volgende:
Vanavond wordt het gazpacho met daarbij wat kibbeling vanuit IJmuiden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |