Erger nog is als dat in de laatste minuut van de wedstrijd gebeurt!quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:13 schreef over_hedge het volgende:
Als ze 1 ding niet willen is het achter komen in een wedstrijd. Man man man wat een commentaar
NOS Premium nemen met alternatieve commentaar audio tracksquote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:13 schreef over_hedge het volgende:
Als ze 1 ding niet willen is het achter komen in een wedstrijd. Man man man wat een commentaar
Nou nou nou nou nou nou.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:07 schreef capuchon_jongen het volgende: [..] Ach krijg een schaafwond joch, haten op AI
![]()
NOS weer?quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:13 schreef over_hedge het volgende:
Zouden zomaar kunnen winnen dankzij karma want ik las dat de aanvoerder van Marokko een verkrachter isquote:
Dan heb je Kiribati nooit zien spelen!quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
Voetbal in Oceanië stelt niet zoveel voor.
Gelukkig spelen ze onder de Aziatische bond.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
en de 2:30 curveball vannachtquote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:15 schreef TjjWester het volgende:
Dat geklooi met de schema's is wel irritant, soms 2 nachtwedstrijden, soms 3.
Soms een wedstrijd om 18/19:00, soms niet.....
Krijgen we dan Evert?quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:14 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
NOS Premium nemen met alternatieve commentaar audio tracks
Turkenbot.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:16 schreef Nova het volgende:
[..]
Oeh, spannend! Maar ik heb geen live sportuitslagen paraat, @:Zipportal. Mijn kennis loopt tot juni 2024 en realtime scores zitten daar helaas niet bij![]()
Wil je wel iets weten over de teams of hun geschiedenis? Of ben jij meer het type dat lekker met popcorn voor een spannende wedstrijd gaat zitten?
Daarom is Australië ook aangesloten bij de Aziatische bond. Kunnen ze zich ook beter meten en sterker wordenquote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat ga je drinken?quote:
Maar Marokko heeft Allah aan hun kant!quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:15 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zouden zomaar kunnen winnen dankzij karma want ik las dat de aanvoerder van Marokko een verkrachter is
Spanje/Portugal/Marokkoquote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:15 schreef TjjWester het volgende:
Hebert met zijn kenmerkende lach?quote:
Sux ja.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:15 schreef TjjWester het volgende:
Vind de Fanta cassis variant wel lekker.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:18 schreef GertKuyt het volgende:
[..]
Als het maar geen fanta exotic is. Wat is dat verschrikkelijk zeg.
Ken ik niet. Welke fruitsmaak zit eraan?quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:18 schreef GertKuyt het volgende:
[..]
Opblijven voor een slachtpartij?quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Marokko speelt straks nog, die ga ik wel meepikken
Ik ga denk ik kijken naar Schotland. Wordt wel mijn eerste nachtwedstrijd dit WKquote:
Bier?quote:
Is dat die licht blauwe of donkerblauwe. Want die donkerblauwe vind ik erg lekker.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:18 schreef GertKuyt het volgende:
[..]
Met deze score zijn ze zo goed als zeker van plek 1 of 2.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:19 schreef PzKpfw het volgende:
Het zou toch het mooiste zijn als Mexico en Canada doorgaan en de VS eruit ligt na de poulefase
Groenquote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Is dat die licht blauwe of donkerblauwe. Want die donkerblauwe vind ik erg lekker.
Amerika is altijd goed in allerlei supplementen die helpen maar niet verboden zijnquote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:19 schreef vul_maar_in het volgende:
Als die amerikanen minuut 65 nog zo rennen graag wat extra plasjes verzamelen.
Tropische vruchten.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:19 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ken ik niet. Welke fruitsmaak zit eraan?
letterlijk 1 minuut een buitje hier en daarna alles weer openquote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:21 schreef franklop het volgende:
Komt hier straks een flinke onweersbui aan. Einde tijdperk
Omdat die ook niet zo goed zijn.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:21 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Hoe kan Turkije daar van verliezen?
Dat komt omdat de VS voor de rest van de wereld bepaalt welke supplementen verboden zijnquote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:20 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Amerika is altijd goed in allerlei supplementen die helpen maar niet verboden zijn
IJskoude Pepsiquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze is het lekkerst, ideaal voor tijdens de wedstrijd tussen de VS en AustraliëIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Met fruit; dus ook nog een gezond drankje.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:20 schreef GertKuyt het volgende:
[..]
Tropische vruchten.
(sinaasappel 3%,perzik 0,5%, appel 0,4%, passievrucht 0,1%; voedingszuren:citroenzuur, appelzuur; conserveermiddel: kaliumsorbaat; wortel- en saffloerconcentraat)
EU says no.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat komt omdat de VS voor de rest van de wereld bepaalt welke supplementen verboden zijn
Bijna niemand ligt eruit na de poulefasequote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:19 schreef PzKpfw het volgende:
Het zou toch het mooiste zijn als Mexico en Canada doorgaan en de VS eruit ligt na de poulefase
Misschien vind je passievrucht niet lekkerquote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:20 schreef GertKuyt het volgende:
[..]
Tropische vruchten.
(sinaasappel 3%,perzik 0,5%, appel 0,4%, passievrucht 0,1%; voedingszuren:citroenzuur, appelzuur; conserveermiddel: kaliumsorbaat; wortel- en saffloerconcentraat)
quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]Lemon BohSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze is het lekkerst, ideaal voor tijdens de wedstrijd tussen de VS en Australië
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Tijd voor een slokjesbreakquote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
Australië begint kansjes te krijgen, ze voetballen zich in de wedstrijd
Ik ga altijd erg goed op yoghurt met perzik en maracuya. We zullen het nooit weten.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:22 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Misschien vind je passievrucht niet lekker
Wellicht maar dan zouden andere landen ook weet hebben van wat werkt. VS is juist goed in dingen vinden die anderen niet kennen.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat komt omdat de VS voor de rest van de wereld bepaalt welke supplementen verboden zijn
Bavaria IPA 0.0 was in mijn herinnering verrassend goedquote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Niks mis met 0.0; Bavaria IPA 0.0 is mijn favoriet.
jupiler vind ik lekkerste 0.0quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die was wel erg lekker. Al jaren niet meer gezien.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:24 schreef Coco het volgende:
Fanta Shokata![]()
ondertiteling maken onder clips van soapseries uit India.
Is dit bij het lokale dranklokaal bij jou in de buurt?quote:
sow...quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:27 schreef 3rr0r het volgende:
Dacht dat alleen kankerpatienten 0.0 bier dronken
Pak dadelijk een Warsteiner Herb <0.5.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
nou nou nouquote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:27 schreef 3rr0r het volgende:
Als je de Aussies niet afjaagt dan is het lastig om die muur te slechten.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:21 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Hoe kan Turkije daar van verliezen?
Standaarddrinker?quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat woord is aan inflatie onderhevig.
Geen darkmode.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Deze trek ik alvast open, is met alcohol wel
Maar de 0.0 is Stella de beste vind ik
[ afbeelding ]
Jup België Jup.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daar heb je geen layout voor nodig.quote:
Mooie muismatquote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waar slaat dit nou op?quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:27 schreef 3rr0r het volgende:
Ik drink nu een Delirium.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:27 schreef vul_maar_in het volgende:
Ik voel me nu wel een zwaargewicht met een leffe tripel.
Rollercoaster tycoon muismat?quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Rollercoaster Tycoonquote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is een heel coole muismatquote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Welkom thuis.quote:
Qua voetbal: USA.quote:
Ja ik had 1-2 voorspeldquote:
Ik zie spelers van dezelfde ploeg elkaar bewust en succesvol aanspelen?quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:30 schreef DobbyDobby het volgende:
Jongens, dit is net zo slecht bijna als Zuid Afrika
Moet van Infantinoquote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Scheids geeft makkelijk geel aan Australië.
Beterschap.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee ben beetje ziekjes deze week. Morgen weer proberen denk ik
Ik heb zowel Karmeliet als Westmalle in huis, moeilijk, moeilijk... ik ga een muntje opgooienquote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee ben beetje ziekjes deze week. Morgen weer proberen denk ik
waar kijk je?quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Welke nobody is die commentator trouwens zeg?
Kijk op de Belg ik kan het iedereen aanradenquote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:34 schreef Dr_Flash het volgende:
We kijken Sporza.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Iedereen maakt fouten, maar dit was wel een heel stomme fout.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja ik had 1-2 voorspeld
wtf bezielde me
Deze uitslag zal ik wel van tweedeklummie gepikt hebben die staat 63ste
Dit lijkt me racistisch.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik denk dat Australië toch iets meer kwaliteit heeft dan ZA
Pluspunten voor @capuchon_jongenquote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit is een heel coole muismat
Westmallequote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:34 schreef Fleischmeister het volgende:
[..]
Ik heb zowel Karmeliet als Westmalle in huis, moeilijk, moeilijk... ik ga een muntje opgooien
Ik sta 8ste van de 82 op m'n werkquote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Iedereen maakt fouten, maar dit was wel een heel stomme fout.
Maar ik sta stijf onderaan in mijn Scorito poultjes dus ik heb geen enkele recht van spreken.
Ik post in een voetbaltopic. Dus dacht dat je er zou van uit gaan dat het over de voetbalkwaliteiten gingquote:
Karmelietquote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:34 schreef Fleischmeister het volgende:
[..]
Ik heb zowel Karmeliet als Westmalle in huis, moeilijk, moeilijk... ik ga een muntje opgooien
Wil je zoet, kruidig en koolzuur, of wil je bitter, puur en zwaar?quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:34 schreef Fleischmeister het volgende:
[..]
Jawel dat blijf ik gewoon doen.quote:
sowquote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jawel dat blijf ik gewoon doen.
Ga maar in WLR-SC posten als je er zuur over blijft doen
karmelietjes gasbommen genotquote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wil je zoet, kruidig en koolzuur, of wil je bitter, puur en zwaar?
Daarom POL gescheiden houden van SPT.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:36 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik heb ook Australië op winst. Waarschijnlijk vanwege aversie tegen Amerika
De Balkan vakantie is bij dezen gecanceld.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jawel dat blijf ik gewoon doen.
Ga maar in WLR-SC posten als je er zuur over blijft doen
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:34 schreef Fleischmeister het volgende:
[..]
ESF zou dat ook moeten doen. Maar dat is een andere discussiequote:
Prima dan wil ik de helft van de kosten die ik al gemaakt heb terug (een reistas)quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:37 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
De Balkan vakantie is bij dezen gecanceld.
We grijpen iedere kans aan om capu een beetje een hart onder de riem te steken.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet die muismat van Capu nog ff zien denk ik. Schijn ik heel wat aan te missen
quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:27 schreef 3rr0r het volgende:
quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet die muismat van Capu nog ff zien denk ik. Schijn ik heel wat aan te missen
Dat heb ik met Schotland gedaan vanacht.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Het is meer dat ie ook wat verrassinkjes wil doen.
Dit speelde ik vroegerquote:
jep ging net postenquote:
Dat vind ik dan wel weer fair. Maar ik begrijp op zich wel dat jij en @Makamba_ niet meer samen naar de Balkan landen moeten.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Prima dan wil ik de helft van de kosten die ik al gemaakt heb terug (een reistas)
Daar zou me eerlijk gezegd niets verbazen. Schotland is een fysiek team en die Marokkanen spelen vooral goed tegen 'voetballende' tegenstandersquote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:39 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Dat heb ik met Schotland gedaan vanacht.Die gaan natuurlijk nooit winnen.
Dat is geen muismat, dat is een tafelkleedquote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
jep ging net posten
[ afbeelding ]
Mooie hamstermolen op links.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
jep ging net posten
[ afbeelding ]
Wat leuk. Ik vond je echt zo’n Susan en Freek type. Dus dit bericht meteen geliked.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit speelde ik vroegerIk vernoemde mijn achtbanen altijd naar rap-albums
Voor meer leuke RCT-anekdotes mogen jullie Dm-en
Freek drinkt ook graag 0.0quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat leuk. Ik vond je echt zo’n Susan en Freek type. Dus dit bericht meteen geliked.
Dat is een ventilatorquote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:40 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Mooie hamstermolen op links.![]()
@:coco
Nee kan je voorstellen dat je 8uur in de auto zit met iemand die alleen maar klaagtquote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat vind ik dan wel weer fair. Maar ik begrijp op zich wel dat jij en @:makamba_ niet meer samen naar de Balkan landen moeten.
Echt een prima setup.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
jep ging net posten
[ afbeelding ]
nice.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
jep ging net posten
[ afbeelding ]
Bij keuze tussen Susan en Freek of rap kies ik toch voor Susan en Freekquote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat leuk. Ik vond je echt zo’n Susan en Freek type. Dus dit bericht meteen geliked.
Dat kan nog weleens tegen gaan vallen in deze poule.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:40 schreef DobbyDobby het volgende:
1-0 nederlaag is prima voor AUS. Nog steeds een positief doelsaldo.
Heb je ook nog een TV of een extra scherm ernaast?quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
jep ging net posten
[ afbeelding ]
Wtfquote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:40 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vond je echt zo’n Susan en Freek type.
Back-up voor FOK!quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:40 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Mooie hamstermolen op links.![]()
@:coco
Heb je wel gelijk in. Ik heb wat meer vertrouwen nuquote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar zou me eerlijk gezegd niets verbazen. Schotland is een fysiek team en die Marokkanen spelen vooral goed tegen 'voetballende' tegenstanders
Maar ik heb ze wel gewoon laten winnen
Is dit een nieuwe WK hit?quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
De lucht is bij ons volkomen oranje.
Suzan en Freek hebben erg mooie nummers. Goud is mijn breakup songquote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:42 schreef Zorro het volgende:
[..]
Bij keuze tussen Susan en Freek of rap kies ik toch voor Susan en Freek
Ik sta op plaats 2 van de 164, maar het staat wel kort op elkaar en kan bij een foute voorspelling zomaar zakken naar plek 5quote:
Ja zie je @GGMMquote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:42 schreef Zorro het volgende:
[..]
Bij keuze tussen Susan en Freek of rap kies ik toch voor Susan en Freek
TV links van mequote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:42 schreef Felagund het volgende:
[..]
Heb je ook nog een TV of een extra scherm ernaast?
Dit hoef je niet te pikken. @GGMMquote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:40 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vond je echt zo’n Susan en Freek type.
Wel een open poule ditquote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:42 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat kan nog weleens tegen gaan vallen in deze poule.
Ik wil in eerste instantie al geen auto vervoeren per vliegtuig.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Prima dan wil ik de helft van de kosten die ik al gemaakt heb terug (een reistas)
Ik verwacht ook op z'n minst excusesquote:
quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja. Als Turkije wint van Paraguay en 'n punt pakt tegen de VS, komen ze op 4 en ligt Australië eruit als ze verliezen van Paraguay.quote:
quote:
RCTquote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
jep ging net posten
[ afbeelding ]
Wel een mooie.quote:
Even belletje naar Trump of hij wat geld kan overmaken.quote:
En de mannen ook niet.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:45 schreef dvdfreak het volgende:
99% van de amerikanen weten niet wat offside is
99% van FOK! ook nietquote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:45 schreef dvdfreak het volgende:
99% van de amerikanen weten niet wat offside is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |