quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet die muismat van Capu nog ff zien denk ik. Schijn ik heel wat aan te missen
Dat heb ik met Schotland gedaan vanacht.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Het is meer dat ie ook wat verrassinkjes wil doen.
Dit speelde ik vroegerquote:
jep ging net postenquote:
Dat vind ik dan wel weer fair. Maar ik begrijp op zich wel dat jij en @Makamba_ niet meer samen naar de Balkan landen moeten.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Prima dan wil ik de helft van de kosten die ik al gemaakt heb terug (een reistas)
Daar zou me eerlijk gezegd niets verbazen. Schotland is een fysiek team en die Marokkanen spelen vooral goed tegen 'voetballende' tegenstandersquote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:39 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Dat heb ik met Schotland gedaan vanacht.Die gaan natuurlijk nooit winnen.
Dat is geen muismat, dat is een tafelkleedquote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
jep ging net posten
[ afbeelding ]
Mooie hamstermolen op links.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
jep ging net posten
[ afbeelding ]
Wat leuk. Ik vond je echt zo’n Susan en Freek type. Dus dit bericht meteen geliked.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit speelde ik vroegerIk vernoemde mijn achtbanen altijd naar rap-albums
Voor meer leuke RCT-anekdotes mogen jullie Dm-en
Freek drinkt ook graag 0.0quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat leuk. Ik vond je echt zo’n Susan en Freek type. Dus dit bericht meteen geliked.
Dat is een ventilatorquote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:40 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Mooie hamstermolen op links.![]()
@:coco
Nee kan je voorstellen dat je 8uur in de auto zit met iemand die alleen maar klaagtquote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat vind ik dan wel weer fair. Maar ik begrijp op zich wel dat jij en @:makamba_ niet meer samen naar de Balkan landen moeten.
Echt een prima setup.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
jep ging net posten
[ afbeelding ]
nice.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
jep ging net posten
[ afbeelding ]
Bij keuze tussen Susan en Freek of rap kies ik toch voor Susan en Freekquote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat leuk. Ik vond je echt zo’n Susan en Freek type. Dus dit bericht meteen geliked.
Dat kan nog weleens tegen gaan vallen in deze poule.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:40 schreef DobbyDobby het volgende:
1-0 nederlaag is prima voor AUS. Nog steeds een positief doelsaldo.
Heb je ook nog een TV of een extra scherm ernaast?quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
jep ging net posten
[ afbeelding ]
Wtfquote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:40 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vond je echt zo’n Susan en Freek type.
Back-up voor FOK!quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:40 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Mooie hamstermolen op links.![]()
@:coco
Heb je wel gelijk in. Ik heb wat meer vertrouwen nuquote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar zou me eerlijk gezegd niets verbazen. Schotland is een fysiek team en die Marokkanen spelen vooral goed tegen 'voetballende' tegenstanders
Maar ik heb ze wel gewoon laten winnen
Is dit een nieuwe WK hit?quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
De lucht is bij ons volkomen oranje.
Suzan en Freek hebben erg mooie nummers. Goud is mijn breakup songquote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:42 schreef Zorro het volgende:
[..]
Bij keuze tussen Susan en Freek of rap kies ik toch voor Susan en Freek
Ik sta op plaats 2 van de 164, maar het staat wel kort op elkaar en kan bij een foute voorspelling zomaar zakken naar plek 5quote:
Ja zie je @GGMMquote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:42 schreef Zorro het volgende:
[..]
Bij keuze tussen Susan en Freek of rap kies ik toch voor Susan en Freek
TV links van mequote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:42 schreef Felagund het volgende:
[..]
Heb je ook nog een TV of een extra scherm ernaast?
Dit hoef je niet te pikken. @GGMMquote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:40 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vond je echt zo’n Susan en Freek type.
Wel een open poule ditquote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:42 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat kan nog weleens tegen gaan vallen in deze poule.
Ik wil in eerste instantie al geen auto vervoeren per vliegtuig.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Prima dan wil ik de helft van de kosten die ik al gemaakt heb terug (een reistas)
Ik verwacht ook op z'n minst excusesquote:
quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja. Als Turkije wint van Paraguay en 'n punt pakt tegen de VS, komen ze op 4 en ligt Australië eruit als ze verliezen van Paraguay.quote:
quote:
RCTquote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
jep ging net posten
[ afbeelding ]
Wel een mooie.quote:
Even belletje naar Trump of hij wat geld kan overmaken.quote:
En de mannen ook niet.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:45 schreef dvdfreak het volgende:
99% van de amerikanen weten niet wat offside is
99% van FOK! ook nietquote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:45 schreef dvdfreak het volgende:
99% van de amerikanen weten niet wat offside is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |