Ja ik had 1-2 voorspeldquote:
Ik zie spelers van dezelfde ploeg elkaar bewust en succesvol aanspelen?quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:30 schreef DobbyDobby het volgende:
Jongens, dit is net zo slecht bijna als Zuid Afrika
Moet van Infantinoquote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Scheids geeft makkelijk geel aan Australië.
Beterschap.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee ben beetje ziekjes deze week. Morgen weer proberen denk ik
Ik heb zowel Karmeliet als Westmalle in huis, moeilijk, moeilijk... ik ga een muntje opgooienquote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Deze trek ik alvast open, is met alcohol wel
Maar de 0.0 is Stella de beste vind ik
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee ben beetje ziekjes deze week. Morgen weer proberen denk ik
waar kijk je?quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Welke nobody is die commentator trouwens zeg?
Kijk op de Belg ik kan het iedereen aanradenquote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:34 schreef Dr_Flash het volgende:
We kijken Sporza.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Iedereen maakt fouten, maar dit was wel een heel stomme fout.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja ik had 1-2 voorspeld
wtf bezielde me
Deze uitslag zal ik wel van tweedeklummie gepikt hebben die staat 63ste
Dit lijkt me racistisch.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik denk dat Australië toch iets meer kwaliteit heeft dan ZA
Pluspunten voor @capuchon_jongenquote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit is een heel coole muismat
Westmallequote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:34 schreef Fleischmeister het volgende:
[..]
Ik heb zowel Karmeliet als Westmalle in huis, moeilijk, moeilijk... ik ga een muntje opgooien
Ik sta 8ste van de 82 op m'n werkquote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Iedereen maakt fouten, maar dit was wel een heel stomme fout.
Maar ik sta stijf onderaan in mijn Scorito poultjes dus ik heb geen enkele recht van spreken.
Ik post in een voetbaltopic. Dus dacht dat je er zou van uit gaan dat het over de voetbalkwaliteiten gingquote:
Karmelietquote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:34 schreef Fleischmeister het volgende:
[..]
Ik heb zowel Karmeliet als Westmalle in huis, moeilijk, moeilijk... ik ga een muntje opgooien
Wil je zoet, kruidig en koolzuur, of wil je bitter, puur en zwaar?quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:34 schreef Fleischmeister het volgende:
[..]
Jawel dat blijf ik gewoon doen.quote:
sowquote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jawel dat blijf ik gewoon doen.
Ga maar in WLR-SC posten als je er zuur over blijft doen
karmelietjes gasbommen genotquote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wil je zoet, kruidig en koolzuur, of wil je bitter, puur en zwaar?
Daarom POL gescheiden houden van SPT.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:36 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik heb ook Australië op winst. Waarschijnlijk vanwege aversie tegen Amerika
De Balkan vakantie is bij dezen gecanceld.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jawel dat blijf ik gewoon doen.
Ga maar in WLR-SC posten als je er zuur over blijft doen
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:34 schreef Fleischmeister het volgende:
[..]
ESF zou dat ook moeten doen. Maar dat is een andere discussiequote:
Prima dan wil ik de helft van de kosten die ik al gemaakt heb terug (een reistas)quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:37 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
De Balkan vakantie is bij dezen gecanceld.
We grijpen iedere kans aan om capu een beetje een hart onder de riem te steken.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet die muismat van Capu nog ff zien denk ik. Schijn ik heel wat aan te missen
quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:27 schreef 3rr0r het volgende:
Dacht dat alleen kankerpatienten 0.0 bier dronken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |