Ik ga denk ik kijken naar Schotland. Wordt wel mijn eerste nachtwedstrijd dit WKquote:
Bier?quote:
Is dat die licht blauwe of donkerblauwe. Want die donkerblauwe vind ik erg lekker.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:18 schreef GertKuyt het volgende:
[..]
Als het maar geen fanta exotic is. Wat is dat verschrikkelijk zeg.
Met deze score zijn ze zo goed als zeker van plek 1 of 2.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:19 schreef PzKpfw het volgende:
Het zou toch het mooiste zijn als Mexico en Canada doorgaan en de VS eruit ligt na de poulefase
Groenquote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Is dat die licht blauwe of donkerblauwe. Want die donkerblauwe vind ik erg lekker.
Amerika is altijd goed in allerlei supplementen die helpen maar niet verboden zijnquote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:19 schreef vul_maar_in het volgende:
Als die amerikanen minuut 65 nog zo rennen graag wat extra plasjes verzamelen.
Tropische vruchten.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:19 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ken ik niet. Welke fruitsmaak zit eraan?
letterlijk 1 minuut een buitje hier en daarna alles weer openquote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:21 schreef franklop het volgende:
Komt hier straks een flinke onweersbui aan. Einde tijdperk
Omdat die ook niet zo goed zijn.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:21 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Hoe kan Turkije daar van verliezen?
Dat komt omdat de VS voor de rest van de wereld bepaalt welke supplementen verboden zijnquote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:20 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Amerika is altijd goed in allerlei supplementen die helpen maar niet verboden zijn
IJskoude Pepsiquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze is het lekkerst, ideaal voor tijdens de wedstrijd tussen de VS en AustraliëIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Met fruit; dus ook nog een gezond drankje.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:20 schreef GertKuyt het volgende:
[..]
Tropische vruchten.
(sinaasappel 3%,perzik 0,5%, appel 0,4%, passievrucht 0,1%; voedingszuren:citroenzuur, appelzuur; conserveermiddel: kaliumsorbaat; wortel- en saffloerconcentraat)
EU says no.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat komt omdat de VS voor de rest van de wereld bepaalt welke supplementen verboden zijn
Bijna niemand ligt eruit na de poulefasequote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:19 schreef PzKpfw het volgende:
Het zou toch het mooiste zijn als Mexico en Canada doorgaan en de VS eruit ligt na de poulefase
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |