Misschien vind je passievrucht niet lekkerquote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:20 schreef GertKuyt het volgende:
[..]
Tropische vruchten.
(sinaasappel 3%,perzik 0,5%, appel 0,4%, passievrucht 0,1%; voedingszuren:citroenzuur, appelzuur; conserveermiddel: kaliumsorbaat; wortel- en saffloerconcentraat)
quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]Lemon BohSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze is het lekkerst, ideaal voor tijdens de wedstrijd tussen de VS en Australië
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Tijd voor een slokjesbreakquote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
Australië begint kansjes te krijgen, ze voetballen zich in de wedstrijd
Ik ga altijd erg goed op yoghurt met perzik en maracuya. We zullen het nooit weten.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:22 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Misschien vind je passievrucht niet lekker
Wellicht maar dan zouden andere landen ook weet hebben van wat werkt. VS is juist goed in dingen vinden die anderen niet kennen.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat komt omdat de VS voor de rest van de wereld bepaalt welke supplementen verboden zijn
Bavaria IPA 0.0 was in mijn herinnering verrassend goedquote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Niks mis met 0.0; Bavaria IPA 0.0 is mijn favoriet.
jupiler vind ik lekkerste 0.0quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Niks mis met 0.0; Bavaria IPA 0.0 is mijn favoriet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |