Al besproken.quote:Op donderdag 18 juni 2026 13:55 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie dat de aussies inderdaad bezig zijn
In Qatar hadden ze ook van die 'grappige' liedjes?quote:Op donderdag 18 juni 2026 13:55 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie dat de aussies inderdaad bezig zijn
Heb ik overgeslagen.quote:
Je had nog genoeg aan m'n toetje van gisteravond.quote:
Prima tijd toch? Het is weekend.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 17:32 schreef vul_maar_in het volgende:
Had liever iets vroeger gezien maar wel zin in.
Mwah om middernacht is er ook nog een mooi potje. Dan morgenochtend nog even 2 samenvattingen meepikken met een kopje koffie.quote:
Wat vulgair.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 17:23 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Je had nog genoeg aan m'n toetje van gisteravond.
Eentje, prime-time. Primaquote:
Boel boomers hier die om 23u op bed moeten.quote:
Hoe laat zou @capuchon_jongen vanavond naar bed gaan?quote:
Nadat Flash naar bed is en voor Wimderon gaat slapen.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 19:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hoe laat zou @:capuchon_jongen vanavond naar bed gaan?
Dan weten we meteen wanneer er gescoord gaat worden.
Je bent een varkenquote:
redelijk laat dus vanavond veel kutwedstrijdenquote:Op vrijdag 19 juni 2026 19:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hoe laat zou @:capuchon_jongen vanavond naar bed gaan?
Dan weten we meteen wanneer er gescoord gaat worden.
krijg je dat door je keelgat?quote:
Och capu.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 20:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
krijg je dat door je keelgat?
corned beef is het enige vlees in blik die ik graag eet
quote:Op vrijdag 19 juni 2026 20:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Hebben ze je niet verteld dat de eerste wereldoorlog al een poosje voorbij is?quote:Op vrijdag 19 juni 2026 20:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik heb veel ingeslagen voor de nakende derde wereldoorlog.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 20:11 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Hebben ze je niet verteld dat de eerste wereldoorlog al een poosje voorbij is?
Volgens mij is het idee dat je hem gewoon opwarmt in de oven.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 20:13 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ik kan daar wel wat mee, maar recht uit het blik lijkt me niet zo lekker.
quote:Op vrijdag 19 juni 2026 20:13 schreef R-woud93 het volgende:
Ik heb het gevoel dat dit een bijzonder leuke pot gaat worden
Marc D kan dat wel geluidsdicht maken.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 20:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
Seattle Stadium. 1 van de luidruchtigste stadions van de VS. Volgens mij was er ooit een record van het producerende geluid.
We zouden Joep in de VS kunnen laten.quote:
Zoek "spam in japan" maar eens op.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 20:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ja.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 20:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
Vrijdag 19 juni 2026
21:00 Verenigde Staten - Australië (Groep D)
Zaterdag 20 juni 2026
00:00 Schotland - Marokko (Groep C)
02:30 Brazilië - Haïti (Groep C)
Klopt de aanvangstijd van Brazilië tegen Haïti of heb ik een fout gemaakt
Zekerquote:Op vrijdag 19 juni 2026 20:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
Vrijdag 19 juni 2026
Zaterdag 20 juni 2026
Genau.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 20:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
Vrijdag 19 juni 2026
Zaterdag 20 juni 2026
Ik denk niet dat de spelfout aan hem ligt.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 20:29 schreef Durmada het volgende:
Als liefhebber van Brobbey noemt hij hem Brobby in zijn opstelling
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
quote:Op vrijdag 19 juni 2026 20:26 schreef R-woud93 het volgende:
Ik pak er een flesje Amstel bij
@:coco @:zipportal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volkslied Australië:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
quote:Op vrijdag 19 juni 2026 20:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
Voor wie straks wil meezingen:
Volkslied USA:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volkslied Australië:Ik denk niet dat ik ga mee zingen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
Ik ben niet thuis nuquote:Op vrijdag 19 juni 2026 20:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Neem je tijd hoor @:GGMM
Ik waardeer alle moeite die jij erin steekt.
Geef de prompt dan maak ik die even voor jequote:
Vriends is een leuk ventje.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 19:32 schreef Zipportal het volgende:
Kenneth Perez, Bart Vriends, Ibrahim Afellay en Abdelkader Benali
Proost maatquote:Op vrijdag 19 juni 2026 20:33 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik neem een Hertog Jan.
quote:Op vrijdag 19 juni 2026 20:33 schreef Haags het volgende:
TaffarelWist je dat hij de hoofdstad van Madagaskar weet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie was ook weer die ransaap die hier mayo bij nam? @Van_Poppel geloof ikquote:
quote:Op vrijdag 19 juni 2026 20:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
Tip neem een lauw voetenbadje om je lichaamstemperatuur af te koelen
Oliebollen met mayo?quote:Op vrijdag 19 juni 2026 20:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wie was ook weer die ransaap die hier mayo bij nam? @:Van_Poppel geloof ik
Dit is correct en tevens juist.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 20:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wie was ook weer die ransaap die hier mayo bij nam? @:Van_Poppel geloof ik
Er schijnt een markt voor voetwater te zijn.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 20:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
Tip neem een lauw voetenbadje om je lichaamstemperatuur af te koelen
Als iemand je moet leren hoe je ‘links rechts’ doet heb je toch wel een achterstand.quote:
En gedragen sokken. Heb je nog een sok voor mij?quote:Op vrijdag 19 juni 2026 20:54 schreef Coco het volgende:
[..]
Er schijnt een markt voor voetwater te zijn.
Niks.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 20:56 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
We weten wat wij aan je hebben in de oorlog, meneer nsb.
Geluid blijft daar wel goed hangen door hoe het is gebouwd.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 20:57 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Ik was vooral onder de indruk van die waanzinnig grote wolkenkrabber.
Je kan letterlijk de bal het stadion uitschieten.quote:
Sterkte.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 20:57 schreef R-woud93 het volgende:
Tijdens het water geven aan mijn planten heeft 1 of ander kut beest mij gestoken en nu heb ik enorme jeuk.
Tot zo ver mijn verhaal.
It's not just a game o.i.d.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 20:57 schreef RipCity het volgende:
Dat liedje van bocelli en die ander begint wel te groeien. Voor begin van de match opzich wel okay. Nog steeds geen idee wat ze zingen tho.
Jij bent degene die de hedendaagse Franz Ferdinand doodschiet?quote:Op vrijdag 19 juni 2026 20:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Niks.
Want ik sterf op de eerste dag.
Zo veel alcohol ga ik niet drinken vanavond.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 20:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Sterkte.
Alcohol verdooft.
Daar hoeven we dus niet op te rekenen vanavondquote:
ik kan me niet voorstellen dat de migratie daar even erg is of in Brusselquote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:00 schreef DobbyDobby het volgende:
Melbourne is een shitlhole geworden, maar dit geheel terijze.
Dat Sydney mee dan.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:00 schreef DobbyDobby het volgende:
Melbourne is een shitlhole geworden, maar dit geheel terijze.
Stoot je teen tegen een kastjequote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:01 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
@:yvonne @:Pisces29 @:dobbydobby @:dombohetolifantje1
Dat lijkt mij ook onmogelijk. Maar niveau'tje Londen/Amsterdam gaat het wel heen.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
ik kan me niet voorstellen dat de migratie daar even erg is of in Brussel
Die van Australie is mijn favoriet tot nog toequote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:01 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
@:yvonne @:Pisces29 @:dobbydobby @:dombohetolifantje1
Iedereen verdient een plekje op deze aardbol.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
ik kan me niet voorstellen dat de migratie daar even erg is of in Brussel
Wtfquote:
Oke MAGA redneckquote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wij zingen thuis liedjes voor de Amerikaanse soccerploeg!
Ai is de toekomst en gaat je baan overnemen.quote:
Echt hè, wat een wansmaak en nog vrij infantiel ook.quote:
Een lekker wijf.quote:
Verstandige jongen die ver gaat komen.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:04 schreef R-woud93 het volgende:
Ik heb mijn voorspelling vanmiddag nog aangepast van 1-2 naar 2-1
Ai, daar gaat je mogelijkheid de VS binnen te komen. Wellicht als je snel trouwt.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Aussie boys are on a bender
Donald Trump is a sex offender
Het was vast geen Gijp aftrap dus dat valt meequote:
Verdomme.quote:
Niet iedereen heeft een hersenloze baanquote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ai is de toekomst en gaat je baan overnemen.
zo te zien alleen in Zeeland en zuid-holland/west-brabantquote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:04 schreef Dr_Flash het volgende:
bakje gemengde nootjes maar zo.
Onweert het bij jullie al?
Hier niet veel gedaan, lichte regen, en wat gerommel in de verte.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Draag zelf iets leuks bijquote:
Als ik zie wat voor troep AI tot dusver publiceert als het mijn werk doet maak ik mij geen enkele zorgenquote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ai is de toekomst en gaat je baan overnemen.
Hier gaat niks vallen denk ikquote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:04 schreef Dr_Flash het volgende:
AI en kunst gaan niet samen.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat doet iedereen weer ontzettend en onnodig bozig om wat AI kunst.
Veels te veel gelul dan. 24 uurquote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als ik zie wat voor troep AI tot dusver publiceert als het mijn werk doet maak ik mij geen enkele zorgen
AI mag van mij wel de 24 uur aan meetings per week overnemen
Hoe gaat dat?quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wij zingen thuis liedjes voor de Amerikaanse soccerploeg!
Hanta mag ook wel toch @Zipportalquote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:06 schreef De_Kraam het volgende:
Mensen die dat soort AI meuk leuk vinden gun ik een stevige verkoudheid.
Wat doe je raar tegen mij, ik voel mij hier een beetje ongemakkelijk bijquote:
Ach krijg een schaafwond joch, haten op AIquote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:06 schreef De_Kraam het volgende:
Mensen die dat soort AI meuk leuk vinden gun ik een stevige verkoudheid.
Hier schrik ik van.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ach krijg een schaafwond joch, haten op AI
Warm bad weer hier!quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
@R-woud93 was net ook gestokenquote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:07 schreef Zorro het volgende:
Kut. Het moment is daar.
De eerste muggenbult van dit jaar is een feit
Mijn voeten zitten in een lauw badjequote:
quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:07 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Wat doe je raar tegen mij, ik voel mij hier een beetje ongemakkelijk bij
Hebben we daar geen fans?quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:05 schreef RipCity het volgende:
[..]
zo te zien alleen in Zeeland en zuid-holland/west-brabant
Ik heb het er ook bijzonder zwaar mee, maandag maar ziekmeldenquote:
Wacht maar tot de rifgebergte ridders komen om 00:00quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik vind het echt heel ongezellig vanavond.
Je merkt wel aan welke users dit ligt (want die waren er gisteren niet)
Ik vermoed dat het niet om dezelfde dader gaat.quote:
Je bent bij deze gereporteerd, tijd dat je wordt gedeporteerd.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
ff rustig maatquote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:09 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Je bent bij deze gereporteerd, tijd dat je wordt gedeporteerd.
Raar sfeertje vanavond inderdaad.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik vind het echt heel ongezellig vanavond.
Je merkt wel aan welke users dit ligt (want die waren er gisteren niet)
Report afgevinkt.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:09 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Niet naar de zolder neem ik aan?quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:09 schreef vul_maar_in het volgende:
Hoe lieverds, ik kijk lekker live mee op de Belg!
Speciaal voor deze pot de PC maar weer verhuisd.
In de USA zijn de moderators ook ongetraind en verrassend agressief.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:08 schreef DingdongDick het volgende:
moderator @:capuchon_jongen lijkt bevangen door de hitte
Sow koekoekquote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:09 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
inderdaad schijnt dat nu de VS tegen Australië aan het voetballen is.quote:
Capuchon Jongen zit in de kelder zoals een echte belg.quote:
Niet in deze eeuw.quote:
insert Derksen nou nou nou gifquote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:11 schreef Durmada het volgende:
Team USA gaat gewoon hoge ogen gooien dit WK
Malen en Depay en Brobbeyquote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:11 schreef Gremen het volgende:
Mooi ingeschoten! Sommige spitsen zouden die nog missen!
Het liefst heb ik dat het 2-0 wordt.quote:Op zondag 14 juni 2026 13:06 schreef Halcon het volgende:
VS heeft wel meer kwaliteit en zou dit dus wel moeten kunnen winnen. 3-1
Malen bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:11 schreef Gremen het volgende:
Mooi ingeschoten! Sommige spitsen zouden die nog missen!
Friesland.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:12 schreef R-woud93 het volgende:
Hoe kan het nou dat ik drie minuten achter loop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |