Daar hoeven we dus niet op te rekenen vanavondquote:
ik kan me niet voorstellen dat de migratie daar even erg is of in Brusselquote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:00 schreef DobbyDobby het volgende:
Melbourne is een shitlhole geworden, maar dit geheel terijze.
Dat Sydney mee dan.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:00 schreef DobbyDobby het volgende:
Melbourne is een shitlhole geworden, maar dit geheel terijze.
Stoot je teen tegen een kastjequote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:01 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
@:yvonne @:Pisces29 @:dobbydobby @:dombohetolifantje1
Dat lijkt mij ook onmogelijk. Maar niveau'tje Londen/Amsterdam gaat het wel heen.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
ik kan me niet voorstellen dat de migratie daar even erg is of in Brussel
Die van Australie is mijn favoriet tot nog toequote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:01 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
@:yvonne @:Pisces29 @:dobbydobby @:dombohetolifantje1
Iedereen verdient een plekje op deze aardbol.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
ik kan me niet voorstellen dat de migratie daar even erg is of in Brussel
Wtfquote:
Oke MAGA redneckquote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wij zingen thuis liedjes voor de Amerikaanse soccerploeg!
Ai is de toekomst en gaat je baan overnemen.quote:
Echt hè, wat een wansmaak en nog vrij infantiel ook.quote:
Een lekker wijf.quote:
Verstandige jongen die ver gaat komen.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:04 schreef R-woud93 het volgende:
Ik heb mijn voorspelling vanmiddag nog aangepast van 1-2 naar 2-1
Ai, daar gaat je mogelijkheid de VS binnen te komen. Wellicht als je snel trouwt.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Aussie boys are on a bender
Donald Trump is a sex offender
Het was vast geen Gijp aftrap dus dat valt meequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |