Verdomme.quote:
Niet iedereen heeft een hersenloze baanquote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ai is de toekomst en gaat je baan overnemen.
zo te zien alleen in Zeeland en zuid-holland/west-brabantquote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:04 schreef Dr_Flash het volgende:
bakje gemengde nootjes maar zo.
Onweert het bij jullie al?
Hier niet veel gedaan, lichte regen, en wat gerommel in de verte.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Draag zelf iets leuks bijquote:
Als ik zie wat voor troep AI tot dusver publiceert als het mijn werk doet maak ik mij geen enkele zorgenquote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ai is de toekomst en gaat je baan overnemen.
Hier gaat niks vallen denk ikquote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:04 schreef Dr_Flash het volgende:
AI en kunst gaan niet samen.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat doet iedereen weer ontzettend en onnodig bozig om wat AI kunst.
Veels te veel gelul dan. 24 uurquote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als ik zie wat voor troep AI tot dusver publiceert als het mijn werk doet maak ik mij geen enkele zorgen
AI mag van mij wel de 24 uur aan meetings per week overnemen
Hoe gaat dat?quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wij zingen thuis liedjes voor de Amerikaanse soccerploeg!
Hanta mag ook wel toch @Zipportalquote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:06 schreef De_Kraam het volgende:
Mensen die dat soort AI meuk leuk vinden gun ik een stevige verkoudheid.
Wat doe je raar tegen mij, ik voel mij hier een beetje ongemakkelijk bijquote:
Ach krijg een schaafwond joch, haten op AIquote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:06 schreef De_Kraam het volgende:
Mensen die dat soort AI meuk leuk vinden gun ik een stevige verkoudheid.
Hier schrik ik van.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ach krijg een schaafwond joch, haten op AI
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |