SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
quote:Op vrijdag 19 juni 2026 20:26 schreef R-woud93 het volgende:
Ik pak er een flesje Amstel bij
@:coco @:zipportal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volkslied Australië:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
quote:Op vrijdag 19 juni 2026 20:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
Voor wie straks wil meezingen:
Volkslied USA:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volkslied Australië:Ik denk niet dat ik ga mee zingen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
Ik ben niet thuis nuquote:Op vrijdag 19 juni 2026 20:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Neem je tijd hoor @:GGMM
Ik waardeer alle moeite die jij erin steekt.
Geef de prompt dan maak ik die even voor jequote:
Vriends is een leuk ventje.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 19:32 schreef Zipportal het volgende:
Kenneth Perez, Bart Vriends, Ibrahim Afellay en Abdelkader Benali
Proost maatquote:Op vrijdag 19 juni 2026 20:33 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik neem een Hertog Jan.
quote:Op vrijdag 19 juni 2026 20:33 schreef Haags het volgende:
TaffarelWist je dat hij de hoofdstad van Madagaskar weet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |