Wie was ook weer die ransaap die hier mayo bij nam? @Van_Poppel geloof ikquote:
quote:Op vrijdag 19 juni 2026 20:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
Tip neem een lauw voetenbadje om je lichaamstemperatuur af te koelen
Oliebollen met mayo?quote:Op vrijdag 19 juni 2026 20:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wie was ook weer die ransaap die hier mayo bij nam? @:Van_Poppel geloof ik
Dit is correct en tevens juist.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 20:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wie was ook weer die ransaap die hier mayo bij nam? @:Van_Poppel geloof ik
Er schijnt een markt voor voetwater te zijn.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 20:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
Tip neem een lauw voetenbadje om je lichaamstemperatuur af te koelen
Als iemand je moet leren hoe je ‘links rechts’ doet heb je toch wel een achterstand.quote:
En gedragen sokken. Heb je nog een sok voor mij?quote:Op vrijdag 19 juni 2026 20:54 schreef Coco het volgende:
[..]
Er schijnt een markt voor voetwater te zijn.
Niks.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 20:56 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
We weten wat wij aan je hebben in de oorlog, meneer nsb.
Geluid blijft daar wel goed hangen door hoe het is gebouwd.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 20:57 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Ik was vooral onder de indruk van die waanzinnig grote wolkenkrabber.
Je kan letterlijk de bal het stadion uitschieten.quote:
Sterkte.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 20:57 schreef R-woud93 het volgende:
Tijdens het water geven aan mijn planten heeft 1 of ander kut beest mij gestoken en nu heb ik enorme jeuk.
Tot zo ver mijn verhaal.
It's not just a game o.i.d.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 20:57 schreef RipCity het volgende:
Dat liedje van bocelli en die ander begint wel te groeien. Voor begin van de match opzich wel okay. Nog steeds geen idee wat ze zingen tho.
Jij bent degene die de hedendaagse Franz Ferdinand doodschiet?quote:Op vrijdag 19 juni 2026 20:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Niks.
Want ik sterf op de eerste dag.
Zo veel alcohol ga ik niet drinken vanavond.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 20:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Sterkte.
Alcohol verdooft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |