Verdomme.quote:
Niet iedereen heeft een hersenloze baanquote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ai is de toekomst en gaat je baan overnemen.
zo te zien alleen in Zeeland en zuid-holland/west-brabantquote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:04 schreef Dr_Flash het volgende:
bakje gemengde nootjes maar zo.
Onweert het bij jullie al?
Hier niet veel gedaan, lichte regen, en wat gerommel in de verte.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Draag zelf iets leuks bijquote:
Als ik zie wat voor troep AI tot dusver publiceert als het mijn werk doet maak ik mij geen enkele zorgenquote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ai is de toekomst en gaat je baan overnemen.
Hier gaat niks vallen denk ikquote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:04 schreef Dr_Flash het volgende:
AI en kunst gaan niet samen.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat doet iedereen weer ontzettend en onnodig bozig om wat AI kunst.
Veels te veel gelul dan. 24 uurquote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als ik zie wat voor troep AI tot dusver publiceert als het mijn werk doet maak ik mij geen enkele zorgen
AI mag van mij wel de 24 uur aan meetings per week overnemen
Hoe gaat dat?quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wij zingen thuis liedjes voor de Amerikaanse soccerploeg!
Hanta mag ook wel toch @Zipportalquote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:06 schreef De_Kraam het volgende:
Mensen die dat soort AI meuk leuk vinden gun ik een stevige verkoudheid.
Wat doe je raar tegen mij, ik voel mij hier een beetje ongemakkelijk bijquote:
Ach krijg een schaafwond joch, haten op AIquote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:06 schreef De_Kraam het volgende:
Mensen die dat soort AI meuk leuk vinden gun ik een stevige verkoudheid.
Hier schrik ik van.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ach krijg een schaafwond joch, haten op AI
Warm bad weer hier!quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
@R-woud93 was net ook gestokenquote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:07 schreef Zorro het volgende:
Kut. Het moment is daar.
De eerste muggenbult van dit jaar is een feit
Mijn voeten zitten in een lauw badjequote:
quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:07 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Wat doe je raar tegen mij, ik voel mij hier een beetje ongemakkelijk bij
Hebben we daar geen fans?quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:05 schreef RipCity het volgende:
[..]
zo te zien alleen in Zeeland en zuid-holland/west-brabant
Ik heb het er ook bijzonder zwaar mee, maandag maar ziekmeldenquote:
Wacht maar tot de rifgebergte ridders komen om 00:00quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik vind het echt heel ongezellig vanavond.
Je merkt wel aan welke users dit ligt (want die waren er gisteren niet)
Ik vermoed dat het niet om dezelfde dader gaat.quote:
Je bent bij deze gereporteerd, tijd dat je wordt gedeporteerd.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
ff rustig maatquote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:09 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Je bent bij deze gereporteerd, tijd dat je wordt gedeporteerd.
Raar sfeertje vanavond inderdaad.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik vind het echt heel ongezellig vanavond.
Je merkt wel aan welke users dit ligt (want die waren er gisteren niet)
Report afgevinkt.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:09 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Niet naar de zolder neem ik aan?quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:09 schreef vul_maar_in het volgende:
Hoe lieverds, ik kijk lekker live mee op de Belg!
Speciaal voor deze pot de PC maar weer verhuisd.
In de USA zijn de moderators ook ongetraind en verrassend agressief.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:08 schreef DingdongDick het volgende:
moderator @:capuchon_jongen lijkt bevangen door de hitte
Sow koekoekquote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:09 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
inderdaad schijnt dat nu de VS tegen Australië aan het voetballen is.quote:
Capuchon Jongen zit in de kelder zoals een echte belg.quote:
Niet in deze eeuw.quote:
insert Derksen nou nou nou gifquote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:11 schreef Durmada het volgende:
Team USA gaat gewoon hoge ogen gooien dit WK
Malen en Depay en Brobbeyquote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:11 schreef Gremen het volgende:
Mooi ingeschoten! Sommige spitsen zouden die nog missen!
Het liefst heb ik dat het 2-0 wordt.quote:Op zondag 14 juni 2026 13:06 schreef Halcon het volgende:
VS heeft wel meer kwaliteit en zou dit dus wel moeten kunnen winnen. 3-1
Malen bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:11 schreef Gremen het volgende:
Mooi ingeschoten! Sommige spitsen zouden die nog missen!
Friesland.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:12 schreef R-woud93 het volgende:
Hoe kan het nou dat ik drie minuten achter loop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |