Altijd, die hebben geen humor.quote:
Sowieso, maar de vraag is of het ook een record wordt.quote:
Glasvezel is miss wat harder nodigquote:Op zondag 14 juni 2026 19:09 schreef Zipportal het volgende:
Bij winst had Dickie Curaçao riolering beloofd.
Hey maat leuk dat je er bentquote:
Italië kon het niet bolwerken tegen fucking Bosniëquote:
Dan wordt Houston in ieder geval netjes achtergelatenquote:
Canada ook nietquote:Op zondag 14 juni 2026 19:10 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Italië kon het niet bolwerken tegen fucking Bosnië
Weet je dat zeker? Duitsland staat er juist bekend om, om geen gas terug te nemen.quote:Op zondag 14 juni 2026 19:08 schreef Halcon het volgende:
Dat is snel. Duitsland zal het wel rustig aan gaan doen als ze 3-0 voor staan.
Die kunnen er ook geen reet van.quote:
Vooral veel verbruikenquote:Op zondag 14 juni 2026 19:11 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Weet je dat zeker? Duitsland staat er juist bekend om, om geen gas terug te nemen.
Alleen in de 40-45e minuut toch?quote:Op zondag 14 juni 2026 19:11 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Weet je dat zeker? Duitsland staat er juist bekend om, om geen gas terug te nemen.
Tied voor de drinkpauze.quote:Op zondag 14 juni 2026 19:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
10 minuten overleefd met maar 1 tegengoal dat is best een prestatie
Nederland is ook mokerslechtquote:Op zondag 14 juni 2026 19:12 schreef Zipportal het volgende:
Nederland zou zelfs moeite hebben met Curaçao.
EK 2028, want dan is FOK! op zwart.quote:Op zondag 14 juni 2026 19:12 schreef GGMM het volgende:
Wat zal de eerste wedstrijd in de historie van Duitsland op een EK/WK worden waarbij er op FOK geen gas-grapje gemaakt wordt?
Nee johquote:Op zondag 14 juni 2026 19:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
EK 2028, want dan is FOK! op zwart.
quote:Op zondag 14 juni 2026 19:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Benieuwd hoe vaak Room nog geklopt wordt vandaag.
Duitsland speelt een beetje zoals toen tegen Brazilie 7-1, dat het lijkt alsof ze met 15 man spelen of zo, vooral voorin.quote:Op zondag 14 juni 2026 19:13 schreef Felagund het volgende:
Ik denk niet dat Curacao dit nog gaat omdraaien.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 14 juni 2026 19:14 schreef vul_maar_in het volgende:
Die keeper mag werken voor z'n geld vandaag.
Ja maar Danny wil iedereen graag laten geloven dat zodra hij z'n gezin niet kan onderhouden van FOK! alles weg gaatquote:Op zondag 14 juni 2026 19:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee joh
Zo'n forum runnen kost geen drol toch. Zelfs als het niet meer winstgevend is kan je wel zo'n server laten draaien lijkt me
Duitsland is de laatste jaren enkel goed door te importeren en te nationaliseren. Begon in de tijd van ozil.quote:Op zondag 14 juni 2026 19:15 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zouden in 1936 niet geselecteerd zijn.
Na deze wedstrijd is hij van slagroomquote:Op zondag 14 juni 2026 19:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Benieuwd hoe vaak Room nog geklopt wordt vandaag.
Achquote:
Ligt wel aan zijn vetpercentage.quote:
quote:Like Alert
14-06-2026 @ 19:12:46
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "WK 2026 / [Zondag 14 juni 19:00] Duitsland - Curaçao #1"
Berg dat telraam maar op.quote:Op zondag 14 juni 2026 19:18 schreef Halcon het volgende:
1-0 na een kwartiertje, valt alleszins mee.
Het zijn ook gewoon allemaal Eredivisie voetballersquote:Op zondag 14 juni 2026 19:18 schreef Halcon het volgende:
1-0 na een kwartiertje, valt alleszins mee.
quote:Like Alert
14-06-2026 @ 19:19:46
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "WK 2026 / [Zondag 14 juni 19:00] Duitsland - Curaçao #2"
1634 door de Hollandersquote:Op zondag 14 juni 2026 19:19 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
was er ook een bezetting op curacao?
Nee, werden wel onder vuur genomen door U-boten!quote:Op zondag 14 juni 2026 19:19 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Dit.quote:Op zondag 14 juni 2026 19:08 schreef -Deluzion- het volgende:
Graag niet teveel scoren , zo snel, ik heb 4-0 ingevuld in de Pool.
Met dat bejaardenelftal van Curacao?quote:Op zondag 14 juni 2026 19:18 schreef vul_maar_in het volgende:
gewoon even uit laten razen die Duitsers en ze dan op conditie pakken
Nee hielpen met bevoorradingquote:Op zondag 14 juni 2026 19:19 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
zuurstof in de rust...komt goed.quote:Op zondag 14 juni 2026 19:20 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Met dat bejaardenelftal van Curacao?
[ afbeelding ]
31 gradenquote:Op zondag 14 juni 2026 19:20 schreef Zorro het volgende:
En, is het in Houston nou een keer zo warm dat ze eindelijk een excuus hebben voor zo'n drinkpauze? Of daar ook al niet?
Ze hadden voor de grap met 12 veldspelers moeten starten.quote:Op zondag 14 juni 2026 19:20 schreef TLC het volgende:
Die Duitse keepert kan net zo goed een snipperdag opnemen
Ze hebben een dak en airco.quote:Op zondag 14 juni 2026 19:20 schreef Zorro het volgende:
En, is het in Houston nou een keer zo warm dat ze eindelijk een excuus hebben voor zo'n drinkpauze? Of daar ook al niet?
De eredivisie is een van de zwakkere competities in Europa.quote:Op zondag 14 juni 2026 19:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het zijn ook gewoon allemaal Eredivisie voetballers
Ik snap niet dat iedereen doet alsof het een stel amateurs zijn.
RKC Waalwijk vibes.quote:Op zondag 14 juni 2026 19:21 schreef Haags het volgende:
Ik wil toch even kwijt dat het tenue van Curaçao mooi is.
Dak is dicht, binnen 20 graden, zei Grueter.quote:Op zondag 14 juni 2026 19:20 schreef Zorro het volgende:
Die gele ook, die dragen ze pas de 3e pot meen ikquote:Op zondag 14 juni 2026 19:21 schreef Haags het volgende:
Ik wil toch even kwijt dat het tenue van Curaçao mooi is.
Dan verliezen ze reglementairquote:Op zondag 14 juni 2026 19:21 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ze hadden voor de grap met 12 veldspelers moeten starten.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:
1-1quote:Op zondag 14 juni 2026 19:21 schreef -XOR- het volgende:
[..]
De eredivisie is een van de zwakkere competities in Europa.
quote:Op zondag 14 juni 2026 19:23 schreef Caland het volgende:
Ik hoor opeens een hoop geschreeuw bij de overburen en bedacht me toen dat er een wedstrijd bezig is
Erg mooi
Hier kan ie niks aan doen hoor.quote:Op zondag 14 juni 2026 19:23 schreef Gremen het volgende:
Die neuer is ook niet meer wat het is geweest
Zat een perfecte stuit in dat schotquote:Op zondag 14 juni 2026 19:23 schreef Gremen het volgende:
Die neuer is ook niet meer wat het is geweest
Bejaarde wereldkeeper ondertussenquote:Op zondag 14 juni 2026 19:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sta je daar als wereldkeeper. Verslagen door een paar amateurs
Bijzondere carriere voor Room inderdaad.quote:Op zondag 14 juni 2026 19:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sta je daar als wereldkeeper. Verslagen door een paar amateurs
Ik ken het gevoelquote:
Nu al geschiedenisquote:Op zondag 14 juni 2026 19:24 schreef Pisces29 het volgende:
Kan iemand geen gifje maken van de juichende Dick?
Jep. Hier ook.quote:
Klopt, maar meer in het algemeen is ie toch wel oud en traag aan het wordenquote:
Altijd in geloofd.quote:Op zondag 14 juni 2026 19:25 schreef Stoorzendert het volgende:
Had iemand een doelpunt voor curacao voorspeld?
Hoe kunnen mensen bij de NOS blijven, ik vind het schokkend.quote:
De Russen gaan de Duitsers dit keer niet verjagenquote:Op zondag 14 juni 2026 19:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
Prachtig stadion, dat wel.
Maar vrees dat de Duitsers het gas volledig zal opendraaien en Curacao versmachten
Goede teksten.quote:Op zondag 14 juni 2026 19:27 schreef BB-King het volgende:
Staat veel druk op Duitsland.
Laatste 2 WK's in de groepsronde eruit geknikkerd.
Curacao heeft niks te verliezen.
quote:Op zondag 14 juni 2026 19:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
Maar vrees dat de Duitsers het gas volledig zal opendraaien
Middelmaat!quote:Op zondag 14 juni 2026 19:26 schreef Zorro het volgende:
[..]
Hoe kunnen mensen bij de NOS blijven, ik vind het schokkend.
Dit kijk je gewoon op ARD natuurlijk
Zoek hulpquote:Op zondag 14 juni 2026 19:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
Prachtig stadion, dat wel.
Maar vrees dat de Duitsers het gas volledig zal opendraaien en Curacao versmachten
Hoezo?quote:
Straks weer een Slag in de Javazeequote:Op zondag 14 juni 2026 19:27 schreef Halcon het volgende:
[..]
De Russen gaan de Duitsers dit keer niet verjagen
Als je NOS kijkt is dit alsof een speler van Helmond Sport een Feyenoorder uitlacht omdat ie er niks van kan.quote:
Stukje leedvermaakquote:Op zondag 14 juni 2026 19:26 schreef Zorro het volgende:
[..]
Hoe kunnen mensen bij de NOS blijven, ik vind het schokkend.
Dit kijk je gewoon op ARD natuurlijk
Dat ook al geef ik eerlijk toe dat ik daar niet echt op had gerekend.quote:
gaspedaal induwenquote:
Beim Hoevelaken linksabquote:Op zondag 14 juni 2026 19:30 schreef spapaars het volgende:
Zie voor me dat er Duitsers zijn die gaan zoeken waar dat eiland Curaçao eigenlijk ligt.
F1 users zijn hele zure mensenquote:
Die hadden gehoord dat het een Nederlands eiland is en zitten nu te zoeken tussen TVTASquote:Op zondag 14 juni 2026 19:30 schreef spapaars het volgende:
Zie voor me dat er Duitsers zijn die gaan zoeken waar dat eiland Curaçao eigenlijk ligt.
Ze zitten een beetje in de val nu.quote:Op zondag 14 juni 2026 19:31 schreef littlemindy het volgende:
Curacao moet nu niet vol op de verdediging gaan maar hun spel blijven spelen
met 10 man op de doellijn liggen,quote:Op zondag 14 juni 2026 19:31 schreef littlemindy het volgende:
Curacao moet nu niet vol op de verdediging gaan maar hun spel blijven spelen
Ze hebben airco in het stadion en het dak is dicht.quote:Op zondag 14 juni 2026 19:20 schreef Zorro het volgende:
Straks komen ze daar ook kuilen graven.quote:Op zondag 14 juni 2026 19:31 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Die hadden gehoord dat het een Nederlands eiland is en zitten nu te zoeken tussen TVTAS
Altijd welkom op de Belg, of de Duitser, of de Engelsmanquote:Op zondag 14 juni 2026 19:32 schreef GGMM het volgende:
Ik word echt GEK van Greuter
"Wat een staaltje van opofferheid"
Hij redt gewoon een bal debiel
ze zeiden steeds dat door meedoen het land in de spotlights komt te staanquote:Op zondag 14 juni 2026 19:30 schreef spapaars het volgende:
Zelfkastijding dat je NOS kijkt...quote:Op zondag 14 juni 2026 19:32 schreef GGMM het volgende:
Hierin Emlicheimquote:Op zondag 14 juni 2026 19:27 schreef Harvest89 het volgende:
Als Curacou wint schreeuw ik vanuit mijn balkon zo hard "schade deutschland alles ist vorbei!" dat ze het een kilomertje verder in Herzogenrath horen.
Was Rob Kemps er nog in de drinkpauze?quote:Op zondag 14 juni 2026 19:32 schreef GGMM het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet nodig, het is er al veel te druk…quote:Op zondag 14 juni 2026 19:33 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
ze zeiden steeds dat door meedoen het land in de spotlights komt te staan
Curaçao geen kans. Gunter 'wat doet Curaçao het goed 'quote:Op zondag 14 juni 2026 19:33 schreef Makamba_ het volgende:
Grueter ziet echt een hele andere wedstrijd.
De afkorting is opgebouwd uit de eerste drie letters van de Engelse en internationale naam van het land: CUraçaWquote:
De letter W is door de ISO gekozen omdat de meest logische lettercombinaties voor Curaçao simpelweg al bezet waren door andere landen. Het ISO 3166 Maintenance Agency hanteert strikte regels om dubbele codes wereldwijd te voorkomen.Bij het zoeken naar een vrije code destijds verliep de selectie via een proces van eliminatie:CR was al bezet door Costa Rica.CU was al bezet door Cuba.CO was al bezet door Colombia.CC was al bezet door de Cocoseilanden.CUR was al bezet als een valuta-afkorting of luchthavencode.Waarom dan specifiek de W?Om toch een herkenbare link met het verleden te behouden, keek de ISO naar de regio. Curaçao maakte tot 10 oktober 2010 deel uit van de Nederlandse Antillen. De Engelse en internationale benaming voor dit gebied was de Netherlands Antilles of Dutch West Indies.De letter W verwijst direct naar West Indies (West-Indië). Door de letters CU (van Curaçao) te combineren met de W (van West Indies) ontstond de unieke en nog beschikbare tweeletterige landcode CW, die automatisch werd verlengd naar de drieletterige code CUW. Dit verklaart ook waarom buurland Aruba de drieletterige code ABW heeft (Aruba + West Indies)quote:
quote:Op zondag 14 juni 2026 19:34 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Was Rob Kemps er nog in de drinkpauze?Omdat ik niet naar dat achterlijke gladiolenaccent van de Belg ga luisterenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
Heeft wel pit.quote:
geen kans?quote:Op zondag 14 juni 2026 19:34 schreef xzaz het volgende:
[..]
Curaçao geen kans. Gunter 'wat doet Curaçao het goed '
Jij snapt hetquote:Op zondag 14 juni 2026 19:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat ik niet naar dat achterlijke gladiolenaccent van de Belg ga luisteren
Kijk jij ook F1 toevallig?quote:Op zondag 14 juni 2026 19:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat ik niet naar dat achterlijke gladiolenaccent van de Belg ga luisteren
Staat genoteerd.quote:Op zondag 14 juni 2026 19:35 schreef xzaz het volgende:
[..]
Nee jho maar maakt wel een leuke wedstrijd.
Je kan ook zeggen dat CUWV een letter te veel isquote:Op zondag 14 juni 2026 19:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De letter W is door de ISO gekozen omdat de meest logische lettercombinaties voor Curaçao simpelweg al bezet waren door andere landen. Het ISO 3166 Maintenance Agency hanteert strikte regels om dubbele codes wereldwijd te voorkomen.Bij het zoeken naar een vrije code destijds verliep de selectie via een proces van eliminatie:CR was al bezet door Costa Rica.CU was al bezet door Cuba.CO was al bezet door Colombia.CC was al bezet door de Cocoseilanden.CUR was al bezet als een valuta-afkorting of luchthavencode.Waarom dan specifiek de W?Om toch een herkenbare link met het verleden te behouden, keek de ISO naar de regio. Curaçao maakte tot 10 oktober 2010 deel uit van de Nederlandse Antillen. De Engelse en internationale benaming voor dit gebied was de Netherlands Antilles of Dutch West Indies.De letter W verwijst direct naar West Indies (West-Indië). Door de letters CU (van Curaçao) te combineren met de W (van West Indies) ontstond de unieke en nog beschikbare tweeletterige landcode CW, die automatisch werd verlengd naar de drieletterige code CUW. Dit verklaart ook waarom buurland Aruba de drieletterige code ABW heeft (Aruba + West Indies)
Phil Hofmeister en Michi Augustin van Sportschau zijn fan van Curaçao aan het wordenquote:Op zondag 14 juni 2026 19:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Altijd welkom op de Belg, of de Duitser, of de Engelsman
Ik heb het aan AI gevraagd en die zeggen dat de W voor Willemstad staat.quote:
VOC mentaliteitquote:Op zondag 14 juni 2026 19:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De letter W is door de ISO gekozen omdat de meest logische lettercombinaties voor Curaçao simpelweg al bezet waren door andere landen. Het ISO 3166 Maintenance Agency hanteert strikte regels om dubbele codes wereldwijd te voorkomen.Bij het zoeken naar een vrije code destijds verliep de selectie via een proces van eliminatie:CR was al bezet door Costa Rica.CU was al bezet door Cuba.CO was al bezet door Colombia.CC was al bezet door de Cocoseilanden.CUR was al bezet als een valuta-afkorting of luchthavencode.Waarom dan specifiek de W?Om toch een herkenbare link met het verleden te behouden, keek de ISO naar de regio. Curaçao maakte tot 10 oktober 2010 deel uit van de Nederlandse Antillen. De Engelse en internationale benaming voor dit gebied was de Netherlands Antilles of Dutch West Indies.De letter W verwijst direct naar West Indies (West-Indië). Door de letters CU (van Curaçao) te combineren met de W (van West Indies) ontstond de unieke en nog beschikbare tweeletterige landcode CW, die automatisch werd verlengd naar de drieletterige code CUW. Dit verklaart ook waarom buurland Aruba de drieletterige code ABW heeft (Aruba + West Indies)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |