31 gradenquote:Op zondag 14 juni 2026 19:20 schreef Zorro het volgende:
En, is het in Houston nou een keer zo warm dat ze eindelijk een excuus hebben voor zo'n drinkpauze? Of daar ook al niet?
Ze hadden voor de grap met 12 veldspelers moeten starten.quote:Op zondag 14 juni 2026 19:20 schreef TLC het volgende:
Die Duitse keepert kan net zo goed een snipperdag opnemen
Ze hebben een dak en airco.quote:Op zondag 14 juni 2026 19:20 schreef Zorro het volgende:
En, is het in Houston nou een keer zo warm dat ze eindelijk een excuus hebben voor zo'n drinkpauze? Of daar ook al niet?
De eredivisie is een van de zwakkere competities in Europa.quote:Op zondag 14 juni 2026 19:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het zijn ook gewoon allemaal Eredivisie voetballers
Ik snap niet dat iedereen doet alsof het een stel amateurs zijn.
RKC Waalwijk vibes.quote:Op zondag 14 juni 2026 19:21 schreef Haags het volgende:
Ik wil toch even kwijt dat het tenue van Curaçao mooi is.
Dak is dicht, binnen 20 graden, zei Grueter.quote:Op zondag 14 juni 2026 19:20 schreef Zorro het volgende:
Die gele ook, die dragen ze pas de 3e pot meen ikquote:Op zondag 14 juni 2026 19:21 schreef Haags het volgende:
Ik wil toch even kwijt dat het tenue van Curaçao mooi is.
Dan verliezen ze reglementairquote:Op zondag 14 juni 2026 19:21 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ze hadden voor de grap met 12 veldspelers moeten starten.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:
1-1quote:Op zondag 14 juni 2026 19:21 schreef -XOR- het volgende:
[..]
De eredivisie is een van de zwakkere competities in Europa.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |