Bijzondere carriere voor Room inderdaad.quote:Op zondag 14 juni 2026 19:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sta je daar als wereldkeeper. Verslagen door een paar amateurs
Ik ken het gevoelquote:
Nu al geschiedenisquote:Op zondag 14 juni 2026 19:24 schreef Pisces29 het volgende:
Kan iemand geen gifje maken van de juichende Dick?
Jep. Hier ook.quote:
Klopt, maar meer in het algemeen is ie toch wel oud en traag aan het wordenquote:
Altijd in geloofd.quote:Op zondag 14 juni 2026 19:25 schreef Stoorzendert het volgende:
Had iemand een doelpunt voor curacao voorspeld?
Hoe kunnen mensen bij de NOS blijven, ik vind het schokkend.quote:
De Russen gaan de Duitsers dit keer niet verjagenquote:Op zondag 14 juni 2026 19:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
Prachtig stadion, dat wel.
Maar vrees dat de Duitsers het gas volledig zal opendraaien en Curacao versmachten
Goede teksten.quote:Op zondag 14 juni 2026 19:27 schreef BB-King het volgende:
Staat veel druk op Duitsland.
Laatste 2 WK's in de groepsronde eruit geknikkerd.
Curacao heeft niks te verliezen.
quote:Op zondag 14 juni 2026 19:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
Maar vrees dat de Duitsers het gas volledig zal opendraaien
Middelmaat!quote:Op zondag 14 juni 2026 19:26 schreef Zorro het volgende:
[..]
Hoe kunnen mensen bij de NOS blijven, ik vind het schokkend.
Dit kijk je gewoon op ARD natuurlijk
Zoek hulpquote:Op zondag 14 juni 2026 19:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
Prachtig stadion, dat wel.
Maar vrees dat de Duitsers het gas volledig zal opendraaien en Curacao versmachten
Hoezo?quote:
Straks weer een Slag in de Javazeequote:Op zondag 14 juni 2026 19:27 schreef Halcon het volgende:
[..]
De Russen gaan de Duitsers dit keer niet verjagen
Als je NOS kijkt is dit alsof een speler van Helmond Sport een Feyenoorder uitlacht omdat ie er niks van kan.quote:
Stukje leedvermaakquote:Op zondag 14 juni 2026 19:26 schreef Zorro het volgende:
[..]
Hoe kunnen mensen bij de NOS blijven, ik vind het schokkend.
Dit kijk je gewoon op ARD natuurlijk
Dat ook al geef ik eerlijk toe dat ik daar niet echt op had gerekend.quote:
gaspedaal induwenquote:
Beim Hoevelaken linksabquote:Op zondag 14 juni 2026 19:30 schreef spapaars het volgende:
Zie voor me dat er Duitsers zijn die gaan zoeken waar dat eiland Curaçao eigenlijk ligt.
F1 users zijn hele zure mensenquote:
Die hadden gehoord dat het een Nederlands eiland is en zitten nu te zoeken tussen TVTASquote:Op zondag 14 juni 2026 19:30 schreef spapaars het volgende:
Zie voor me dat er Duitsers zijn die gaan zoeken waar dat eiland Curaçao eigenlijk ligt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |