quote:Op zondag 14 juni 2026 19:34 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Was Rob Kemps er nog in de drinkpauze?Omdat ik niet naar dat achterlijke gladiolenaccent van de Belg ga luisterenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
Heeft wel pit.quote:
geen kans?quote:Op zondag 14 juni 2026 19:34 schreef xzaz het volgende:
[..]
Curaçao geen kans. Gunter 'wat doet Curaçao het goed '
Jij snapt hetquote:Op zondag 14 juni 2026 19:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat ik niet naar dat achterlijke gladiolenaccent van de Belg ga luisteren
Kijk jij ook F1 toevallig?quote:Op zondag 14 juni 2026 19:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat ik niet naar dat achterlijke gladiolenaccent van de Belg ga luisteren
Staat genoteerd.quote:Op zondag 14 juni 2026 19:35 schreef xzaz het volgende:
[..]
Nee jho maar maakt wel een leuke wedstrijd.
Je kan ook zeggen dat CUWV een letter te veel isquote:Op zondag 14 juni 2026 19:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De letter W is door de ISO gekozen omdat de meest logische lettercombinaties voor Curaçao simpelweg al bezet waren door andere landen. Het ISO 3166 Maintenance Agency hanteert strikte regels om dubbele codes wereldwijd te voorkomen.Bij het zoeken naar een vrije code destijds verliep de selectie via een proces van eliminatie:CR was al bezet door Costa Rica.CU was al bezet door Cuba.CO was al bezet door Colombia.CC was al bezet door de Cocoseilanden.CUR was al bezet als een valuta-afkorting of luchthavencode.Waarom dan specifiek de W?Om toch een herkenbare link met het verleden te behouden, keek de ISO naar de regio. Curaçao maakte tot 10 oktober 2010 deel uit van de Nederlandse Antillen. De Engelse en internationale benaming voor dit gebied was de Netherlands Antilles of Dutch West Indies.De letter W verwijst direct naar West Indies (West-Indië). Door de letters CU (van Curaçao) te combineren met de W (van West Indies) ontstond de unieke en nog beschikbare tweeletterige landcode CW, die automatisch werd verlengd naar de drieletterige code CUW. Dit verklaart ook waarom buurland Aruba de drieletterige code ABW heeft (Aruba + West Indies)
Phil Hofmeister en Michi Augustin van Sportschau zijn fan van Curaçao aan het wordenquote:Op zondag 14 juni 2026 19:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Altijd welkom op de Belg, of de Duitser, of de Engelsman
Ik heb het aan AI gevraagd en die zeggen dat de W voor Willemstad staat.quote:
VOC mentaliteitquote:Op zondag 14 juni 2026 19:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De letter W is door de ISO gekozen omdat de meest logische lettercombinaties voor Curaçao simpelweg al bezet waren door andere landen. Het ISO 3166 Maintenance Agency hanteert strikte regels om dubbele codes wereldwijd te voorkomen.Bij het zoeken naar een vrije code destijds verliep de selectie via een proces van eliminatie:CR was al bezet door Costa Rica.CU was al bezet door Cuba.CO was al bezet door Colombia.CC was al bezet door de Cocoseilanden.CUR was al bezet als een valuta-afkorting of luchthavencode.Waarom dan specifiek de W?Om toch een herkenbare link met het verleden te behouden, keek de ISO naar de regio. Curaçao maakte tot 10 oktober 2010 deel uit van de Nederlandse Antillen. De Engelse en internationale benaming voor dit gebied was de Netherlands Antilles of Dutch West Indies.De letter W verwijst direct naar West Indies (West-Indië). Door de letters CU (van Curaçao) te combineren met de W (van West Indies) ontstond de unieke en nog beschikbare tweeletterige landcode CW, die automatisch werd verlengd naar de drieletterige code CUW. Dit verklaart ook waarom buurland Aruba de drieletterige code ABW heeft (Aruba + West Indies)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |