Lekker maatquote:
Wil je nu zeggen dat we er nog eentje krijgen?quote:Op donderdag 11 juni 2026 22:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tot de eerste drinkpauze viel het mee
O jawel hoor, zondag gaat Ueda de boel gewoon slopen.quote:Op donderdag 11 juni 2026 22:32 schreef GGMM het volgende:
Altijd vermoeiend die Feyenoorders die juichen voor hun eigen spelers
Gelukkig hebben we daar tijdens het Nederlands elftal geen last van
Nou ja zegquote:Op donderdag 11 juni 2026 22:33 schreef Kriegel het volgende:
Je kunt net zo goed Zorro of Javier Escuella in laten vallen, die bestaan niet en je merkt het verschil nooit.
Geertruidaquote:Op donderdag 11 juni 2026 22:32 schreef GGMM het volgende:
Altijd vermoeiend die Feyenoorders die juichen voor hun eigen spelers
Gelukkig hebben we daar tijdens het Nederlands elftal geen last van
Die speelt inmiddels ergens anders tochquote:
Nu nog wel.quote:Op donderdag 11 juni 2026 22:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Is de goaltune nu wel of niet leuk?
Begint Thuis dan nog later?quote:Op donderdag 11 juni 2026 22:33 schreef Zorro het volgende:
De Belgen die het journaal verplaatsen![]()
Dat doen ze zelfs bij de Ronde Van Vlaanderen niet
Daarom vind ik die drinkpauzes ook een verschrikkelijk slecht idee.quote:Op donderdag 11 juni 2026 22:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tot de eerste drinkpauze viel het mee
Waarom noemen ze het dan een drinkpauze?quote:Op donderdag 11 juni 2026 22:36 schreef GGMM het volgende:
Die drinkpauzes zijn gewoon echt puur uitgevonden voor reclame
quote:Op donderdag 11 juni 2026 22:36 schreef GGMM het volgende:
Ook alleen al de opmerking: "Zappen naar De Belg.", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt met reclameblokken tijdens de drinkpauze en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!quote:
HBO Maxgenotquote:Op donderdag 11 juni 2026 22:36 schreef 3rr0r het volgende:
Dit voelt als zo'n basic streaming abo, betalen en toch reclame erbij
https://kombijde.politie.(...)or-rechercheur/introquote:Op donderdag 11 juni 2026 22:36 schreef GGMM het volgende:
Neeequote:Op donderdag 11 juni 2026 22:36 schreef GGMM het volgende:
Hydration break p/b Gatorade & Red Bull was een optie geweest.quote:Op donderdag 11 juni 2026 22:37 schreef Kriegel het volgende:
[..]
'Commercial break' lag er denk ik net iets té bovenop.
het zit wel diep je liefdesverdriet he?quote:Op donderdag 11 juni 2026 22:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "Zappen naar De Belg.", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt met reclameblokken tijdens de drinkpauze en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
Die tijd er dan als blessuretijd bij optellen vind ik nog het meest verschrikkelijk. Zet die tijd gewoon stil, we zijn toch geen debielenquote:Op donderdag 11 juni 2026 22:36 schreef GGMM het volgende:
quote:
Stel je voor dat ze 500 euro missenquote:Op donderdag 11 juni 2026 22:36 schreef Coco het volgende:
Scheidsrechter wachtte nog even tot overal de reclame voorbij was.
Dat is een meme, Hans.quote:Op donderdag 11 juni 2026 22:38 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
het zit wel diep je liefdesverdriet he?
Nee joh!quote:Op donderdag 11 juni 2026 22:38 schreef vul_maar_in het volgende:
Komaan makkers, is het niet reuze om de wereldkampioenschappen weer te aanschouwen? Donders en dwars wat een spektakel. Spijtig dat d'n kaartjes wat meer duiten kosten dan verwacht en de oversteek nog prijziger dan voorheen. Drommels wat een domper weer.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 11 juni 2026 22:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Is de goaltune nu wel of niet leuk?
Ik wel.quote:Op donderdag 11 juni 2026 22:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die tijd er dan als blessuretijd bij optellen vind ik nog het meest verschrikkelijk. Zet die tijd gewoon stil, we zijn toch geen debielen
Daarom duurt het toernooi ook langer dan een maand.quote:Op donderdag 11 juni 2026 22:39 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Als ik dat een maand neem kan ik nog steeds de finale niet zien
Dan valt iedereen in slaap.quote:Op donderdag 11 juni 2026 22:39 schreef GGMM het volgende:
Kan Greuter vanaf heden niet op de 04:00 wedstrijden gezet worden
Liever helemaal niet meerquote:Op donderdag 11 juni 2026 22:39 schreef GGMM het volgende:
Kan Greuter vanaf heden niet op de 04:00 wedstrijden gezet worden
F1 heeft het dan weer van UFCquote:Op donderdag 11 juni 2026 22:39 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Inspiratie goed afgekeken van...
Nee van Mexicoquote:
Ik had niet bepaald op Z-Afrikaanse houthakkers gerekend in deze pot neequote:
iemand moet die oerbossen omhakkenquote:Op donderdag 11 juni 2026 22:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik had niet bepaald op Z-Afrikaanse houthakkers gerekend in deze pot nee
Gamecube Segaquote:Op donderdag 11 juni 2026 22:41 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Enz, enz.
Ik heb hier de OG:
Bekijk deze YouTube-video
Verstandig maat.quote:Op donderdag 11 juni 2026 22:42 schreef GGMM het volgende:
Het is frisjes dus heb even een vest aangetrokken
richtequote:Op donderdag 11 juni 2026 22:43 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Sega richte zich na de dreamcast enkel nog op software releases.
Dat signaal moet ook helemaal vanuit België komen!quote:
Jij weet de sfeer er weer goed in te houden.quote:Op donderdag 11 juni 2026 22:44 schreef GGMM het volgende:
Wat erg trouwens wat er in Zeeland is gebeurd
Ik werd er naar van
Laten we dat niet in WK bespreken.quote:Op donderdag 11 juni 2026 22:44 schreef GGMM het volgende:
Ik werd er naar van
Dat is hier het verschil tussen Flashscore en tvquote:Op donderdag 11 juni 2026 22:43 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Bij mij 7 trouwens.
Nog steeds acceptabel.
Oke sorry moderator cocoquote:
Juichjack?quote:Op donderdag 11 juni 2026 22:42 schreef GGMM het volgende:
Het is frisjes dus heb even een vest aangetrokken
zou toch willen dat er mensen wat van leren, maar dat zal wel niet gebeurenquote:Op donderdag 11 juni 2026 22:44 schreef GGMM het volgende:
Ik werd er naar van
Blof is al een tijdje een bandquote:Op donderdag 11 juni 2026 22:44 schreef GGMM het volgende:
Ik werd er naar van
Soms vliegen users hier ook uit de bochtquote:Op donderdag 11 juni 2026 22:46 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
zou toch willen dat er mensen wat van leren, maar dat zal wel niet gebeuren
Je hebt wel eens betere grapjes gemaaktquote:Op donderdag 11 juni 2026 22:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Blof is al een tijdje een band
Erg naar inderdaad
Maar dan is de eerste ronde wel gratis te zien, en kun je het nog steeds met een maandje abo af.quote:Op donderdag 11 juni 2026 22:40 schreef Coco het volgende:
[..]
Daarom duurt het toernooi ook langer dan een maand.
Ze hebben geleerd van viaplay bij DRT.
Ik had 1-1 (bedankt nog @Scrummie) en 2-0 op het werkquote:Op donderdag 11 juni 2026 22:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik heb 2-1 staan bij mijn pools dus graag een 90+4 goal van Zuid-Afrika
Hou ik me in komt @Caland met het gezouten been erin.quote:Op donderdag 11 juni 2026 22:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Blof is al een tijdje een band
Erg naar inderdaad
Ik 2-0 mexquote:Op donderdag 11 juni 2026 22:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik heb 2-1 staan bij mijn pools dus graag een 90+4 goal van Zuid-Afrika
Ik heb vooral geen idee waar René het over heeftquote:Op donderdag 11 juni 2026 22:47 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Hou ik me in komt @:Caland met het gezouten been erin.
Straks kunnen ze douchenquote:Op donderdag 11 juni 2026 22:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat Zuid Afrika is een smerig team
Het is een VI-vest dat ik een jaar of 5 terug gewonnen hebquote:
Is dat Vlaams, gezouten beenquote:Op donderdag 11 juni 2026 22:47 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Hou ik me in komt @:Caland met het gezouten been erin.
Picsquote:Op donderdag 11 juni 2026 22:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is een VI-vest dat ik een jaar of 5 terug gewonnen heb
Ik bedoelde, DRT WK duurt geen maand. Dus pak je maand abo en klaar.quote:Op donderdag 11 juni 2026 22:47 schreef Felagund het volgende:
[..]
Maar dan is de eerste ronde wel gratis te zien, en kun je het nog steeds met een maandje abo af.
quote:Op donderdag 11 juni 2026 22:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb vooral geen idee waar René het over heeft
SPOILER: Want we mogen het van coco niet meer besprekenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
NWS / Kinderen betrokken bij ernstig ongelukquote:Op donderdag 11 juni 2026 22:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb vooral geen idee waar René het over heeft
Called it!quote:
Hier op FOK! staat en foto ervan, van die dunne nerd die het mooie vest showt @Cocoquote:Op donderdag 11 juni 2026 22:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Pics?quote:Op donderdag 11 juni 2026 22:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
geen idee maar ze zullen allemaal zwart en trots zijn.quote:Op donderdag 11 juni 2026 22:49 schreef Felagund het volgende:
Met hoeveel man gaat Zuid-Afrika eindigen?
quote:
Oh, sneuquote:Op donderdag 11 juni 2026 22:49 schreef Coco het volgende:
[..]
NWS / Kinderen betrokken bij ernstig ongeluk
Oh je bedoelde het voetbal elftal.quote:Op donderdag 11 juni 2026 22:49 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
geen idee maar ze zullen allemaal zwart en trots zijn.
Dat zal Danny Desmond Makkelie wel beter doen.quote:Op donderdag 11 juni 2026 22:50 schreef TheVulture het volgende:
Wel fijn als je als scheidsrechter lekker uit je woorden komt
Kan em zo snel niet vinden.quote:Op donderdag 11 juni 2026 22:49 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hier op FOK! staat en foto ervan, van die dunne nerd die het mooie vest showt @:Coco
Wat moest dit überhaupt voorstellen? Serieus, ik heb geen idee wat dit is.quote:Op donderdag 11 juni 2026 22:50 schreef Mike-The-Situation het volgende:
Wat een tyfus Amerikaanse troep allemaal zeg. Cameraatjes, drinkreclameblokken en dan dit met die scheidsrechter.
Neequote:Op donderdag 11 juni 2026 22:51 schreef chufi het volgende:
Nog 1 x rood en dan is het toch afgelopen ?
2Xquote:Op donderdag 11 juni 2026 22:51 schreef chufi het volgende:
Hopelijk doen ze dan wel een drinkpauze in de blessuretijdquote:Op donderdag 11 juni 2026 22:51 schreef TheVulture het volgende:
Krijgen we zometeen nog 10 minuten blessuretijd
Het lijkt Kameroen welquote:Op donderdag 11 juni 2026 22:51 schreef Poefbank het volgende:
2 rode kaarten in de openingswedstrijd. Wat een apartheid.
quote:Op donderdag 11 juni 2026 22:50 schreef yvonne het volgende:
Ze hadden die scheids ook even moeten laten duolingoën.
Jaquote:Op donderdag 11 juni 2026 22:52 schreef Viesdik het volgende:
Ik vind dat spreken van de scheidsrechter door de stadiontoeters echt irritant
Dat met die scheidsrechter doen ze in de PL ook.quote:Op donderdag 11 juni 2026 22:50 schreef Mike-The-Situation het volgende:
Wat een tyfus Amerikaanse troep allemaal zeg. Cameraatjes, drinkreclameblokken en dan dit met die scheidsrechter.
Mwah ik denk eigenlijk dat het nu wel al afgelopen is. Ik zie Zuid-Afrika geen wonderbaarlijke wederopstanding maken.quote:Op donderdag 11 juni 2026 22:51 schreef chufi het volgende:
De vraag is eerder waarom jij iets van Mexico had verwachtquote:Op donderdag 11 juni 2026 22:52 schreef Shreyas het volgende:
Mexico valt trouwens vies tegen. Een zeer slecht Zuid-Afrika dat ruime tijd met een man minder speelt en nu zelfs met negen en het staat slechts 2-0 voor.
Emile mbouh en Andre Kana Byik dacht ikquote:
Nee jammer van de volgordequote:Op donderdag 11 juni 2026 22:52 schreef Felagund het volgende:
Ik zie Zuid-Afrika dit niet meer omkeren.
Roger Milaquote:Op donderdag 11 juni 2026 22:53 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Houden die ook zo van kwartetten
Je ziet toch dat dit een ander vest isquote:Op donderdag 11 juni 2026 22:53 schreef 3rr0r het volgende:
Het vest dat GGMM heeft gewonnen destijds
[ afbeelding ]
Zeker en vestquote:Op donderdag 11 juni 2026 22:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je ziet toch dat dit een ander vest is
Massingquote:Op donderdag 11 juni 2026 22:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Emile mbouh en Andre Kana Byik dacht ik
Niet Rigobert Song?quote:Op donderdag 11 juni 2026 22:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Emile mbouh en Andre Kana Byik dacht ik
Al die Amerikanen die voor de eerste keer voetbal kijken zien dat het nog saaier is dan NFLquote:Op donderdag 11 juni 2026 22:54 schreef vul_maar_in het volgende:
En dit is dan je openingswedstrijd.
Die was er in 1990 nog niet bij dacht ikquote:
Echt he. Wat hebben ze nou weer bedacht?quote:Op donderdag 11 juni 2026 22:55 schreef Zelfscanner het volgende:
Camera bij het oor helemaal niet opgemerkt
Die 3-0 valt nog wel in de 10 minuten die we nu nog gaan krijgenquote:
@Mexicanobakker @heywoodu en ik kijken ook Zuid-Korea - Tsjechië.quote:Op donderdag 11 juni 2026 22:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gelukkig wel gewoon op tijd naar bed vanavond
Die vette Amerikanen vragen zich af wanneer er weer een commercial komt zodat ze een nieuwe chipszak kunnen halenquote:Op donderdag 11 juni 2026 22:55 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Al die Amerikanen die voor de eerste keer voetbal kijken zien dat het nog saaier is dan NFL
Had gewoon portugal irak moeten zijn jaquote:Op donderdag 11 juni 2026 22:54 schreef vul_maar_in het volgende:
En dit is dan je openingswedstrijd.
Sjezus @GGMM eet eens wat.quote:Op donderdag 11 juni 2026 22:53 schreef 3rr0r het volgende:
Het vest dat GGMM heeft gewonnen destijds
[ afbeelding ]
Nee.quote:Op donderdag 11 juni 2026 22:56 schreef Coco het volgende:
[..]
@:mexicanobakker @:heywoodu en ik kijken ook Zuid-Korea - Tsjechië.
Vindt het niet kunnenquote:Op donderdag 11 juni 2026 22:56 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Echt he. Wat hebben ze nou weer bedacht?
Uiteraard daar zit het spektakel. de ektes weten.quote:Op donderdag 11 juni 2026 22:56 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik ookquote:Op donderdag 11 juni 2026 22:56 schreef Coco het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |