Ik wel.quote:Op donderdag 11 juni 2026 22:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die tijd er dan als blessuretijd bij optellen vind ik nog het meest verschrikkelijk. Zet die tijd gewoon stil, we zijn toch geen debielen
Daarom duurt het toernooi ook langer dan een maand.quote:Op donderdag 11 juni 2026 22:39 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Als ik dat een maand neem kan ik nog steeds de finale niet zien
Dan valt iedereen in slaap.quote:Op donderdag 11 juni 2026 22:39 schreef GGMM het volgende:
Kan Greuter vanaf heden niet op de 04:00 wedstrijden gezet worden
Liever helemaal niet meerquote:Op donderdag 11 juni 2026 22:39 schreef GGMM het volgende:
Kan Greuter vanaf heden niet op de 04:00 wedstrijden gezet worden
F1 heeft het dan weer van UFCquote:Op donderdag 11 juni 2026 22:39 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Inspiratie goed afgekeken van...
Nee van Mexicoquote:
Ik had niet bepaald op Z-Afrikaanse houthakkers gerekend in deze pot neequote:
iemand moet die oerbossen omhakkenquote:Op donderdag 11 juni 2026 22:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik had niet bepaald op Z-Afrikaanse houthakkers gerekend in deze pot nee
Gamecube Segaquote:Op donderdag 11 juni 2026 22:41 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Enz, enz.
Ik heb hier de OG:
Bekijk deze YouTube-video
Verstandig maat.quote:Op donderdag 11 juni 2026 22:42 schreef GGMM het volgende:
Het is frisjes dus heb even een vest aangetrokken
richtequote:Op donderdag 11 juni 2026 22:43 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Sega richte zich na de dreamcast enkel nog op software releases.
Dat signaal moet ook helemaal vanuit België komen!quote:
Jij weet de sfeer er weer goed in te houden.quote:Op donderdag 11 juni 2026 22:44 schreef GGMM het volgende:
Wat erg trouwens wat er in Zeeland is gebeurd
Ik werd er naar van
Laten we dat niet in WK bespreken.quote:Op donderdag 11 juni 2026 22:44 schreef GGMM het volgende:
Wat erg trouwens wat er in Zeeland is gebeurd
Ik werd er naar van
Dat is hier het verschil tussen Flashscore en tvquote:Op donderdag 11 juni 2026 22:43 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Bij mij 7 trouwens.
Nog steeds acceptabel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |