Jaquote:Op donderdag 11 juni 2026 22:52 schreef Viesdik het volgende:
Ik vind dat spreken van de scheidsrechter door de stadiontoeters echt irritant
Dat met die scheidsrechter doen ze in de PL ook.quote:Op donderdag 11 juni 2026 22:50 schreef Mike-The-Situation het volgende:
Wat een tyfus Amerikaanse troep allemaal zeg. Cameraatjes, drinkreclameblokken en dan dit met die scheidsrechter.
Mwah ik denk eigenlijk dat het nu wel al afgelopen is. Ik zie Zuid-Afrika geen wonderbaarlijke wederopstanding maken.quote:Op donderdag 11 juni 2026 22:51 schreef chufi het volgende:
Nog 1 x rood en dan is het toch afgelopen ?
De vraag is eerder waarom jij iets van Mexico had verwachtquote:Op donderdag 11 juni 2026 22:52 schreef Shreyas het volgende:
Mexico valt trouwens vies tegen. Een zeer slecht Zuid-Afrika dat ruime tijd met een man minder speelt en nu zelfs met negen en het staat slechts 2-0 voor.
Emile mbouh en Andre Kana Byik dacht ikquote:
Nee jammer van de volgordequote:Op donderdag 11 juni 2026 22:52 schreef Felagund het volgende:
Ik zie Zuid-Afrika dit niet meer omkeren.
Roger Milaquote:Op donderdag 11 juni 2026 22:53 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Houden die ook zo van kwartetten
Je ziet toch dat dit een ander vest isquote:Op donderdag 11 juni 2026 22:53 schreef 3rr0r het volgende:
Het vest dat GGMM heeft gewonnen destijds
[ afbeelding ]
Zeker en vestquote:Op donderdag 11 juni 2026 22:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je ziet toch dat dit een ander vest is
Massingquote:Op donderdag 11 juni 2026 22:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Emile mbouh en Andre Kana Byik dacht ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |