Niet Rigobert Song?quote:Op donderdag 11 juni 2026 22:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Emile mbouh en Andre Kana Byik dacht ik
Al die Amerikanen die voor de eerste keer voetbal kijken zien dat het nog saaier is dan NFLquote:Op donderdag 11 juni 2026 22:54 schreef vul_maar_in het volgende:
En dit is dan je openingswedstrijd.
Die was er in 1990 nog niet bij dacht ikquote:
Echt he. Wat hebben ze nou weer bedacht?quote:Op donderdag 11 juni 2026 22:55 schreef Zelfscanner het volgende:
Camera bij het oor helemaal niet opgemerkt
Die 3-0 valt nog wel in de 10 minuten die we nu nog gaan krijgenquote:
@Mexicanobakker @heywoodu en ik kijken ook Zuid-Korea - Tsjechië.quote:Op donderdag 11 juni 2026 22:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gelukkig wel gewoon op tijd naar bed vanavond
Die vette Amerikanen vragen zich af wanneer er weer een commercial komt zodat ze een nieuwe chipszak kunnen halenquote:Op donderdag 11 juni 2026 22:55 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Al die Amerikanen die voor de eerste keer voetbal kijken zien dat het nog saaier is dan NFL
Had gewoon portugal irak moeten zijn jaquote:Op donderdag 11 juni 2026 22:54 schreef vul_maar_in het volgende:
En dit is dan je openingswedstrijd.
Sjezus @GGMM eet eens wat.quote:Op donderdag 11 juni 2026 22:53 schreef 3rr0r het volgende:
Het vest dat GGMM heeft gewonnen destijds
[ afbeelding ]
Nee.quote:Op donderdag 11 juni 2026 22:56 schreef Coco het volgende:
[..]
@:mexicanobakker @:heywoodu en ik kijken ook Zuid-Korea - Tsjechië.
Vindt het niet kunnenquote:Op donderdag 11 juni 2026 22:56 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Echt he. Wat hebben ze nou weer bedacht?
Uiteraard daar zit het spektakel. de ektes weten.quote:Op donderdag 11 juni 2026 22:56 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik ookquote:Op donderdag 11 juni 2026 22:56 schreef Coco het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |