Daarom vind ik die drinkpauzes ook een verschrikkelijk slecht idee.quote:Op donderdag 11 juni 2026 22:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tot de eerste drinkpauze viel het mee
Waarom noemen ze het dan een drinkpauze?quote:Op donderdag 11 juni 2026 22:36 schreef GGMM het volgende:
Die drinkpauzes zijn gewoon echt puur uitgevonden voor reclame
quote:Op donderdag 11 juni 2026 22:36 schreef GGMM het volgende:
Ook alleen al de opmerking: "Zappen naar De Belg.", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt met reclameblokken tijdens de drinkpauze en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!quote:
HBO Maxgenotquote:Op donderdag 11 juni 2026 22:36 schreef 3rr0r het volgende:
Dit voelt als zo'n basic streaming abo, betalen en toch reclame erbij
https://kombijde.politie.(...)or-rechercheur/introquote:Op donderdag 11 juni 2026 22:36 schreef GGMM het volgende:
Neeequote:Op donderdag 11 juni 2026 22:36 schreef GGMM het volgende:
Hydration break p/b Gatorade & Red Bull was een optie geweest.quote:Op donderdag 11 juni 2026 22:37 schreef Kriegel het volgende:
[..]
'Commercial break' lag er denk ik net iets té bovenop.
het zit wel diep je liefdesverdriet he?quote:Op donderdag 11 juni 2026 22:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "Zappen naar De Belg.", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt met reclameblokken tijdens de drinkpauze en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
Die tijd er dan als blessuretijd bij optellen vind ik nog het meest verschrikkelijk. Zet die tijd gewoon stil, we zijn toch geen debielenquote:Op donderdag 11 juni 2026 22:36 schreef GGMM het volgende:
quote:
Stel je voor dat ze 500 euro missenquote:Op donderdag 11 juni 2026 22:36 schreef Coco het volgende:
Scheidsrechter wachtte nog even tot overal de reclame voorbij was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |