Oke sorry moderator cocoquote:
Juichjack?quote:Op donderdag 11 juni 2026 22:42 schreef GGMM het volgende:
Het is frisjes dus heb even een vest aangetrokken
zou toch willen dat er mensen wat van leren, maar dat zal wel niet gebeurenquote:Op donderdag 11 juni 2026 22:44 schreef GGMM het volgende:
Wat erg trouwens wat er in Zeeland is gebeurd
Ik werd er naar van
Blof is al een tijdje een bandquote:Op donderdag 11 juni 2026 22:44 schreef GGMM het volgende:
Wat erg trouwens wat er in Zeeland is gebeurd
Ik werd er naar van
Soms vliegen users hier ook uit de bochtquote:Op donderdag 11 juni 2026 22:46 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
zou toch willen dat er mensen wat van leren, maar dat zal wel niet gebeuren
Je hebt wel eens betere grapjes gemaaktquote:Op donderdag 11 juni 2026 22:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Blof is al een tijdje een band
Erg naar inderdaad
Maar dan is de eerste ronde wel gratis te zien, en kun je het nog steeds met een maandje abo af.quote:Op donderdag 11 juni 2026 22:40 schreef Coco het volgende:
[..]
Daarom duurt het toernooi ook langer dan een maand.
Ze hebben geleerd van viaplay bij DRT.
Ik had 1-1 (bedankt nog @Scrummie) en 2-0 op het werkquote:Op donderdag 11 juni 2026 22:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik heb 2-1 staan bij mijn pools dus graag een 90+4 goal van Zuid-Afrika
Hou ik me in komt @Caland met het gezouten been erin.quote:Op donderdag 11 juni 2026 22:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Blof is al een tijdje een band
Erg naar inderdaad
Ik 2-0 mexquote:Op donderdag 11 juni 2026 22:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik heb 2-1 staan bij mijn pools dus graag een 90+4 goal van Zuid-Afrika
Ik heb vooral geen idee waar René het over heeftquote:Op donderdag 11 juni 2026 22:47 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Hou ik me in komt @:Caland met het gezouten been erin.
Straks kunnen ze douchenquote:Op donderdag 11 juni 2026 22:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat Zuid Afrika is een smerig team
Het is een VI-vest dat ik een jaar of 5 terug gewonnen hebquote:
Is dat Vlaams, gezouten beenquote:Op donderdag 11 juni 2026 22:47 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Hou ik me in komt @:Caland met het gezouten been erin.
Picsquote:Op donderdag 11 juni 2026 22:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is een VI-vest dat ik een jaar of 5 terug gewonnen heb
Ik bedoelde, DRT WK duurt geen maand. Dus pak je maand abo en klaar.quote:Op donderdag 11 juni 2026 22:47 schreef Felagund het volgende:
[..]
Maar dan is de eerste ronde wel gratis te zien, en kun je het nog steeds met een maandje abo af.
quote:Op donderdag 11 juni 2026 22:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb vooral geen idee waar René het over heeft
SPOILER: Want we mogen het van coco niet meer besprekenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
NWS / Kinderen betrokken bij ernstig ongelukquote:Op donderdag 11 juni 2026 22:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb vooral geen idee waar René het over heeft
Called it!quote:
Hier op FOK! staat en foto ervan, van die dunne nerd die het mooie vest showt @Cocoquote:Op donderdag 11 juni 2026 22:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Pics?quote:Op donderdag 11 juni 2026 22:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |