Veel Amerikaanser gaat het niet wordenquote:Op donderdag 11 juni 2026 21:34 schreef SamCooke het volgende:
Wat een kutzooi allemaal. Verschrijkkelijk slechte en lange opzet van de volksliederen, commercial breaks, manmanman.
Doe jij daar de presentatie? Ik dacht dat wij al op de Belg zaten, aangezien Imke was aangeschoven.quote:Op donderdag 11 juni 2026 21:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
IK heet jullie allemaal welkom op VRT Sporza
Dat is dan ook weer zo.quote:Op donderdag 11 juni 2026 21:35 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Veel Amerikaanser gaat het niet worden
‘Welkom bij de analyse van Wesley Sneijder en Vincent van der Voort in de drinkpauze van de 22e minuut, allereerst Wesley: hoe kan dit? Kan Zuid-Afrika deze klap nog te boven komen?’quote:
Beeld is gespiegeldquote:Op donderdag 11 juni 2026 21:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hoezo zijn ze niet gewisseld van kant?
Dat scheelt lopen!quote:Op donderdag 11 juni 2026 21:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
quote:Op donderdag 11 juni 2026 21:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
Niet zo logisch nadenken aubquote:Op donderdag 11 juni 2026 21:35 schreef Kickinalfa het volgende:
Maar zonder gekloot, het is 22 graden daar. Daar hebben ze toch geen drinkpauze voor nodig iedere 25 min.
Het smoesje zal wel zijn dat het wél nodig is op andere plekken en ze op deze manier het "eerlijk" maken.quote:Op donderdag 11 juni 2026 21:35 schreef Kickinalfa het volgende:
Maar zonder gekloot, het is 22 graden daar. Daar hebben ze toch geen drinkpauze voor nodig iedere 25 min.
Oh, volgend WK elk team 6 time-outs. En timeout na elke goal. En sfeermakerij met zo'n k**orgel.quote:Op donderdag 11 juni 2026 21:35 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Veel Amerikaanser gaat het niet worden
Of gewoon een smoesje om reclames mogelijk te maken.quote:Op donderdag 11 juni 2026 21:36 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Het smoesje zal wel zijn dat het wél nodig is op andere plekken en ze op deze manier het "eerlijk" maken.
Ja, die heet Sporzaquote:
Link niet klikbaarquote:Op donderdag 11 juni 2026 21:33 schreef De_Kraam het volgende:
Deze post wordt aangeboden door vreemdgaan69.nl.
Ik zat ook al te kijken... had de opstellingen gemist. 'Wat staat er nou op zijn shirt?'quote:Op donderdag 11 juni 2026 21:33 schreef SamCooke het volgende: Beste naam van het WK: Sphephelo Shithole Sithole
Als het aan de FIFA ligt, vastquote:Op donderdag 11 juni 2026 21:36 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Oh, volgend WK elk team 6 time-outs. En timeout na elke goal. En sfeermakerij met zo'n k**orgel.
ook 2000 hoogtemeters, kruipt ook in de klerenquote:Op donderdag 11 juni 2026 21:35 schreef Kickinalfa het volgende:
Om hem de volgende keer te kunnen halen, stel ik een toename van het gebruik van portmanteaus voor. Zoals skissue.quote:
reclames zijn al verkocht. Als sneeuwt het gaat dat nog doorquote:Op donderdag 11 juni 2026 21:35 schreef Kickinalfa het volgende:
Reclame tijdens de time-outs.quote:Op donderdag 11 juni 2026 21:36 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Oh, volgend WK elk team 6 time-outs. En timeout na elke goal. En sfeermakerij met zo'n k**orgel.
Ach kickinalfaquote:Op donderdag 11 juni 2026 21:35 schreef Kickinalfa het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
29quote:
quote:Op donderdag 11 juni 2026 21:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
‘Welkom bij de analyse van Wesley Sneijder en Vincent van der Voort in de drinkpauze van de 22e minuut, allereerst Wesley: hoe kan dit? Kan Zuid-Afrika deze klap nog te boven komen?’
Ook alleen al de opmerking: "Naar den Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt met reclameblokken tijdens de drinkpauze en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!quote:
Lekker reclame weer over een kwartiertje, dan twee minuten Klaas-Jan en nog meer reclame.quote:Op donderdag 11 juni 2026 21:37 schreef Regilio_ het volgende:
Ook overgeschakeld naar de Belg.
De NOS kan in de stront zakken.
Moest politie aan te pas komen bij kerstdiner dat ie had met LilianneGodin destijds. Lol.quote:
Zo wordt het verkocht ja.quote:Op donderdag 11 juni 2026 21:36 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Het smoesje zal wel zijn dat het wél nodig is op andere plekken en ze op deze manier het "eerlijk" maken.
Daarvoor is Zuid-Afrika toch veel te slecht.quote:Op donderdag 11 juni 2026 21:38 schreef TheVulture het volgende:
Het wordt toch een beetje een traditionele saaie openingswedstrijd denk ik
+1quote:Op donderdag 11 juni 2026 21:37 schreef Regilio_ het volgende:
Ook overgeschakeld naar de Belg.
De NOS kan in de stront zakken.
Ja een 1-0 wedstrijd is primaquote:Op donderdag 11 juni 2026 21:38 schreef TheVulture het volgende:
Het wordt toch een beetje een traditionele saaie openingswedstrijd denk ik
En dan is Zuid-Afrika verwacht ik bij lange na niet het slechtste team dit toernooi...quote:Op donderdag 11 juni 2026 21:39 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Daarvoor is Zuid-Afrika toch veel te slecht.
Ik mis de stem opties…quote:Op donderdag 11 juni 2026 21:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat vonden jullie de leukste openingswedstrijd op een WK van de 21e eeuw
Ecuador - Qatarquote:Op donderdag 11 juni 2026 21:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
Mooie samenvatting.quote:Op donderdag 11 juni 2026 21:34 schreef Zipportal het volgende:
https://x.com/search?q=reclame&src=typed_query&f=live
quote:
Je weet dat poepen neuken betekent in Belgie?quote:Op donderdag 11 juni 2026 21:39 schreef cosmosis het volgende:
Waarom klinkt de Belg alsof hij continue moet poepen?
Grueter die kon even poepen in de drinkpauze reclame rob kemps aids blok en die belg moest de boel aan mekaar praten tijdens drinkpauze.quote:Op donderdag 11 juni 2026 21:39 schreef cosmosis het volgende:
Jij houd dus ook van belgisch poepen?quote:Op donderdag 11 juni 2026 21:40 schreef Solotovski het volgende:
Ook overgestapt naar de Belg
De NOS kan m'n ballen zuigen
En terecht.quote:
Moeilijk te zeggen. Ik heb die van 2002 sws gemist,want lastige tijd ivm school dacht ik me te herinnerenquote:Op donderdag 11 juni 2026 21:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ecuador - Qatar komt als eerst in mij naar bovenquote:Op donderdag 11 juni 2026 21:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
Bedankt voor dit inkijkje.quote:Op donderdag 11 juni 2026 21:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Moeilijk te zeggen. Ik heb die van 2002 sws gemist,want lastige tijd ivm school dacht ik me te herinneren
@Zipportalquote:Op donderdag 11 juni 2026 21:41 schreef Red_85 het volgende:
[..]
En terecht.
Heb geen twitter, zou je erkentelijk zijn als je wat pareltjes plaatst. 2 a 3 ofso
Ja dat moet wettelijk.quote:Op donderdag 11 juni 2026 21:42 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Las wel dat de totale reclametijd gelijk blijft, dus minder reclame in de rust.
Maar ongetwijfeld wel weer die Oranje schijtlol van Jumbo en Appie voor de 3.789.326ste keer…quote:Op donderdag 11 juni 2026 21:42 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
KingRolandquote:Op donderdag 11 juni 2026 21:43 schreef Houtenbeen het volgende:
Wie gaat er straks kijken naar Tsjechië - Zuid-Korea?
Frankrijk die er af ging met een meltdown tegen 'weet ik niet meer uit mn hoofd' toen ze wk waren.quote:Op donderdag 11 juni 2026 21:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Moeilijk te zeggen. Ik heb die van 2002 sws gemist,want lastige tijd ivm school dacht ik me te herinneren
Meer analist Heitinga in de rust.quote:Op donderdag 11 juni 2026 21:42 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Vind het ergens wel oke in dat geval. Drinkende spelers zien win je ook weinig mee.quote:
Die vindt niet plaats.quote:Op donderdag 11 juni 2026 21:43 schreef Houtenbeen het volgende:
Snap ik. Die arme man kan alle hulp gebruiken!quote:Op donderdag 11 juni 2026 21:43 schreef GGMM het volgende:
Ik heb wel Twitter
Ik vind het eigenlijk maar kut, maar ik doe het om Elon Musk te steunen
Dat was wel mooi aan Qatar, die Nederlander die bij alle wedstrijden is geweest.quote:Op donderdag 11 juni 2026 21:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
IK hoop dat de FIFA beseft dat geld niet alles is en dat we ooit weer naar 32 landen gaan en het in 1 groot land of 2 kleinere landen die naast elkaar liggen worden georganiseerd
Al die tesla rijders doen dit dus je bent niet een kleine minderheidquote:Op donderdag 11 juni 2026 21:43 schreef GGMM het volgende:
Ik heb wel Twitter
Ik vind het eigenlijk maar kut, maar ik doe het om Elon Musk te steunen
In de VS (dat Iran dan ingelijfd heeft) en Israel…quote:Op donderdag 11 juni 2026 21:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
IK hoop dat de FIFA beseft dat geld niet alles is en dat we ooit weer naar 32 landen gaan en het in 1 groot land of 2 kleinere landen die naast elkaar liggen worden georganiseerd
Dus meer tijd voor die onzinnige analyses?quote:Op donderdag 11 juni 2026 21:42 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Mentaal swsquote:Op donderdag 11 juni 2026 21:44 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Snap ik. Die arme man kan alle hulp gebruiken!
Dit soort zaken worden nooit meer teruggedraaid. Je mag alleen hopen dat er niet een nog grotere megalomaan opstaat die naar 64 landen wilquote:Op donderdag 11 juni 2026 21:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dat was 2002. Tegen Senegalquote:Op donderdag 11 juni 2026 21:44 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Frankrijk die er af ging met een meltdown tegen 'weet ik niet meer uit mn hoofd' toen ze wk waren.
Ook leuk.
quote:Op donderdag 11 juni 2026 21:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
64 vind ik fijner dan 48 eigenlijk omdat dan gewoon duidelijk is dat de top 2 doorgaat. Maar het gaat echt veel slechte potjes extra opleveren.quote:Op donderdag 11 juni 2026 21:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit soort zaken worden nooit meer teruggedraaid. Je mag alleen hopen dat er niet een nog grotere megalomaan opstaat die naar 64 landen wil
Safe search uitzetten?quote:Op donderdag 11 juni 2026 21:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
ik kijk in de app van VRT SPorza en het is blurry,
fml
Of 128 of 256 landenquote:Op donderdag 11 juni 2026 21:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit soort zaken worden nooit meer teruggedraaid. Je mag alleen hopen dat er niet een nog grotere megalomaan opstaat die naar 64 landen wil
Ik sla over.quote:Op donderdag 11 juni 2026 21:43 schreef Houtenbeen het volgende:
Dat is niet veel. Hopelijk kijken er ook nog wat Belgen!quote:
Als ik toch naar het plafond lig te staren ga ik wel even naar de bank, anders maf ik lekker door.quote:Op donderdag 11 juni 2026 21:43 schreef Houtenbeen het volgende:
Zuid-Afrika - Mexico met TshabalalaGod.quote:Op donderdag 11 juni 2026 21:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik heb wel zin in Niger - Uranusquote:
Rai Uno op den Italiaan is in 4K.quote:Op donderdag 11 juni 2026 21:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
ik kijk in de app van VRT SPorza en het is blurry,
fml
Alle landen en geen kwalificatie meerquote:Op donderdag 11 juni 2026 21:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit is geil.quote:Op donderdag 11 juni 2026 21:40 schreef Solotovski het volgende:
Ook overgestapt naar de Belg
De NOS kan m'n ballen zuigen
Eerste ronde gaat met 64 landen helemaal nergens meer over.quote:Op donderdag 11 juni 2026 21:45 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
64 vind ik fijner dan 48 eigenlijk omdat dan gewoon duidelijk is dat de top 2 doorgaat. Maar het gaat echt veel slechte potjes extra opleveren.
Zou wel mooi zijn voor landen als Chili, Slowakije, Nigeria en Italiëquote:Op donderdag 11 juni 2026 21:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je moet maar zo denken, met 256 landen heeft Italië ook een kans dat ze mee mogen doen.quote:Op donderdag 11 juni 2026 21:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb wel zin in Niger - Uranus
Ik in NIG-GERquote:Op donderdag 11 juni 2026 21:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
FIFA komt vanaf morgen met het FIFA Pro abo, 10 euro per wedstrijd, dan geen reclame in de drinkpauzequote:Op donderdag 11 juni 2026 21:46 schreef RamboDirk het volgende:
Hele tempo en sfeer weg uit de wedstrijd, iedereen geirriteerd en chagrijnig doordat reclameblok.
Wat een kut WK wordt dit
Infantino zal dan wel weer wat verzinnen waardoor we toch een soort tussenronde gaan krijgen met de nummers 3quote:Op donderdag 11 juni 2026 21:45 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
64 vind ik fijner dan 48 eigenlijk omdat dan gewoon duidelijk is dat de top 2 doorgaat. Maar het gaat echt veel slechte potjes extra opleveren.
Nou kappen dan met die tyfusonzin.quote:Op donderdag 11 juni 2026 21:42 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Wel met een ander soort bal, ruimtewezens kennen niet de zwaartekracht die wij kennenquote:Op donderdag 11 juni 2026 21:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En dan vanaf het begin knock-out, dan kan het nog wat worden.quote:Op donderdag 11 juni 2026 21:47 schreef Immerdebestebob het volgende:
48 is Kutter dan 64, dus 64 zal er snel komen.
Met 256 landen niet kwalificeren is wel heel knap.... met maar 211 FIFA leden.quote:Op donderdag 11 juni 2026 21:47 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Je moet maar zo denken, met 256 landen heeft Italië ook een kans dat ze mee mogen doen.
Als Nigeria tegen Duitsland moet staat er dan "NIG-GER" op Engelstalige zenders?quote:
64 landen en meteen knock-outsquote:Op donderdag 11 juni 2026 21:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
In de wedstrijd van de VS ongetwijfeld.quote:Op donderdag 11 juni 2026 21:47 schreef Coco het volgende:
Ik kijk uit naar de eerste discutabele VAR beslissing.
Uit of thuis?quote:Op donderdag 11 juni 2026 21:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
NGA-GERquote:Op donderdag 11 juni 2026 21:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Als Nigeria tegen Duitsland moet staat er dan "NIG-GER" op Engelstalige zenders?
Wel waar, jaquote:Op donderdag 11 juni 2026 21:46 schreef RamboDirk het volgende:
Hele tempo en sfeer weg uit de wedstrijd, iedereen geirriteerd en chagrijnig doordat reclameblok.
Wat een kut WK wordt dit
En ik gaf al het goede voorbeeldquote:Op donderdag 11 juni 2026 21:48 schreef GGMM het volgende:
Zullen we dit WK geen palo zeggen?
Kunnen we prima afspreken met z'n allen.
Hey, Italië kan het.quote:Op donderdag 11 juni 2026 21:48 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Met 256 landen niet kwalificeren is wel heel knap.... met maar 211 FIFA leden.
Dit doe je bewustquote:
Opdracht van Kempsquote:Op donderdag 11 juni 2026 21:48 schreef cosmosis het volgende:
Waarom speelt Mexico nog steeds van links naar rechts, we zitten toch al in de 2e helft???
quote:Op donderdag 11 juni 2026 21:48 schreef cosmosis het volgende:
Waarom speelt Mexico nog steeds van links naar rechts, we zitten toch al in de 2e helft???
Nee.quote:Op donderdag 11 juni 2026 21:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Als Nigeria tegen Duitsland moet staat er dan "NIG-GER" op Engelstalige zenders?
Donyell Malo op de paloquote:Op donderdag 11 juni 2026 21:48 schreef GGMM het volgende:
Zullen we dit WK geen palo zeggen?
Kunnen we prima afspreken met z'n allen.
Finale is ook pas op 19 juli. Dan is iedereen (behalve de uitgeschakelde teams) alweer met andere dingen bezigquote:Op donderdag 11 juni 2026 21:48 schreef Benny het volgende:
[..]
Wel waar, ja
En dan in de knock out fase ook nog dikke halftime shows, die zeer waarschijnlijk gaan uitlopen
Misschien moet ie ook wel.quote:Op donderdag 11 juni 2026 21:39 schreef cosmosis het volgende:
Zwarte palo's... daarvan staan er een aantal op het veldquote:
Ik heb begrepen dat bepaalde mensen in dit topic hem het ravijn in wensen...quote:
over 4 jaar gaan ze waarschijnlijk eenmalig naar 64 landenquote:Op donderdag 11 juni 2026 21:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
PSV - AZquote:Op donderdag 11 juni 2026 21:50 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Finale is ook pas op 19 juli. Dan is iedereen (behalve de uitgeschakelde teams) alweer met andere dingen bezig
Waarom eenmaligquote:Op donderdag 11 juni 2026 21:50 schreef PSVCL het volgende:
[..]
over 4 jaar gaan ze waarschijnlijk eenmalig naar 64 landen
Mja, eenmalig, dat valt nog te bezien.quote:Op donderdag 11 juni 2026 21:50 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Er is niks zo permanent als een tijdelijke aanpassing.quote:Op donderdag 11 juni 2026 21:50 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Heel bijzonder dat juist de uitgeschakelde teams niet met andere dingen bezig zijnquote:Op donderdag 11 juni 2026 21:50 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Finale is ook pas op 19 juli. Dan is iedereen (behalve de uitgeschakelde teams) alweer met andere dingen bezig
Is dat serieus?quote:Op donderdag 11 juni 2026 21:50 schreef PSVCL het volgende:
[..]
En dan 256? Moeten we eerst nog wel wat landen bijmaken.quote:
Nee dat zou logisch zijn. Zo gaat dat niet bij de FIFAquote:Op donderdag 11 juni 2026 21:52 schreef Benny het volgende:
4 minuten? Die drinkpauze wordt doorgeteld als extra tijd? Ik dacht de timer gepauzeerd
Dan mag Fryslân ook naar het WKquote:Op donderdag 11 juni 2026 21:52 schreef Felagund het volgende:
[..]
En dan 256? Moeten we eerst nog wel wat landen bijmaken.
Nee joh, dat zou logisch zijn.quote:Op donderdag 11 juni 2026 21:52 schreef Benny het volgende:
4 minuten? Die drinkpauze wordt doorgeteld als extra tijd? Ik dacht de timer gepauzeerd
Tegen die tijd zijn Friesland Catalonie abchazie wel een eigen landquote:Op donderdag 11 juni 2026 21:52 schreef Felagund het volgende:
[..]
En dan 256? Moeten we eerst nog wel wat landen bijmaken.
vanwege het 100 jarig WK bestaan, daarom worden de eerste wedstrijden in uruguay en argentinie afgewerkt. daarna spanje/marokko/portugalquote:
En Urk!quote:Op donderdag 11 juni 2026 21:53 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Tegen die tijd is Friesland Catalonie abchazie wel een eigen land
De top 45 op de FIFA ranking in de eerste ronde is vrijquote:Op donderdag 11 juni 2026 21:48 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Met 256 landen niet kwalificeren is wel heel knap.... met maar 211 FIFA leden.
Je kijkt maar gewoon mee.quote:Op donderdag 11 juni 2026 21:53 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Het wordt steeds kutter. 2e helft slaan WE over.
Tsjechië moet nog.quote:Op donderdag 11 juni 2026 21:54 schreef WheeledWarrior het volgende:
We zien vandaag niet de toekomstig wereldkampioen aan het werk.
Leukquote:Op donderdag 11 juni 2026 21:54 schreef PSVCL het volgende:
https://www.nu.nl/voetbal(...)leum-wk-in-2030.html
Cuckolding?quote:Op donderdag 11 juni 2026 21:55 schreef superniger het volgende:
Even een kwartiertje vieze filmpjes kijken.
Urk snuift de lijn op.quote:Op donderdag 11 juni 2026 21:54 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Als ze met vissen gaan gooien winnen ze wel ja
28=19quote:Op donderdag 11 juni 2026 21:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
De top 45 op de FIFA ranking in de eerste ronde is vrij
66 landen spelen in de eerste ronde.
166 ÷ 2 = 83 wedstrijden.
83 winnaars + 45 byes = 128 landen over
64
32
16
8
4
2
1
Jezusquote:Op donderdag 11 juni 2026 21:53 schreef PSVCL het volgende:
[..]
vanwege het 100 jarig WK bestaan, daarom worden de eerste wedstrijden in uruguay en argentinie afgewerkt. daarna spanje/marokko/portugal
En dan zondag begint de wedstrijd pas om 22 ur.quote:Op donderdag 11 juni 2026 21:51 schreef WheeledWarrior het volgende:
Al bijna tien uur zo en de rust moet nog beginnen
quote:Op donderdag 11 juni 2026 21:54 schreef PSVCL het volgende:
https://www.nu.nl/voetbal(...)leum-wk-in-2030.html
Ik ben ook heel teleurgesteld in de moderatiequote:Op donderdag 11 juni 2026 21:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
Doen jullie geen haxxball meer tijdens de rust?
Als Nederland speelt.quote:Op donderdag 11 juni 2026 21:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
Doen jullie geen haxxball niet er tijdens de rust?
Meestal zijn die heel kortquote:
Het is inderdaad niet veel.quote:Op donderdag 11 juni 2026 21:56 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Best wel storend die wedstrijd tussen de reclame door
Die albert heijn reclame is best gezelligquote:Op donderdag 11 juni 2026 21:56 schreef TheVulture het volgende:
Ik moet wel zeggen dat ik dat lied van Samuel Welten het beste WK-lied vind
Wedstrijd is afgelopen toch?quote:Op donderdag 11 juni 2026 21:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
Doen jullie geen haxxball meer tijdens de rust?
kakquote:Op donderdag 11 juni 2026 21:56 schreef Coco het volgende:
[..]
Als Nederland speelt.
En wellicht knockout fase.
België zou dus ook 1-0 achter hebben gestaanquote:Op donderdag 11 juni 2026 21:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
IK ben van mening dat een wereldkeeper dit zou gepakt hebben
Mehquote:Op donderdag 11 juni 2026 21:59 schreef Lothiriel het volgende:
Schattig meisje in de studio op sporza
quote:Op donderdag 11 juni 2026 21:59 schreef Lothiriel het volgende:
Wie is dat?quote:Op donderdag 11 juni 2026 21:59 schreef Lothiriel het volgende:
Jetten is mislukte AI met 6 vingers.quote:Op donderdag 11 juni 2026 22:00 schreef RamboDirk het volgende:
NOS nog steeds reclame
EN JUFFROUW JETTEN DOET NIKS
Kan Italie ook meedoen.quote:
Vrt.quote:
Ibi is er niet meer hequote:Op donderdag 11 juni 2026 22:01 schreef Bugno3 het volgende:
Even geschakeld naar NOS. We hebben een Deen en een Vlaamse vrouw voor de ANALYSE ja?
En een boer met een burn-out.quote:Op donderdag 11 juni 2026 22:01 schreef Bugno3 het volgende:
Even geschakeld naar NOS. We hebben een Deen en een Vlaamse vrouw voor de ANALYSE ja?
Ja ikke niet snapquote:Op donderdag 11 juni 2026 22:01 schreef Bugno3 het volgende:
die was niet goed genoeg voor Sporzaquote:Op donderdag 11 juni 2026 22:02 schreef BillDauterive het volgende:
Waarom zit er een Belgische vrouw bij?
Je wil liever die Stentler ofzoquote:Op donderdag 11 juni 2026 22:02 schreef BillDauterive het volgende:
Verdwaald denk ikquote:Op donderdag 11 juni 2026 22:02 schreef BillDauterive het volgende:
De Deen wel beter te verstaan dan die Belgquote:Op donderdag 11 juni 2026 22:01 schreef Bugno3 het volgende:
Gewoon in de keuken en anders niksquote:Op donderdag 11 juni 2026 22:02 schreef GGMM het volgende:
Vrouwen horen niet thuis in de voetbalwereld
Laat die maar wielrennen analyseren
Meisje de Mol doet het toch okéquote:Op donderdag 11 juni 2026 22:02 schreef GGMM het volgende:
Vrouwen horen niet thuis in de voetbalwereld
Laat die maar wielrennen analyseren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |