Dat gaat zo het hele toernooiquote:Op donderdag 11 juni 2026 21:32 schreef WheeledWarrior het volgende:
Als dit het hele toernooi zo gaat met reclames ben ik er gauw klaar mee hoor.
van de reclames kunnen ze net Huntelaar betalen, maar die hadden ze beter niet kunnen uitnodigenquote:Op donderdag 11 juni 2026 21:32 schreef Document1 het volgende:
De NPO lost even de bezuinigingen op.
Nou ja zeg.quote:Op donderdag 11 juni 2026 21:32 schreef Solotovski het volgende:
Die tyfusmongool van een snollebollekes
Wel positiefquote:Op donderdag 11 juni 2026 21:32 schreef TheVulture het volgende:
Van Koningsbrugge bij AH en Rob Kemps bij Jumbo.... het is net alsof je na een corona-besmetting ook nog HIV oploopt
Die moeten ze ook een ravijn in kieperen jaquote:Op donderdag 11 juni 2026 21:32 schreef Solotovski het volgende:
oh dat valt op zich wel mee tochquote:
Bij de Belg niet.quote:Op donderdag 11 juni 2026 21:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Reclame tijdens een helft
Voetbal is definitief dood.
Bezuinigingen he, geld moet ergens vandaan komenquote:Op donderdag 11 juni 2026 21:32 schreef Zelfscanner het volgende:
Pauper NOS natuurlijk ook reclame doen![]()
![]()
Ik begon er eindelijk een beetje zin in te krijgen. Maar dit hou ik niet volquote:
Het zou weer terug moeten naar de Golfstaten waar het thuis hoort.quote:Op donderdag 11 juni 2026 21:33 schreef Caland het volgende:
Het voetbal is kapot gemaakt door de mensen die het soccer noemen
Grapjas.quote:Op donderdag 11 juni 2026 21:32 schreef Document1 het volgende:
De NPO lost even de bezuinigingen op.
quote:
Bitterballen graag…quote:Op donderdag 11 juni 2026 21:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
IK heet jullie allemaal welkom op VRT Sporza
Niet haten op snollebollekequote:Op donderdag 11 juni 2026 21:32 schreef Solotovski het volgende:
Huntelaar is op rekening van UWVquote:Op donderdag 11 juni 2026 21:33 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
van de reclames kunnen ze net Huntelaar betalen, maar die hadden ze beter niet kunnen uitnodigen
Kunnen ze weer verder bezuinigen de bonzen nog meer geld geven.quote:
Stukje DRTquote:Op donderdag 11 juni 2026 21:33 schreef RipCity het volgende:
Het is afwachten tot de keer dat de NOS te traag terugschakelt en we een goal missen
Van alle 1000 druppels was dit de laatste druppelquote:Op donderdag 11 juni 2026 21:33 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Nou, dan ben ik dus snel weg.
dank u!quote:Op donderdag 11 juni 2026 21:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
Krijg spontaan een TIA van die kut reclamesquote:Op donderdag 11 juni 2026 21:32 schreef TheVulture het volgende:
Van Koningsbrugge bij AH en Rob Kemps bij Jumbo.... het is net alsof je na een corona-besmetting ook nog HIV oploopt
Amai, wilde u poepen, zou erg plezant zijnquote:Op donderdag 11 juni 2026 21:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |