Bezuinigingen he, geld moet ergens vandaan komenquote:Op donderdag 11 juni 2026 21:32 schreef Zelfscanner het volgende:
Pauper NOS natuurlijk ook reclame doen![]()
![]()
Ik begon er eindelijk een beetje zin in te krijgen. Maar dit hou ik niet volquote:
Het zou weer terug moeten naar de Golfstaten waar het thuis hoort.quote:Op donderdag 11 juni 2026 21:33 schreef Caland het volgende:
Het voetbal is kapot gemaakt door de mensen die het soccer noemen
Grapjas.quote:Op donderdag 11 juni 2026 21:32 schreef Document1 het volgende:
De NPO lost even de bezuinigingen op.
quote:
Bitterballen graag…quote:Op donderdag 11 juni 2026 21:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
IK heet jullie allemaal welkom op VRT Sporza
Niet haten op snollebollekequote:Op donderdag 11 juni 2026 21:32 schreef Solotovski het volgende:
Die tyfusmongool van een snollebollekes
Huntelaar is op rekening van UWVquote:Op donderdag 11 juni 2026 21:33 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
van de reclames kunnen ze net Huntelaar betalen, maar die hadden ze beter niet kunnen uitnodigen
Kunnen ze weer verder bezuinigen de bonzen nog meer geld geven.quote:
Stukje DRTquote:Op donderdag 11 juni 2026 21:33 schreef RipCity het volgende:
Het is afwachten tot de keer dat de NOS te traag terugschakelt en we een goal missen
Van alle 1000 druppels was dit de laatste druppelquote:Op donderdag 11 juni 2026 21:33 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Nou, dan ben ik dus snel weg.
dank u!quote:Op donderdag 11 juni 2026 21:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
Krijg spontaan een TIA van die kut reclamesquote:Op donderdag 11 juni 2026 21:32 schreef TheVulture het volgende:
Van Koningsbrugge bij AH en Rob Kemps bij Jumbo.... het is net alsof je na een corona-besmetting ook nog HIV oploopt
Amai, wilde u poepen, zou erg plezant zijnquote:Op donderdag 11 juni 2026 21:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |