In de VS (dat Iran dan ingelijfd heeft) en Israel…quote:Op donderdag 11 juni 2026 21:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
IK hoop dat de FIFA beseft dat geld niet alles is en dat we ooit weer naar 32 landen gaan en het in 1 groot land of 2 kleinere landen die naast elkaar liggen worden georganiseerd
Dus meer tijd voor die onzinnige analyses?quote:Op donderdag 11 juni 2026 21:42 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Las wel dat de totale reclametijd gelijk blijft, dus minder reclame in de rust.
Mentaal swsquote:Op donderdag 11 juni 2026 21:44 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Snap ik. Die arme man kan alle hulp gebruiken!
Dit soort zaken worden nooit meer teruggedraaid. Je mag alleen hopen dat er niet een nog grotere megalomaan opstaat die naar 64 landen wilquote:Op donderdag 11 juni 2026 21:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
IK hoop dat de FIFA beseft dat geld niet alles is en dat we ooit weer naar 32 landen gaan en het in 1 groot land of 2 kleinere landen die naast elkaar liggen worden georganiseerd
Dat was 2002. Tegen Senegalquote:Op donderdag 11 juni 2026 21:44 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Frankrijk die er af ging met een meltdown tegen 'weet ik niet meer uit mn hoofd' toen ze wk waren.
Ook leuk.
quote:Op donderdag 11 juni 2026 21:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
64 vind ik fijner dan 48 eigenlijk omdat dan gewoon duidelijk is dat de top 2 doorgaat. Maar het gaat echt veel slechte potjes extra opleveren.quote:Op donderdag 11 juni 2026 21:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit soort zaken worden nooit meer teruggedraaid. Je mag alleen hopen dat er niet een nog grotere megalomaan opstaat die naar 64 landen wil
Safe search uitzetten?quote:Op donderdag 11 juni 2026 21:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
ik kijk in de app van VRT SPorza en het is blurry,
fml
Of 128 of 256 landenquote:Op donderdag 11 juni 2026 21:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit soort zaken worden nooit meer teruggedraaid. Je mag alleen hopen dat er niet een nog grotere megalomaan opstaat die naar 64 landen wil
Ik sla over.quote:Op donderdag 11 juni 2026 21:43 schreef Houtenbeen het volgende:
Wie gaat er straks kijken naar Tsjechië - Zuid-Korea?
Dat is niet veel. Hopelijk kijken er ook nog wat Belgen!quote:
Als ik toch naar het plafond lig te staren ga ik wel even naar de bank, anders maf ik lekker door.quote:Op donderdag 11 juni 2026 21:43 schreef Houtenbeen het volgende:
Wie gaat er straks kijken naar Tsjechië - Zuid-Korea?
Zuid-Afrika - Mexico met TshabalalaGod.quote:Op donderdag 11 juni 2026 21:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat vonden jullie de leukste openingswedstrijd op een WK van de 21e eeuw
Ik heb wel zin in Niger - Uranusquote:
Rai Uno op den Italiaan is in 4K.quote:Op donderdag 11 juni 2026 21:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
ik kijk in de app van VRT SPorza en het is blurry,
fml
Alle landen en geen kwalificatie meerquote:Op donderdag 11 juni 2026 21:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit is geil.quote:Op donderdag 11 juni 2026 21:40 schreef Solotovski het volgende:
Ook overgestapt naar de Belg
De NOS kan m'n ballen zuigen
Eerste ronde gaat met 64 landen helemaal nergens meer over.quote:Op donderdag 11 juni 2026 21:45 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
64 vind ik fijner dan 48 eigenlijk omdat dan gewoon duidelijk is dat de top 2 doorgaat. Maar het gaat echt veel slechte potjes extra opleveren.
Zou wel mooi zijn voor landen als Chili, Slowakije, Nigeria en Italiëquote:Op donderdag 11 juni 2026 21:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je moet maar zo denken, met 256 landen heeft Italië ook een kans dat ze mee mogen doen.quote:Op donderdag 11 juni 2026 21:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb wel zin in Niger - Uranus
Ik in NIG-GERquote:Op donderdag 11 juni 2026 21:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
FIFA komt vanaf morgen met het FIFA Pro abo, 10 euro per wedstrijd, dan geen reclame in de drinkpauzequote:Op donderdag 11 juni 2026 21:46 schreef RamboDirk het volgende:
Hele tempo en sfeer weg uit de wedstrijd, iedereen geirriteerd en chagrijnig doordat reclameblok.
Wat een kut WK wordt dit
Infantino zal dan wel weer wat verzinnen waardoor we toch een soort tussenronde gaan krijgen met de nummers 3quote:Op donderdag 11 juni 2026 21:45 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
64 vind ik fijner dan 48 eigenlijk omdat dan gewoon duidelijk is dat de top 2 doorgaat. Maar het gaat echt veel slechte potjes extra opleveren.
Nou kappen dan met die tyfusonzin.quote:Op donderdag 11 juni 2026 21:42 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Las wel dat de totale reclametijd gelijk blijft, dus minder reclame in de rust.
Wel met een ander soort bal, ruimtewezens kennen niet de zwaartekracht die wij kennenquote:Op donderdag 11 juni 2026 21:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En dan vanaf het begin knock-out, dan kan het nog wat worden.quote:Op donderdag 11 juni 2026 21:47 schreef Immerdebestebob het volgende:
48 is Kutter dan 64, dus 64 zal er snel komen.
Met 256 landen niet kwalificeren is wel heel knap.... met maar 211 FIFA leden.quote:Op donderdag 11 juni 2026 21:47 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Je moet maar zo denken, met 256 landen heeft Italië ook een kans dat ze mee mogen doen.
Als Nigeria tegen Duitsland moet staat er dan "NIG-GER" op Engelstalige zenders?quote:
64 landen en meteen knock-outsquote:Op donderdag 11 juni 2026 21:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
In de wedstrijd van de VS ongetwijfeld.quote:Op donderdag 11 juni 2026 21:47 schreef Coco het volgende:
Ik kijk uit naar de eerste discutabele VAR beslissing.
Uit of thuis?quote:Op donderdag 11 juni 2026 21:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |