KingRolandquote:Op donderdag 11 juni 2026 21:43 schreef Houtenbeen het volgende:
Wie gaat er straks kijken naar Tsjechië - Zuid-Korea?
Frankrijk die er af ging met een meltdown tegen 'weet ik niet meer uit mn hoofd' toen ze wk waren.quote:Op donderdag 11 juni 2026 21:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Moeilijk te zeggen. Ik heb die van 2002 sws gemist,want lastige tijd ivm school dacht ik me te herinneren
Meer analist Heitinga in de rust.quote:Op donderdag 11 juni 2026 21:42 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Las wel dat de totale reclametijd gelijk blijft, dus minder reclame in de rust.
Vind het ergens wel oke in dat geval. Drinkende spelers zien win je ook weinig mee.quote:
Die vindt niet plaats.quote:Op donderdag 11 juni 2026 21:43 schreef Houtenbeen het volgende:
Snap ik. Die arme man kan alle hulp gebruiken!quote:Op donderdag 11 juni 2026 21:43 schreef GGMM het volgende:
Ik heb wel Twitter
Ik vind het eigenlijk maar kut, maar ik doe het om Elon Musk te steunen
Dat was wel mooi aan Qatar, die Nederlander die bij alle wedstrijden is geweest.quote:Op donderdag 11 juni 2026 21:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
IK hoop dat de FIFA beseft dat geld niet alles is en dat we ooit weer naar 32 landen gaan en het in 1 groot land of 2 kleinere landen die naast elkaar liggen worden georganiseerd
Al die tesla rijders doen dit dus je bent niet een kleine minderheidquote:Op donderdag 11 juni 2026 21:43 schreef GGMM het volgende:
Ik heb wel Twitter
Ik vind het eigenlijk maar kut, maar ik doe het om Elon Musk te steunen
In de VS (dat Iran dan ingelijfd heeft) en Israel…quote:Op donderdag 11 juni 2026 21:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
IK hoop dat de FIFA beseft dat geld niet alles is en dat we ooit weer naar 32 landen gaan en het in 1 groot land of 2 kleinere landen die naast elkaar liggen worden georganiseerd
Dus meer tijd voor die onzinnige analyses?quote:Op donderdag 11 juni 2026 21:42 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Las wel dat de totale reclametijd gelijk blijft, dus minder reclame in de rust.
Mentaal swsquote:Op donderdag 11 juni 2026 21:44 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Snap ik. Die arme man kan alle hulp gebruiken!
Dit soort zaken worden nooit meer teruggedraaid. Je mag alleen hopen dat er niet een nog grotere megalomaan opstaat die naar 64 landen wilquote:Op donderdag 11 juni 2026 21:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dat was 2002. Tegen Senegalquote:Op donderdag 11 juni 2026 21:44 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Frankrijk die er af ging met een meltdown tegen 'weet ik niet meer uit mn hoofd' toen ze wk waren.
Ook leuk.
quote:Op donderdag 11 juni 2026 21:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
64 vind ik fijner dan 48 eigenlijk omdat dan gewoon duidelijk is dat de top 2 doorgaat. Maar het gaat echt veel slechte potjes extra opleveren.quote:Op donderdag 11 juni 2026 21:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit soort zaken worden nooit meer teruggedraaid. Je mag alleen hopen dat er niet een nog grotere megalomaan opstaat die naar 64 landen wil
Safe search uitzetten?quote:Op donderdag 11 juni 2026 21:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
ik kijk in de app van VRT SPorza en het is blurry,
fml
Of 128 of 256 landenquote:Op donderdag 11 juni 2026 21:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit soort zaken worden nooit meer teruggedraaid. Je mag alleen hopen dat er niet een nog grotere megalomaan opstaat die naar 64 landen wil
Ik sla over.quote:Op donderdag 11 juni 2026 21:43 schreef Houtenbeen het volgende:
Dat is niet veel. Hopelijk kijken er ook nog wat Belgen!quote:
Als ik toch naar het plafond lig te staren ga ik wel even naar de bank, anders maf ik lekker door.quote:Op donderdag 11 juni 2026 21:43 schreef Houtenbeen het volgende:
Zuid-Afrika - Mexico met TshabalalaGod.quote:Op donderdag 11 juni 2026 21:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat vonden jullie de leukste openingswedstrijd op een WK van de 21e eeuw
Ik heb wel zin in Niger - Uranusquote:
Rai Uno op den Italiaan is in 4K.quote:Op donderdag 11 juni 2026 21:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
ik kijk in de app van VRT SPorza en het is blurry,
fml
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |