Om hem de volgende keer te kunnen halen, stel ik een toename van het gebruik van portmanteaus voor. Zoals skissue.quote:
reclames zijn al verkocht. Als sneeuwt het gaat dat nog doorquote:Op donderdag 11 juni 2026 21:35 schreef Kickinalfa het volgende:
Maar zonder gekloot, het is 22 graden daar. Daar hebben ze toch geen drinkpauze voor nodig iedere 25 min.
Reclame tijdens de time-outs.quote:Op donderdag 11 juni 2026 21:36 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Oh, volgend WK elk team 6 time-outs. En timeout na elke goal. En sfeermakerij met zo'n k**orgel.
Ach kickinalfaquote:Op donderdag 11 juni 2026 21:35 schreef Kickinalfa het volgende:
Maar zonder gekloot, het is 22 graden daar. Daar hebben ze toch geen drinkpauze voor nodig iedere 25 min.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
29quote:
quote:Op donderdag 11 juni 2026 21:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
‘Welkom bij de analyse van Wesley Sneijder en Vincent van der Voort in de drinkpauze van de 22e minuut, allereerst Wesley: hoe kan dit? Kan Zuid-Afrika deze klap nog te boven komen?’
Ook alleen al de opmerking: "Naar den Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt met reclameblokken tijdens de drinkpauze en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!quote:
Lekker reclame weer over een kwartiertje, dan twee minuten Klaas-Jan en nog meer reclame.quote:Op donderdag 11 juni 2026 21:37 schreef Regilio_ het volgende:
Ook overgeschakeld naar de Belg.
De NOS kan in de stront zakken.
Moest politie aan te pas komen bij kerstdiner dat ie had met LilianneGodin destijds. Lol.quote:
Zo wordt het verkocht ja.quote:Op donderdag 11 juni 2026 21:36 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Het smoesje zal wel zijn dat het wél nodig is op andere plekken en ze op deze manier het "eerlijk" maken.
Daarvoor is Zuid-Afrika toch veel te slecht.quote:Op donderdag 11 juni 2026 21:38 schreef TheVulture het volgende:
Het wordt toch een beetje een traditionele saaie openingswedstrijd denk ik
+1quote:Op donderdag 11 juni 2026 21:37 schreef Regilio_ het volgende:
Ook overgeschakeld naar de Belg.
De NOS kan in de stront zakken.
Ja een 1-0 wedstrijd is primaquote:Op donderdag 11 juni 2026 21:38 schreef TheVulture het volgende:
Het wordt toch een beetje een traditionele saaie openingswedstrijd denk ik
En dan is Zuid-Afrika verwacht ik bij lange na niet het slechtste team dit toernooi...quote:Op donderdag 11 juni 2026 21:39 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Daarvoor is Zuid-Afrika toch veel te slecht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |