Mag Koeman opvolgenquote:Op dinsdag 16 juni 2026 19:05 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Roberto Martinez gaat zijn contract niet verlengen bij Portugal.
En de coach kan er niet veel van.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 13:52 schreef DobbyDobby het volgende:
Verwacht weinig van Portugal. Middenveld is puur genot. Maar de aanval is niet veel.
Hoeveel gaat hij er maken dit WK?quote:
Verwachten we Nuno wel?quote:
Genoteerd.quote:Op woensdag 17 juni 2026 15:48 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ebolaklok overtreden @:Zipportal
Eerste helft ben ik er niet
Ronaldo was wel aanwezig bij dat vage diner in het Witte huis toen Trump zijn peace prize kreeg, dus ik vermoed ook zoiets.quote:Op woensdag 17 juni 2026 15:50 schreef 3rr0r het volgende:
Men zegt dat de FIFA deze keer Ronaldo gaat helpen een WK te winnen, na Messi vorige keer. Ben benieuwd.
stiekem hoopte ik daar op. Maar Heb het gevoel dat portugal beetje geremd ga worden door CR7. Ik weet zeker dat er betere spitsen lopen op de Portugese bankquote:Op woensdag 17 juni 2026 17:19 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Die komt niet meer vooruit joh. Stukje Depay
Jub. En die trainer is te laf om hem dat kenbaar te maken. Gaat natuurlijk ook weer iedere vrije trap opeisen i.p.v. Bruno zijn werk te laten doen.quote:Op woensdag 17 juni 2026 17:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
stiekem hoopte ik daar op. Maar Heb het gevoel dat portugal beetje geremd ga worden door CR7. Ik weet zeker dat er betere spitsen lopen op de Portugese bank
Ronaldo is een blok aan het been van Portugal.quote:Op woensdag 17 juni 2026 17:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
stiekem hoopte ik daar op. Maar Heb het gevoel dat portugal beetje geremd ga worden door CR7. Ik weet zeker dat er betere spitsen lopen op de Portugese bank
Natuurlijk niet. CR7 godquote:Op woensdag 17 juni 2026 17:25 schreef Coco het volgende:
[..]
Ronaldo is een blok aan het been van Portugal.
Veel derbies dit WK. Nederland-Marokko. Frankrijk-Senegal.quote:Op woensdag 17 juni 2026 17:49 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik hoop dat Congo doorgaat en dan tegen België in de volgende ronde.
En ook nog eens dé LGBTQ wedstrijd Islamitische Republiek Iran - Egyptequote:Op woensdag 17 juni 2026 18:03 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Veel derbies dit WK. Nederland-Marokko. Frankrijk-Senegal.
Die tram is ook lullig.quote:Op woensdag 17 juni 2026 18:24 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
@:pisces29 @:yvonne
(ik ben overigens tegen racisme)
Congorillaaaaquote:Op woensdag 17 juni 2026 18:24 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Leuke fotoquote:Op woensdag 17 juni 2026 18:24 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Wordt lastig als Portugal sowieso al maximaal 1x gaat scoren.quote:Op woensdag 17 juni 2026 18:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ronaldo in de basis.
Zal hij ook een hattrick maken?
Ja. 3 ballen op rij in de tribune.quote:Op woensdag 17 juni 2026 18:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ronaldo in de basis.
Zal hij ook een hattrick maken?
Favoriet inderdaad.quote:Op woensdag 17 juni 2026 18:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Portugal een outsider? Wat heeft de NOS gesnoven
Danjuma, what could've beenquote:Op woensdag 17 juni 2026 18:46 schreef Slobeend het volgende:
Ik heb Danjuma nog niets zinnigs horen zeggen.
quote:Op woensdag 17 juni 2026 18:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
Deze wedstrijd is oook voor Diogo Jota
[ afbeelding ]
Had een gruwelijke fout gemaakt met vergissen van volksliedquote:
Ja, maar dan ga je niet door een volkslied heen zitten blaten, belged.quote:Op woensdag 17 juni 2026 18:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Had een gruwelijke fout gemaakt met vergissen van volkslied
Het is wel nu een commentator die meer hockeywedstrijden becommentarieerd dan voetbalwedstrijden. Kan zijn dat deze commentator gaat tegenvallenquote:Op woensdag 17 juni 2026 18:58 schreef GGMM het volgende:
De Belg is mij gisteren zo goed bevallen dat ik op de Belg blijf
quote:Op woensdag 17 juni 2026 18:57 schreef TweedeKlum het volgende:
In de manenschijn, in de manenschijn.
Nu hebben wij ons behoorlijk misdragen in de overzeese gebieden maar jullie Leopold laat ons op mietjes lijken.quote:Op woensdag 17 juni 2026 18:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ach deze wedstrijd heeft ook een Belgisch tintje (ex-Kolonie)
Koffie.quote:
Fanta zero.quote:
Drinken? Ik zuip!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Engelijk kan er niet zoveel van.quote:Op woensdag 17 juni 2026 19:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
Kan maar 1 wedstrijd bekijken![]()
Morgen arbeiden in de fabriek
Engelijk - Kroatië eerste helft moet ook nog lukken
quote:Like Alert
17-06-2026 @ 19:02:54
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "WK 2026 / [Woensdag 17 juni 19:00] Portugal - DR Congo #1"
Lekker maatquote:
Hij weet wat je de Amerikanen moet geven.quote:Op woensdag 17 juni 2026 19:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Paar nutteloze scharen van Ronnie
Anne De Jong commentator bij de Nosquote:
Heb jij nog een Amerikaan wat gegeven toen je daar wasquote:Op woensdag 17 juni 2026 19:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hij weet wat je de Amerikanen moet geven.
Dat lijkt me logisch, bij NOS Sport komen vrouwen er niet in.quote:Op woensdag 17 juni 2026 19:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Anne De Jong commentator bij de Nos
En het is een man
Besef dat die op het EK van 2004 stondquote:
Was extreem vermakelijk toen jaren geleden Frank Snoeks opeens besloot in een soort carioca-accent Portugese namen uit de gaan spreken.quote:Op woensdag 17 juni 2026 19:05 schreef Poepz0r het volgende:
Bruno Fernandsjjjjj
Nuno mendessssjjjj
Portugal goden
FredsjGodquote:Op woensdag 17 juni 2026 19:06 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Was extreem vermakelijk toen jaren geleden Frank Snoeks opeens besloot in een soort carioca-accent Portugese namen uit de gaan spreken.
Gezellige avond gehad met Jena ja.quote:Op woensdag 17 juni 2026 19:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb jij nog een Amerikaan wat gegeven toen je daar was
Nee, wéér nietquote:Op woensdag 17 juni 2026 19:07 schreef Pisces29 het volgende:
Ik kom weer aangerend. Waren ze op tijd begonnen?
Vermakelijk en Snoeks in 1 zin. Hier gaat iets gruwelijk mis.quote:Op woensdag 17 juni 2026 19:06 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Was extreem vermakelijk toen jaren geleden Frank Snoeks opeens besloot in een soort carioca-accent Portugese namen uit de gaan spreken.
Heb je geen vaatwasser?quote:
Dat kan je doen in de commercial break.quote:
Kan je gewoon rust zeggen?quote:Op woensdag 17 juni 2026 19:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat kan je doen in de commercial break.
quote:Op woensdag 17 juni 2026 19:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat kan je doen in de commercial hydration break.
Eh ja.quote:
Oh sorry meneer Slobeend die zo slim is en alles direct doorheeft wat ben ik een nietszeggende debiel vergeleken met jouquote:
Jeetjequote:Op woensdag 17 juni 2026 19:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh sorry meneer Slobeend die zo slim is en alles direct doorheeft wat ben ik een nietszeggende debiel vergeleken met jou
Je hoeft me zeker niet te bellen.quote:Op woensdag 17 juni 2026 19:11 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Hoe scoort Portugal op de Pelle-meter?
Ziedend.quote:Op woensdag 17 juni 2026 19:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh sorry meneer Slobeend die zo slim is en alles direct doorheeft wat ben ik een nietszeggende debiel vergeleken met jou
like gegevenquote:Op woensdag 17 juni 2026 19:12 schreef GGMM het volgende:
Ze hadden verwacht dat Bert op de begrafenis zou komen maar die was Ernie
Sorry ik reageerde wat felquote:Op woensdag 17 juni 2026 19:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hou het gezellig @:slobeend en @:GGMM
Toch blij met de zelfkennis.quote:Op woensdag 17 juni 2026 19:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:
Warm badquote:
WK is het gezelligste forum van FOKquote:
Ik heb ook 3-0, dus sorry, maar dat gaat de uitslag dus niet zijn.quote:Op woensdag 17 juni 2026 19:14 schreef GGMM het volgende:
Oh helemaal m'n voorspellingen vergeten te kijken.
FOK: 3-0
Werk: ook 3-0
Wejowwwquote:Op woensdag 17 juni 2026 19:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
WK is het gezelligste forum van FOK
Konden we deze sfeer maar overal hebben
Ik zou gewoon binnen blijven.quote:Op woensdag 17 juni 2026 19:15 schreef Pisces29 het volgende:
Ik loop zo even naar boven voor m’n voorspelling
Buiten de water break
Graagquote:Op woensdag 17 juni 2026 19:15 schreef Pisces29 het volgende:
Buiten de water break
Kun je gewoon drinkpauze zeggen?quote:Op woensdag 17 juni 2026 19:15 schreef Pisces29 het volgende:
Buiten de water break
Zeker. Zit al klaar in m’n nachttenue.quote:
Was geen sneer. Ik vind dit forum gewoon erg gezellig en precies zoals FOK zou moeten zijn.quote:
Ik zit op een appartement met een belachelijk klein balkon. Weet je wat ik mis? een groot terras met een TV dat je gewoon buiten kan kijken. onder een genot van een lekker drankje.quote:
Pics van je nachttenue.quote:Op woensdag 17 juni 2026 19:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zeker. Zit al klaar in m’n nachttenue.
Voetbal gaat gewoon lekker makkelijk. Allemaal andere voorkeuren. Maar het blenden gaat prima.quote:Op woensdag 17 juni 2026 19:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Was geen sneer. Ik vind dit forum gewoon erg gezellig en precies zoals FOK zou moeten zijn.
Dawassum
Tof hangt er een capuchon aan?quote:Op woensdag 17 juni 2026 19:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee. Dat is toch veel te heet in bed.quote:Op woensdag 17 juni 2026 19:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Tof hangt er een capuchon aan?
juist ja was even de temperatuur vergetenquote:Op woensdag 17 juni 2026 19:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee. Dat is toch veel te heet in bed.
quote:Op woensdag 17 juni 2026 19:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Omdat ze bij de favorieten horen?quote:Op woensdag 17 juni 2026 18:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Portugal een outsider? Wat heeft de NOS gesnoven
Draag je je trui/sweater ook wel eens op zijn kop zodat je je snikkel als een soort baby kangeroe in je capuchon kan nestelen?quote:Op woensdag 17 juni 2026 19:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
juist ja was even de temperatuur vergeten
Hopelijk brengt de volgende pot sensatiequote:Op woensdag 17 juni 2026 19:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
Saai kutvoetbal zoals we bij Martinez kennen
De zure mensen hebben hun eigen mini wk forum zag ik vandaag.quote:Op woensdag 17 juni 2026 19:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Was geen sneer. Ik vind dit forum gewoon erg gezellig en precies zoals FOK zou moeten zijn.
Dawassum
Nee maar wel soms omgekeerd zodat ik popcorn erin kan doenquote:Op woensdag 17 juni 2026 19:20 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Draag je je trui ook wel eens op zijn kop zodat je je snikkel als een soort baby kangeroe in je capuchon kan nestelen?
Ik kan zo ongeveer raden waar ik dat moet zoekenquote:Op woensdag 17 juni 2026 19:21 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
De zure mensen hebben hun eigen mini wk forum zag ik vandaag.
Ik heb daar écht zin in.quote:Op woensdag 17 juni 2026 19:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hopelijk brengt de volgende pot sensatie
Door de bal tussen de palen te schieten.quote:Op woensdag 17 juni 2026 19:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
Die Congolezen zetten ook niets van druk hoe gaan ze in in godsnaam gelijk kunnen maken?
Door niet voor de eerste drinkpauze blind de aanval te kiezen en een niet meer overbrugbare achterstand op te lopen.quote:Op woensdag 17 juni 2026 19:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
Die Congolezen zetten ook niets van druk hoe gaan ze in in godsnaam gelijk kunnen maken?
Wat precies?quote:
Dat is wel erg laatquote:
Gewoon wachten tot minuut 85 en dan nog een slotoffensief lijkt me tactisch niet slecht voor Congo.quote:Op woensdag 17 juni 2026 19:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dat vond Leopold ook.quote:Op woensdag 17 juni 2026 19:24 schreef Zorro het volgende:
Die Congolanen kunnen er niet zoveel van he?
Wat een zure en nare take. Ik zou hier heel veel over willen typen maar ik ga geen kermitje doen.quote:Op woensdag 17 juni 2026 19:21 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
De zure mensen hebben hun eigen mini wk forum zag ik vandaag.
Bob snapt em. Was een gelukkie van die Portugezen joh.quote:Op woensdag 17 juni 2026 19:25 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Gewoon wachten tot minuut 85 en dan nog een slotoffensief lijkt me tactisch niet slecht voor Congo.
Ach die man deed ook maar wat een ander leider deed toen der tijd (Kijkt naar Nederlands Indië )quote:
in de kont?quote:Op woensdag 17 juni 2026 19:27 schreef Poepz0r het volgende:
Portugal gaat Frankrijk verschrikkelijk hard nemen
Hey jij wist het ook zonder te radenquote:Op woensdag 17 juni 2026 19:26 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wat een zure en nare take. Ik zou hier heel veel over willen typen maar ik ga geen kermitje doen.
Alleen als een Rasechte Belg bakte hij er geen ene kut van.quote:Op woensdag 17 juni 2026 19:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ach die man deed ook maar wat een ander leider deed toen der tijd (Kijkt naar Nederlands Indië )
Ik heb geen idee waar het over gaat. Ben een beetje zoals jij en Ernie misschien.quote:
Niet voor mij. Ik neem vaak om 22 uur nog koffie en slaap er niet slechter doorquote:
#amerikaquote:Op woensdag 17 juni 2026 19:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Stukje wansmaak. Straks nog een keer Kid Rock.
zonder cafeïne dan?quote:Op woensdag 17 juni 2026 19:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Niet voor mij. Ik neem vaak om 22 uur nog koffie en slaap er niet slechter door
Zo belangrijk is het ook niet verder.quote:Op woensdag 17 juni 2026 19:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar het over gaat. Ben een beetje zoals jij en Ernie misschien.
Akkoordquote:Op woensdag 17 juni 2026 19:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo belangrijk is het ook niet verder.
Ernie was belangrijker
Nee, gewoon echte koffie, zonder smaakverziekers melk en suikerquote:
Dit is echt geschiedvervalsing waar je eng van wordt.quote:Op woensdag 17 juni 2026 19:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ach die man deed ook maar wat een ander leider deed toen der tijd (Kijkt naar Nederlands Indië )
oef je echt niet voor te schamen Bon_jovi GODquote:Op woensdag 17 juni 2026 19:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nu voel ik mij ineens schuldig dat ik nog met Bon Jovi heb meegezongen.
Als het alleen het eerste album is mag het.quote:Op woensdag 17 juni 2026 19:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nu voel ik mij ineens schuldig dat ik nog met Bon Jovi heb meegezongen.
je mag van mij fan zijn van Bon Jovi maar Livin on a prayer is echt een verschrikkelijk nummer.quote:Op woensdag 17 juni 2026 19:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
Mensen die haten op Bon Jovi![]()
Gisteren bij de wedstrijd van Irak - Noorwegen hadden ze Queen en Bryan Adams tijdens de waterbreak
Eerste album altijd beste album.quote:Op woensdag 17 juni 2026 19:30 schreef Zorro het volgende:
[..]
Als het alleen het eerste album is mag het.
Het vervolg er op is 100000 keer erger imoquote:Op woensdag 17 juni 2026 19:31 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
je mag van mij fan zijn van Bon Jovi maar Livin on a prayer is echt een verschrikkelijk nummer.
Ik vermoed, omdat Slobeend woest werd, dat het om WLR gaat.quote:Op woensdag 17 juni 2026 19:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar het over gaat. Ben een beetje zoals jij en Ernie misschien.
Oh dat zou ik nu wel lusten.quote:
Dat forum dat beter CHE kan heten ipv WLR?quote:Op woensdag 17 juni 2026 19:34 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik vermoed, omdat Slobeend woest werd, dat het om WLR gaat.
Erg mooi.quote:Like Alert
17-06-2026 @ 19:34:08
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "WK 2026 / [Woensdag 17 juni 19:00] Portugal - DR Congo #1"
Neequote:Op woensdag 17 juni 2026 19:34 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat forum dat beter CHE kan heten ipv WLR?
Oh dan heb je het over een ander WLR forum denk ikquote:
Die komt om 22:00 uurquote:Op woensdag 17 juni 2026 19:35 schreef Coco het volgende:
We zien hier niet de wereldkampioen spelen.
Jij hebt wel vertrouwen in Kroatiëquote:
Wanneer wel? Ook Frankrijk was verschrikkelijk de eerste helft en Duitsland, tja Curaçao.quote:Op woensdag 17 juni 2026 19:35 schreef Coco het volgende:
We zien hier niet de wereldkampioen spelen.
Ivanquote:Op woensdag 17 juni 2026 19:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij hebt wel vertrouwen in Kroatië
Ligt er ook maar net aan.quote:Op woensdag 17 juni 2026 19:36 schreef DobbyDobby het volgende:
De nachtwedstrijden met mindere goden zijn leuker dan al die toplanden
Maximaal 5 minuten douchen.quote:Op woensdag 17 juni 2026 19:37 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hoeft de verwarming niet aan.
Gr gr Kabinet Jetten 1
quote:
In de ochtend 15 en in de middag 15?quote:
Die miet weet ook wel dat bejaarde Ronnie hem kan laten ontslaan .quote:Op woensdag 17 juni 2026 19:36 schreef DeeBee het volgende:
Bejaarde Cristiano basis zetten, die coach is een zware drinker
Gisteren al mijn nek verbrand omdat mijn haar sinds maandag een stuk korter is.quote:
Doe dit maar niet meer.quote:Op woensdag 17 juni 2026 19:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
[..]
In de ochtend 15 en in de middag 15?
Die "1" lijkt me overbodigquote:Op woensdag 17 juni 2026 19:37 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hoeft de verwarming niet aan.
Gr gr Kabinet Jetten 1
Haagse mat gespotquote:Op woensdag 17 juni 2026 19:38 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Gisteren al mijn nek verbrand omdat mijn haar sinds maandag een stuk korter is.
Niet blij mee.
Ik stond op het punt een TR te makenquote:
Kunnen er echt geen reet van.quote:Op woensdag 17 juni 2026 19:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Congo doet ook geen moeite meer om de bal naar juiste kleur te spelen. Integendeel, gewoon lekker bij jezelf houden
Nouja leukste wat ik tot nog heb gezien was de pot van Belgie. Ook Irak was zeer vermakelijk. Nieuw-Zeeland ook, maar niet gezien. Spanje, Frankrijk 1e helft en dit is echt helemaal niks.quote:
Hij gaat toch al wegquote:Op woensdag 17 juni 2026 19:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die miet weet ook wel dat bejaarde Ronnie hem kan laten ontslaan .
Stukje Saudi dictatuur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |