in de kont?quote:Op woensdag 17 juni 2026 19:27 schreef Poepz0r het volgende:
Portugal gaat Frankrijk verschrikkelijk hard nemen
Hey jij wist het ook zonder te radenquote:Op woensdag 17 juni 2026 19:26 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wat een zure en nare take. Ik zou hier heel veel over willen typen maar ik ga geen kermitje doen.
Alleen als een Rasechte Belg bakte hij er geen ene kut van.quote:Op woensdag 17 juni 2026 19:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ach die man deed ook maar wat een ander leider deed toen der tijd (Kijkt naar Nederlands Indië )
Ik heb geen idee waar het over gaat. Ben een beetje zoals jij en Ernie misschien.quote:
Niet voor mij. Ik neem vaak om 22 uur nog koffie en slaap er niet slechter doorquote:
#amerikaquote:Op woensdag 17 juni 2026 19:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Stukje wansmaak. Straks nog een keer Kid Rock.
zonder cafeïne dan?quote:Op woensdag 17 juni 2026 19:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Niet voor mij. Ik neem vaak om 22 uur nog koffie en slaap er niet slechter door
Zo belangrijk is het ook niet verder.quote:Op woensdag 17 juni 2026 19:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar het over gaat. Ben een beetje zoals jij en Ernie misschien.
Akkoordquote:Op woensdag 17 juni 2026 19:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo belangrijk is het ook niet verder.
Ernie was belangrijker
Nee, gewoon echte koffie, zonder smaakverziekers melk en suikerquote:
Dit is echt geschiedvervalsing waar je eng van wordt.quote:Op woensdag 17 juni 2026 19:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ach die man deed ook maar wat een ander leider deed toen der tijd (Kijkt naar Nederlands Indië )
oef je echt niet voor te schamen Bon_jovi GODquote:Op woensdag 17 juni 2026 19:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nu voel ik mij ineens schuldig dat ik nog met Bon Jovi heb meegezongen.
Als het alleen het eerste album is mag het.quote:Op woensdag 17 juni 2026 19:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nu voel ik mij ineens schuldig dat ik nog met Bon Jovi heb meegezongen.
je mag van mij fan zijn van Bon Jovi maar Livin on a prayer is echt een verschrikkelijk nummer.quote:Op woensdag 17 juni 2026 19:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
Mensen die haten op Bon Jovi![]()
Gisteren bij de wedstrijd van Irak - Noorwegen hadden ze Queen en Bryan Adams tijdens de waterbreak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |