Ik kan zo ongeveer raden waar ik dat moet zoekenquote:Op woensdag 17 juni 2026 19:21 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
De zure mensen hebben hun eigen mini wk forum zag ik vandaag.
Ik heb daar écht zin in.quote:Op woensdag 17 juni 2026 19:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hopelijk brengt de volgende pot sensatie
Door de bal tussen de palen te schieten.quote:Op woensdag 17 juni 2026 19:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
Die Congolezen zetten ook niets van druk hoe gaan ze in in godsnaam gelijk kunnen maken?
Door niet voor de eerste drinkpauze blind de aanval te kiezen en een niet meer overbrugbare achterstand op te lopen.quote:Op woensdag 17 juni 2026 19:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
Die Congolezen zetten ook niets van druk hoe gaan ze in in godsnaam gelijk kunnen maken?
Wat precies?quote:
Dat is wel erg laatquote:
Gewoon wachten tot minuut 85 en dan nog een slotoffensief lijkt me tactisch niet slecht voor Congo.quote:Op woensdag 17 juni 2026 19:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dat vond Leopold ook.quote:Op woensdag 17 juni 2026 19:24 schreef Zorro het volgende:
Die Congolanen kunnen er niet zoveel van he?
Wat een zure en nare take. Ik zou hier heel veel over willen typen maar ik ga geen kermitje doen.quote:Op woensdag 17 juni 2026 19:21 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
De zure mensen hebben hun eigen mini wk forum zag ik vandaag.
Bob snapt em. Was een gelukkie van die Portugezen joh.quote:Op woensdag 17 juni 2026 19:25 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Gewoon wachten tot minuut 85 en dan nog een slotoffensief lijkt me tactisch niet slecht voor Congo.
Ach die man deed ook maar wat een ander leider deed toen der tijd (Kijkt naar Nederlands Indië )quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |