like gegevenquote:Op woensdag 17 juni 2026 19:12 schreef GGMM het volgende:
Ze hadden verwacht dat Bert op de begrafenis zou komen maar die was Ernie
Sorry ik reageerde wat felquote:Op woensdag 17 juni 2026 19:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hou het gezellig @:slobeend en @:GGMM
Toch blij met de zelfkennis.quote:Op woensdag 17 juni 2026 19:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh sorry meneer Slobeend die zo slim is en alles direct doorheeft wat ben ik een nietszeggende debiel vergeleken met jou
quote:
Warm badquote:
WK is het gezelligste forum van FOKquote:
Ik heb ook 3-0, dus sorry, maar dat gaat de uitslag dus niet zijn.quote:Op woensdag 17 juni 2026 19:14 schreef GGMM het volgende:
Oh helemaal m'n voorspellingen vergeten te kijken.
FOK: 3-0
Werk: ook 3-0
Wejowwwquote:Op woensdag 17 juni 2026 19:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
WK is het gezelligste forum van FOK
Konden we deze sfeer maar overal hebben
Ik zou gewoon binnen blijven.quote:Op woensdag 17 juni 2026 19:15 schreef Pisces29 het volgende:
Ik loop zo even naar boven voor m’n voorspelling
Buiten de water break
Graagquote:Op woensdag 17 juni 2026 19:15 schreef Pisces29 het volgende:
Buiten de water break
Kun je gewoon drinkpauze zeggen?quote:Op woensdag 17 juni 2026 19:15 schreef Pisces29 het volgende:
Buiten de water break
Zeker. Zit al klaar in m’n nachttenue.quote:
Was geen sneer. Ik vind dit forum gewoon erg gezellig en precies zoals FOK zou moeten zijn.quote:
Ik zit op een appartement met een belachelijk klein balkon. Weet je wat ik mis? een groot terras met een TV dat je gewoon buiten kan kijken. onder een genot van een lekker drankje.quote:
Pics van je nachttenue.quote:Op woensdag 17 juni 2026 19:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zeker. Zit al klaar in m’n nachttenue.
Voetbal gaat gewoon lekker makkelijk. Allemaal andere voorkeuren. Maar het blenden gaat prima.quote:Op woensdag 17 juni 2026 19:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Was geen sneer. Ik vind dit forum gewoon erg gezellig en precies zoals FOK zou moeten zijn.
Dawassum
Tof hangt er een capuchon aan?quote:Op woensdag 17 juni 2026 19:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee. Dat is toch veel te heet in bed.quote:Op woensdag 17 juni 2026 19:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Tof hangt er een capuchon aan?
juist ja was even de temperatuur vergetenquote:Op woensdag 17 juni 2026 19:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee. Dat is toch veel te heet in bed.
quote:Op woensdag 17 juni 2026 19:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Omdat ze bij de favorieten horen?quote:Op woensdag 17 juni 2026 18:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Portugal een outsider? Wat heeft de NOS gesnoven
Draag je je trui/sweater ook wel eens op zijn kop zodat je je snikkel als een soort baby kangeroe in je capuchon kan nestelen?quote:Op woensdag 17 juni 2026 19:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
juist ja was even de temperatuur vergeten
Hopelijk brengt de volgende pot sensatiequote:Op woensdag 17 juni 2026 19:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
Saai kutvoetbal zoals we bij Martinez kennen
De zure mensen hebben hun eigen mini wk forum zag ik vandaag.quote:Op woensdag 17 juni 2026 19:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Was geen sneer. Ik vind dit forum gewoon erg gezellig en precies zoals FOK zou moeten zijn.
Dawassum
Nee maar wel soms omgekeerd zodat ik popcorn erin kan doenquote:Op woensdag 17 juni 2026 19:20 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Draag je je trui ook wel eens op zijn kop zodat je je snikkel als een soort baby kangeroe in je capuchon kan nestelen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |