Heb jij nog een Amerikaan wat gegeven toen je daar wasquote:Op woensdag 17 juni 2026 19:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hij weet wat je de Amerikanen moet geven.
Dat lijkt me logisch, bij NOS Sport komen vrouwen er niet in.quote:Op woensdag 17 juni 2026 19:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Anne De Jong commentator bij de Nos
En het is een man
Besef dat die op het EK van 2004 stondquote:
Was extreem vermakelijk toen jaren geleden Frank Snoeks opeens besloot in een soort carioca-accent Portugese namen uit de gaan spreken.quote:Op woensdag 17 juni 2026 19:05 schreef Poepz0r het volgende:
Bruno Fernandsjjjjj
Nuno mendessssjjjj
Portugal goden
FredsjGodquote:Op woensdag 17 juni 2026 19:06 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Was extreem vermakelijk toen jaren geleden Frank Snoeks opeens besloot in een soort carioca-accent Portugese namen uit de gaan spreken.
Gezellige avond gehad met Jena ja.quote:Op woensdag 17 juni 2026 19:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb jij nog een Amerikaan wat gegeven toen je daar was
Nee, wéér nietquote:Op woensdag 17 juni 2026 19:07 schreef Pisces29 het volgende:
Ik kom weer aangerend. Waren ze op tijd begonnen?
Vermakelijk en Snoeks in 1 zin. Hier gaat iets gruwelijk mis.quote:Op woensdag 17 juni 2026 19:06 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Was extreem vermakelijk toen jaren geleden Frank Snoeks opeens besloot in een soort carioca-accent Portugese namen uit de gaan spreken.
Heb je geen vaatwasser?quote:
Dat kan je doen in de commercial break.quote:
Kan je gewoon rust zeggen?quote:Op woensdag 17 juni 2026 19:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat kan je doen in de commercial break.
quote:Op woensdag 17 juni 2026 19:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat kan je doen in de commercial hydration break.
Eh ja.quote:
Oh sorry meneer Slobeend die zo slim is en alles direct doorheeft wat ben ik een nietszeggende debiel vergeleken met jouquote:
Jeetjequote:Op woensdag 17 juni 2026 19:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh sorry meneer Slobeend die zo slim is en alles direct doorheeft wat ben ik een nietszeggende debiel vergeleken met jou
Je hoeft me zeker niet te bellen.quote:Op woensdag 17 juni 2026 19:11 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Hoe scoort Portugal op de Pelle-meter?
Ziedend.quote:Op woensdag 17 juni 2026 19:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh sorry meneer Slobeend die zo slim is en alles direct doorheeft wat ben ik een nietszeggende debiel vergeleken met jou
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |