Die komt om 22:00 uurquote:Op woensdag 17 juni 2026 19:35 schreef Coco het volgende:
We zien hier niet de wereldkampioen spelen.
Jij hebt wel vertrouwen in Kroatiëquote:
Wanneer wel? Ook Frankrijk was verschrikkelijk de eerste helft en Duitsland, tja Curaçao.quote:Op woensdag 17 juni 2026 19:35 schreef Coco het volgende:
We zien hier niet de wereldkampioen spelen.
Ivanquote:Op woensdag 17 juni 2026 19:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij hebt wel vertrouwen in Kroatië
Ligt er ook maar net aan.quote:Op woensdag 17 juni 2026 19:36 schreef DobbyDobby het volgende:
De nachtwedstrijden met mindere goden zijn leuker dan al die toplanden
Maximaal 5 minuten douchen.quote:Op woensdag 17 juni 2026 19:37 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hoeft de verwarming niet aan.
Gr gr Kabinet Jetten 1
quote:
In de ochtend 15 en in de middag 15?quote:
Die miet weet ook wel dat bejaarde Ronnie hem kan laten ontslaan .quote:Op woensdag 17 juni 2026 19:36 schreef DeeBee het volgende:
Bejaarde Cristiano basis zetten, die coach is een zware drinker
Gisteren al mijn nek verbrand omdat mijn haar sinds maandag een stuk korter is.quote:
Doe dit maar niet meer.quote:Op woensdag 17 juni 2026 19:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
[..]
In de ochtend 15 en in de middag 15?
Die "1" lijkt me overbodigquote:Op woensdag 17 juni 2026 19:37 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hoeft de verwarming niet aan.
Gr gr Kabinet Jetten 1
Haagse mat gespotquote:Op woensdag 17 juni 2026 19:38 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Gisteren al mijn nek verbrand omdat mijn haar sinds maandag een stuk korter is.
Niet blij mee.
Ik stond op het punt een TR te makenquote:
Kunnen er echt geen reet van.quote:Op woensdag 17 juni 2026 19:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Congo doet ook geen moeite meer om de bal naar juiste kleur te spelen. Integendeel, gewoon lekker bij jezelf houden
Nouja leukste wat ik tot nog heb gezien was de pot van Belgie. Ook Irak was zeer vermakelijk. Nieuw-Zeeland ook, maar niet gezien. Spanje, Frankrijk 1e helft en dit is echt helemaal niks.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |