Senegal. Frankrijk is meer Africa All-Stars dan allemaal lui van Senegalese afkomst.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 08:49 schreef WheeledWarrior het volgende:
Welk team zal meer Senegalezen hebben?
Edwin?quote:Op dinsdag 16 juni 2026 09:20 schreef Slobeend het volgende:
Benieuwd hoeveel Sarren er in de basis staan bij Senegal.
Men beweert dat Deschamps leuker is gaan voetballen.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 09:24 schreef mitt het volgende:
Op papier heb je altijd zin in Frankijk, maar voor je het weet zit je in minuut 75 en heb je weer naar niks zitten kijken.
Laat me graag verrassen maar ik geloof dat ook niet.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 09:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Men beweert dat Deschamps leuker is gaan voetballen.
Ik geloof er geen kut van.
Senegal is gewoon de Afrikaans kampioen voor de hele wereld behalve Marokko.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 10:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
Kijk er wel naar uit. Regerend Afrikaans kampioen tegen het grote Frankrijk
Speciaal voor jou hebben ze Rabiot opgesteld. Die er niks van kan.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 11:19 schreef TAmaru het volgende:
Vermoedelijke opstelling Frankrijk: Maignan; Koundé, Upamecano, Saliba, Theo Hernandez; Tchouaméni, Rabiot; Olise, Dembélé, Doué; Mbappé.
Schandalig dat er geen Fransman meer in staat zeg
quote:Op dinsdag 16 juni 2026 11:19 schreef TAmaru het volgende:
Vermoedelijke opstelling Frankrijk: Maignan; Koundé, Upamecano, Saliba, Theo Hernandez; Tchouaméni, Rabiot; Olise, Dembélé, Doué; Mbappé.
Dat gelooft toch niemand.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 09:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Stukje van de oefenwedstrijd tegen Noord-Ierland gezien, maar dat was gewoon weer het bekende Frankrijk.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 09:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Beetje als Spanje gisteren.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 09:24 schreef mitt het volgende:
Op papier heb je altijd zin in Frankijk, maar voor je het weet zit je in minuut 75 en heb je weer naar niks zitten kijken.
Eigenlijk kijken we heel vaak naar kutvoetbalquote:
Ik zou wel willen, maar ik moet morgen werken.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 13:54 schreef 100Spokes het volgende:
[..]
Iraq - Noorwegen om middernacht pak ik mee Haaland & Odegaard
Gewoon thuiswerken.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 14:02 schreef Xylar het volgende:
[..]
Ik zou wel willen, maar ik moet morgen werken.
Dat moet in je aard liggen.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 14:02 schreef Xylar het volgende:
[..]
Ik zou wel willen, maar ik moet morgen werken.
Dit WK is een marathon, geen sprint. Dan valt Irak-Noorwegen in de nacht toch echt afquote:Op dinsdag 16 juni 2026 14:41 schreef Coco het volgende:
[..]
Gewoon thuiswerken.
Als je om 8 uur moet beginnen, 7:55 opstaan.
@:GGMM
Rabiot en Tchouameni is wel echte pure non voetbal.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 11:19 schreef TAmaru het volgende:
Inderdaad; heel het jaar door kijken mensen naar ED.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 13:52 schreef mitt het volgende:
[..]
Eigenlijk kijken we heel vaak naar kutvoetbal
Helaas kan niet thuiswerken. En wekker gaat 6 uur.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 14:41 schreef Coco het volgende:
[..]
Gewoon thuiswerken.
Als je om 8 uur moet beginnen, 7:55 opstaan.
@:GGMM
Ludiekquote:Op dinsdag 16 juni 2026 17:36 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[ [url=https://cdn-media.theathletic.com/cdn-cgi/image/width=770%2cquality=70%2cformat=auto/https://cdn-media.theathl(...)1020.jpeg]afbeelding[/url] ]
Frankrijk poseert met de shirtjes van hun eerste club. Doue speelde al op zijn zesde bij Stade Rennes, blijkbaar. Bizar.
Afgezien van het poseren was dit toch altijd wel een ding op de eerste training. Of iets in die trant.quote:
Is dat een hype? Noorwegen deed het ook namelijk.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 17:36 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[ [url=https://cdn-media.theathletic.com/cdn-cgi/image/width=770%2cquality=70%2cformat=auto/https://cdn-media.theathl(...)1020.jpeg]afbeelding[/url] ]
Frankrijk poseert met de shirtjes van hun eerste club. Doue speelde al op zijn zesde bij Stade Rennes, blijkbaar. Bizar.
Schrijver tegenwoordig blijkbaarquote:Op dinsdag 16 juni 2026 20:12 schreef Zipportal het volgende:
Bart Vriends is met een scheve nek geboren.
Telt Rabiot?quote:Op dinsdag 16 juni 2026 20:25 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hoeveel excuusblanken bij Frankrijk behalve de coach?
Gewoon een tunnel graven, hombre.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 20:27 schreef Stoorzendert het volgende:
Van LA naar Tijuana is 2uur rijden. Waar hebben we het over?
Die hadden ze op het vorige EK ook, maar toen bakte ze er ook niks vanquote:Op dinsdag 16 juni 2026 20:33 schreef NLGooner het volgende:
Bijna oneerlijk met die aanval van Frankrijk
Lul Keesquote:Op dinsdag 16 juni 2026 20:32 schreef Zipportal het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
[ afbeelding ]
Kees van der Spek live in beeld. @:3rr0r
Ze hadden Deschamps er destijds uit moeten gooien, lijkt me sterk dat hij er nu wel in slaagt ze als een team te laten spelen.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 20:37 schreef TLC het volgende:
[..]
Die hadden ze op het vorige EK ook, maar toen bakte ze er ook niks van
Klopt, maar toch..quote:Op dinsdag 16 juni 2026 20:37 schreef TLC het volgende:
[..]
Die hadden ze op het vorige EK ook, maar toen bakte ze er ook niks van
Hoe spreek je Griezmann uit?quote:Op dinsdag 16 juni 2026 20:52 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Toen met Griezmann erbij. Wie neemt die rol nu over?
Wat ontzettend gezelligquote:
Warm bad genot.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 20:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat ontzettend gezelligWees welkom
Je zal je hier op je plek voelen want er is uitstekende moderatie
Ik denk voor de TV.quote:
WK is het voorbeeld hoe heel FOK zou moeten zijnquote:
O(W)S ookquote:Op dinsdag 16 juni 2026 20:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
WK is het voorbeeld hoe heel FOK zou moeten zijn
Waarom kunnen mensen over dat oorlogje niet zo met elkaar omgaan.
DRT (wk) ook wel.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 20:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
O(W)S ook![]()
Lekker met zijn allen kijken schept toch een band
Dus in NWS moeten ze samen naar het journaal kijken, een oplossing kan zo simpel zijnquote:Op dinsdag 16 juni 2026 20:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
O(W)S ook![]()
Lekker met zijn allen kijken schept toch een band
Als ze een live-stream kijken lopen ze achter.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 20:57 schreef Badada het volgende:
[..]
Waarom zou Marokko zich daar druk om moeten maken?
[..]
Via TV of live-stream.
Goedenavondquote:Op dinsdag 16 juni 2026 20:57 schreef Haags het volgende:
Goedenavond dames en heren. Ik kijk gezellig mee.
Amstel?quote:Op dinsdag 16 juni 2026 20:57 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dus in NWS moeten ze samen naar het journaal kijken, een oplossing kan zo simpel zijn
Wees welkomquote:Op dinsdag 16 juni 2026 20:57 schreef Haags het volgende:
Niet zoals El Sierd dachtquote:
Wil jij jezelf niet zo onderschatten?quote:Op dinsdag 16 juni 2026 20:58 schreef GGMM het volgende:
Voorspelling werk: 2-0
Voorspelling FOK: 2-0
Wat het sowieso niet wordt: 2-0
Een van die commentatoren van wie de voornaam ook de achternaam had kunnen zijn en andersom.quote:
Dank je Dombo dit doet wonderen voor mijn zelfvertrouwenquote:Op dinsdag 16 juni 2026 20:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wil jij jezelf niet zo onderschatten?
5G internetquote:Op dinsdag 16 juni 2026 20:57 schreef Coco het volgende:
[..]
Als ze een live-stream kijken lopen ze achter.
Ja het is ook geschreven door John Lennon en Paul McCartneyquote:
Voetbal is oorlog ja.quote:
The Rolling Stonesquote:Op dinsdag 16 juni 2026 20:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja het is ook geschreven door John Lennon en Paul McCartney
Eredivisie ook weer?quote:Op dinsdag 16 juni 2026 20:57 schreef Haags het volgende:
Ja sorry die is net op anoniem gegaanquote:
Humor!quote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja sorry die is net op anoniem gegaan
Dat mag. Vrij land dit.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:01 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee, ik kijk alleen nog maar grote toernooien.
Even een afscheidstopic openenquote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja sorry die is net op anoniem gegaan
Prima line up zo!quote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben er toch.
Tijd voor de show van Senegal
Alleen trolls kunnen hier om lachen.quote:
22 Senegalezen op het veld genot.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 20:11 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik kijk uit principe geen interracial @:de_kraam
Dat erger ik mij ook best wel aan jaquote:
Afgekeken van Bosnië-Herzegovina.quote:
Akkoordquote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kunnen we afspreken dat we vanaf nu geen grappen meer maken over dat de meeste Fransen Afrikaanse roots hebben?
quote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kunnen we afspreken dat we vanaf nu geen grappen meer maken over dat de meeste Fransen Afrikaanse roots hebben?
Dat hielden we lang volquote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:05 schreef DrDentz het volgende:
Mag Frankrijk ook meedoen aan de Africa Cup?
Hou maar op.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:05 schreef DrDentz het volgende:
De beste opening is nog altijd van Yvonne van Gennip.quote:
Kan er veilig 1 team van het veld lopenquote:
We hadden afgesproken hier mee te stoppenquote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:05 schreef DrDentz het volgende:
https://forum.fok.nl/topic/2759999/6/25/frankrijk-[b]senegal-1[/b]-dinsdag-16-juni-21-00.html#livequote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Op dinsdag 16 juni 2026 21:05 schreef vul_maar_in het volgende:
Op dinsdag 16 juni 2026 21:05 schreef vul_maar_in het volgende:
1 seconde voordat ik dit vroegquote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:05 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
We hadden afgesproken hier mee te stoppen
Amerikanen...quote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:04 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat erger ik mij ook best wel aan ja
Schijnt dat het g-elftal van Frankrijk wel helemaal blank is.quote:
Hier gaat iets misquote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:06 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
(zoals jullie zien gebruik ik darkmode, maar dat had ik al voor de wedstrijd)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Koop een aboquote:
Komt uit Teheran.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
Schaduw van die drone over t veld is irritant
Geef hem een bakje thee.quote:
Het maakt geen indruk op mij.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik heb die topicpointer geschreven.
Maar er staat niets.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik heb die topicpointer geschreven.
Ik zal er een naakte man inzettenquote:
Ik moest rennen. Maar ik ben erquote:
Ze zijn vooral tegen.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:13 schreef RamboDirk het volgende:
We zijn nu van ras overgestapt naar geaardheid. Goed topic.
Stap maar over naar de pot.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:13 schreef RamboDirk het volgende:
Nu nog joden 40 45 Wilders en er kunnen weer verderquote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:13 schreef RamboDirk het volgende:
stats van Konaté afgelopen seizoen?quote:
Ik las voetbaltrutjesquote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat vinden jullie van de Franse voetbaltruitjes?
Blauwquote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hé, ik ook!quote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:16 schreef GGMM het volgende:
Oh mocht het jullie interesseren (en dat doet het niet), ik heb Mbabbe ofzo als topscorer opgegeven
Dat is niet slimquote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:16 schreef GGMM het volgende:
Oh mocht het jullie interesseren (en dat doet het niet), ik heb Mbabbe ofzo als topscorer opgegeven
quote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
Die donkerblauwe met goud een paar jaar geleden was mooiquote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
Mooi verhaal heb je gemaakt.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:16 schreef GGMM het volgende:
Noem je me nou dom?quote:
Mag je de hele wedstrijd opblijven?quote:
Ja goedgekeurd bij Rodriguez van Zwits-PSV.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:16 schreef Coco het volgende:
@:Pisces29 wat vind je van knotjes bij voetballers? (scrunchy)
Dan gaan we dat regelen.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:13 schreef xzaz het volgende:
[..]
Nu nog joden 40 45 Wilders en er kunnen weer verder
Zolang yvonne blijftquote:
@Maikuuulquote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:16 schreef 3rr0r het volgende:
Truitjes, welke man gebruikt nou het woord truitjes?
Nigel heeft deze trip op z'n CV gezetquote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:18 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Dan gaan we dat regelen.
[ afbeelding ]
Je bent wel kritisch.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ook dit elftal weet geen indruk op me te maken.
Elke Belgische m....quote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:16 schreef 3rr0r het volgende:
Truitjes, welke man gebruikt nou het woord truitjes?
Mijn pooltjes ruiken dat ook.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:19 schreef Badada het volgende:
Dit gaat een 2-1 voor Frankrijk worden. Ik ruik het gewoon.
Begon de wedstrijd op tijd?quote:
Dus je vind een 2-1 overwinning van Frankrijk stinken?quote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:19 schreef Badada het volgende:
Dit gaat een 2-1 voor Frankrijk worden. Ik ruik het gewoon.
Dat (en wellicht RB/CV) is ook de enige positie waar wij betere spelers hebbenquote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:19 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Die zal zelfs bij Nederland niet spelen
Succes op uwe poepquote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ga helaas verder mijn berging opruimen. Want verlof is bijna gedaan en wil er mee klaar zijn. Ik pik de 2e helft in
Vooruit. Succes makker.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ga helaas verder mijn berging opruimen. Want verlof is bijna gedaan en wil er mee klaar zijn. Ik pik de 2e helft in
Wel teruggeven.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
De wedstrijd is afgelopen rond 02:00, dus kan primaquote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:18 schreef Pisces29 het volgende:
Ik wil Haaland vanavond zien shinen maar ja wekker 06:00
Het was Tweedeklummie dit keer die boos wasquote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Begon de wedstrijd op tijd?
Of was er een kritische blauwe
Frankrijk heeft genoeg individuele kwaliteit, die leggen er wel minstens eentje in vandaag.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ook dit elftal weet geen indruk op me te maken.
Neequote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Begon de wedstrijd op tijd?
Of was er een kritische blauwe
Goed bezig. Ik was wat later omdat ik in de tuin bezig was.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik niet, want dan is er een goede kans dat Nederland al naar huis is.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:20 schreef TLC het volgende:
Ik hoop dat Marokko en Senegal elkaar weer tegenkomen dit WK
Ik zou je vriendelijk willen verzoeken hiermee te stoppenquote:
Dembellequote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zeggen jullie Dembeleeejjjj of Dembeeehluh?
Voorzichtig met die vaten chemicalienquote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
Succes Marc.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
Kip, het meest veelzijdige stukje vlees, kip!quote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat hebben jullie vanavond gegeten?
Gevulde courgettes.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Rijst met een of andere saus met kipquote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mijn pooltje stinkt en daar staat ook 2-1quote:
Hutspot.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Risotto.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Klopt. LB misschien ook nog. Maar dan stopt het wel. En geen fan van die middenvelder van Real.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat (en wellicht RB/CV) is ook de enige positie waar wij betere spelers hebben
Summerbud in the making?quote:
Hier geloof ik geen klap van.quote:
vis!quote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kip, het meest veelzijdige stukje vlees, kip!
@:coco
quote:
Spaghetti Bolognesequote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Rijst met kip teriyakiquote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hey, was jij dat die aan mijn eettafel zat?quote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Rijst met een of andere saus met kip
Doperwten, aardappelen en namaak kip.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |