Goed bezig. Ik was wat later omdat ik in de tuin bezig was.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ga helaas verder mijn berging opruimen. Want verlof is bijna gedaan en wil er mee klaar zijn. Ik pik de 2e helft in
Ik niet, want dan is er een goede kans dat Nederland al naar huis is.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:20 schreef TLC het volgende:
Ik hoop dat Marokko en Senegal elkaar weer tegenkomen dit WK
Ik zou je vriendelijk willen verzoeken hiermee te stoppenquote:
Dembellequote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zeggen jullie Dembeleeejjjj of Dembeeehluh?
Voorzichtig met die vaten chemicalienquote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ga helaas verder mijn berging opruimen. Want verlof is bijna gedaan en wil er mee klaar zijn. Ik pik de 2e helft in
Succes Marc.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
Kip, het meest veelzijdige stukje vlees, kip!quote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat hebben jullie vanavond gegeten?
Gevulde courgettes.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Rijst met een of andere saus met kipquote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mijn pooltje stinkt en daar staat ook 2-1quote:
Hutspot.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Risotto.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Klopt. LB misschien ook nog. Maar dan stopt het wel. En geen fan van die middenvelder van Real.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat (en wellicht RB/CV) is ook de enige positie waar wij betere spelers hebben
Summerbud in the making?quote:
Hier geloof ik geen klap van.quote:
vis!quote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kip, het meest veelzijdige stukje vlees, kip!
@:coco
quote:
Spaghetti Bolognesequote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Rijst met kip teriyakiquote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hey, was jij dat die aan mijn eettafel zat?quote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Rijst met een of andere saus met kip
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |