Ik zou je vriendelijk willen verzoeken hiermee te stoppenquote:
Dembellequote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zeggen jullie Dembeleeejjjj of Dembeeehluh?
Voorzichtig met die vaten chemicalienquote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ga helaas verder mijn berging opruimen. Want verlof is bijna gedaan en wil er mee klaar zijn. Ik pik de 2e helft in
Succes Marc.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ga helaas verder mijn berging opruimen. Want verlof is bijna gedaan en wil er mee klaar zijn. Ik pik de 2e helft in
Kip, het meest veelzijdige stukje vlees, kip!quote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat hebben jullie vanavond gegeten?
Gevulde courgettes.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Rijst met een of andere saus met kipquote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mijn pooltje stinkt en daar staat ook 2-1quote:
Hutspot.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Risotto.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Klopt. LB misschien ook nog. Maar dan stopt het wel. En geen fan van die middenvelder van Real.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat (en wellicht RB/CV) is ook de enige positie waar wij betere spelers hebben
Summerbud in the making?quote:
Hier geloof ik geen klap van.quote:
vis!quote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kip, het meest veelzijdige stukje vlees, kip!
@:coco
quote:
Spaghetti Bolognesequote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Rijst met kip teriyakiquote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hey, was jij dat die aan mijn eettafel zat?quote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Rijst met een of andere saus met kip
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |