Dat erger ik mij ook best wel aan jaquote:
Afgekeken van Bosnië-Herzegovina.quote:
Akkoordquote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kunnen we afspreken dat we vanaf nu geen grappen meer maken over dat de meeste Fransen Afrikaanse roots hebben?
quote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kunnen we afspreken dat we vanaf nu geen grappen meer maken over dat de meeste Fransen Afrikaanse roots hebben?
Dat hielden we lang volquote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:05 schreef DrDentz het volgende:
Mag Frankrijk ook meedoen aan de Africa Cup?
Hou maar op.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:05 schreef DrDentz het volgende:
De beste opening is nog altijd van Yvonne van Gennip.quote:
Kan er veilig 1 team van het veld lopenquote:
We hadden afgesproken hier mee te stoppenquote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:05 schreef DrDentz het volgende:
https://forum.fok.nl/topic/2759999/6/25/frankrijk-[b]senegal-1[/b]-dinsdag-16-juni-21-00.html#livequote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Op dinsdag 16 juni 2026 21:05 schreef vul_maar_in het volgende:
Op dinsdag 16 juni 2026 21:05 schreef vul_maar_in het volgende:
1 seconde voordat ik dit vroegquote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:05 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
We hadden afgesproken hier mee te stoppen
Amerikanen...quote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:04 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat erger ik mij ook best wel aan ja
Schijnt dat het g-elftal van Frankrijk wel helemaal blank is.quote:
Hier gaat iets misquote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:06 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
(zoals jullie zien gebruik ik darkmode, maar dat had ik al voor de wedstrijd)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Koop een aboquote:
Komt uit Teheran.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
Schaduw van die drone over t veld is irritant
Geef hem een bakje thee.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |