En steeds meer en ook steeds rigiderquote:Op zondag 7 juni 2026 12:20 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik heb een zoon die volgens deze regels leeft... daar past geen smilie bij. Ja mss deze![]()
![]()
![]()
Overigens verbaasden we ons over die EO jongerendag. Dat er nog zoveel jongeren geindoctrineerd worden en in sprookjes geloven
Dat heb je vast geen linkje meer van hequote:Op zondag 7 juni 2026 11:45 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Een glas wijn per maand is veel schadelijker dan de residuen op groente en fruit.
(Een Deens onderzoek heb ik daarvoor gelezen, daar werd gesteld dat na zeven jaar groente/fruit eten gekocht in de Deense supermarkt een glas wijn even schadelijk was. Dus al zou Nederland 84x zo slecht presteren dan nog valt het nog mee)
quote:Op zondag 7 juni 2026 11:52 schreef Candaasje het volgende:
Hoewel die laatsten voornamelijk voor de man. (Misschien hadden we niet in Veenendaal moeten kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu even lunchen en dan in de tuin aan het werk
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op zondag 7 juni 2026 13:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Kijk, ik kwam gisteren op de beurs ook iets tegen dat leek op een treinkaartje. Maar even gekocht want ik moest er het mijne van weten natuurlijk.
[ afbeelding ]
Blijkt dat het een deelcoupon is voor een treinreis. Rond 1900-1925 was er een grote hausse in emigratie naar Amerika. Dat werd dan geregeld via reisorganisaties en die gaven dan een soort boekje af met coupons voor elk deel van de reis: treinreis, hotels, bootovertocht etc. Deze is te dateren op ca. 1905-1915.
Aangezien ik dol ben op het maken van leuke plaatjes met AI heb ik er even een verhaal bij geknutseldEnjoy
En niet geknipt of gescheurdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu even lunchen en dan in de tuin aan het werkDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
Nee er staat überhaupt geen datum op, dus hij is niet gebruikt.quote:
Is het dan wel een echt kaartje? Er staat onder gestempeld geldig 3 maanden. Maar nu weet je niet eens welke drie maanden dat zijnquote:Op zondag 7 juni 2026 13:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee er staat überhaupt geen datum op, dus hij is niet gebruikt.
Spoiler: Het verhaaltje erna is ook stiekem een beetje verzonnen![]()
Ah, in het kader van "Prijs de Heer"quote:Op zondag 7 juni 2026 10:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Om er nog maar even over door te gaanreligieuze propaganda is overal jongens en meisjes. Gisteren kocht ik voor de gein een 1 miljoen Euro biljet. Moet je zien.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja zelfs in jouw pesokruimeltjes stelt het nog IETS voorquote:Op zondag 7 juni 2026 14:06 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ah, in het kader van "Prijs de Heer"![]()
Al vind ik 1.000.000 best duur
quote:Op zondag 7 juni 2026 13:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Kijk, ik kwam gisteren op de beurs ook iets tegen dat leek op een treinkaartje. Maar even gekocht want ik moest er het mijne van weten natuurlijk.
[ afbeelding ]
Blijkt dat het een deelcoupon is voor een treinreis. Rond 1900-1925 was er een grote hausse in emigratie naar Amerika. Dat werd dan geregeld via reisorganisaties en die gaven dan een soort boekje af met coupons voor elk deel van de reis: treinreis, hotels, bootovertocht etc. Deze is te dateren op ca. 1905-1915.
Aangezien ik dol ben op het maken van leuke plaatjes met AI heb ik er even een verhaal bij geknutseldEnjoy
AwwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu even lunchen en dan in de tuin aan het werk
Spoilers!
Daar heeft het weinig mee te maken, dat zijn gigantische schuiten waar tientallen auto's en vrachtwagens tegelijk op gaanquote:Op zondag 7 juni 2026 14:17 schreef sigme het volgende:
Ik sta te wachten voor het pontje van Glückstadt naar Wischhafen.
Klinkt mij als een DonaldDuck
Zonder de foto te zien dacht ik al dat dat vast de Elbefähre van Glückstadt naar Wischhafen was. Hij wordt elke dag wel genoemd op de radio, een uur valt best mee.quote:
"Vrij zinloos achter een bal aanrennen bij 29 graden" was de positieve samenvatting.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 13:27 schreef AnneX het volgende:
[..]
@:fietsie hoe vond (inmiddels grote) Uk het hockey? En vielen de blauwe plekken mee?
Zo lang de staat kinderindoctrinatie in de context van "vrijheid van godsdienst" blijft plaatsen en bijzonder onderwijs niet wordt geschrapt houden we deze indoctrinatie in stand. Onder de noemer van vrijheid.quote:Op zondag 7 juni 2026 12:20 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik heb een zoon die volgens deze regels leeft... daar past geen smilie bij. Ja mss deze![]()
![]()
![]()
Overigens verbaasden we ons over die EO jongerendag. Dat er nog zoveel jongeren geindoctrineerd worden en in sprookjes geloven
quote:Op zondag 7 juni 2026 07:33 schreef sigme het volgende:
Mogge!
Groeten uit Denemarken![]()
Vandaag weer terug naar NL. Met een hondje minder![]()
Maar dat hondje mag hier in het paradijs wonen![]()
![]()
Het is echt fantastisch mooi hier.
Yutubes over jouw nieuwe 'thuisland' in de oceaan zijn wat mij betreft leuker kijkvoer dan F1 nuquote:Op zondag 7 juni 2026 15:14 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Nu liggen we uitgeteld op /naast de bank F1 te kijken..
Dat heb je goed onthoudenquote:Op zondag 7 juni 2026 15:21 schreef sigme het volgende:
Voor @:dr_flash
[ afbeelding ]
En we zijn bijna aan de overkant
Thuisland in de ocean? Schapeneilanden?quote:Op zondag 7 juni 2026 15:16 schreef fietsie het volgende:
[..]
Yutubes over jouw nieuwe 'thuisland' in de oceaan zijn wat mij betreft leuker kijkvoer dan F1 nu
Woon jij in Denemarken?quote:Op zondag 7 juni 2026 15:14 schreef Barreltje het volgende:
[..]![]()
Bedankt voor het brengen van het hondje!
We vinden het fijn dat jullie er waren..
Gefeliciteerd met PuPquote:Op zondag 7 juni 2026 15:14 schreef Barreltje het volgende:
[..]![]()
Bedankt voor het brengen van het hondje!
We vinden het fijn dat jullie er waren..
Meestal gaat dit hand in hand.quote:Op zondag 7 juni 2026 15:08 schreef derLudolf het volgende:
Ach ja, liever wat sprookjes aanhoren dan een stuk van je piemeltje kwijt (en hetzelfde sprookje in andere vorm horen)
Mooiquote:Op zondag 7 juni 2026 14:17 schreef sigme het volgende:
Ik sta te wachten voor het pontje van Glückstadt naar Wischhafen.
Klinkt mij als een DonaldDuck
Niet standaard onder m'n klembordquote:
Herman Finkers was met HFL7,5 een stuk voordeligerquote:Op zondag 7 juni 2026 14:06 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ah, in het kader van "Prijs de Heer"![]()
Al vind ik 1.000.000 best duur
Ja wij prijzen Hem steeds meerquote:Op zondag 7 juni 2026 18:29 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Herman Finkers was met HFL7,5 een stuk voordeliger
Welke? Ik heb een Roland gehad en een Korg. De Korg beviel me een stuk beter. Maar type weet ik niet meer...quote:Op zondag 7 juni 2026 17:48 schreef Blues het volgende:
Na veel wikken en wegen, reviews en mogelijkheden en vooral hoe is de aanslag vd toetsen ingericht gelezen te hebben, bovenop het al maanden ge-erger aan mijn huidige beginners digitale piano waarvan de veren, dus de aanslag, hard tikken tijdens spelen en het niet meer lekker spelen, van mijn pensioen gratificatie een nieuwe gekocht![]()
Kenniewachte
https://www.amazon.nl/vdp(...)_ib_mb_Y9az9SkfcgmGdquote:Op zondag 7 juni 2026 18:45 schreef flipsen het volgende:
Welke? Ik heb een Roland gehad en een Korg. De Korg beviel me een stuk beter. Maar type weet ik niet meer...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 7 juni 2026 19:18 schreef Candaasje het volgende:
Mooi cadeau aan jezelf @:Blues !![]()
Zo, genoeg gewied in de tuin. Huis is ook weer een stukje schoner/opgeruimder. Nu even eten en vanavond weer eens samen gamen via Steam.
Nog wel een veul te dure wc-rolhouder gekocht. Althans, de verzendkosten zijn al 20 euro. En ik was nog even bang dat ' ie uit de UK moest komen, want dan betaal je er nog een shitload aan btw + afhandelingskosten overheen. Maar dat lijkt toch niet het geval. Kunnen we straks het rolletje weer ophangen, i.p.v. telkens uit de vensterbank/van de vloer te rapen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.intranet
Tis echt mn guilty pleasure
Collega van mn vorige baan stuurt me gelukkig nog steeds de pareltjes door
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
Cquote:Op zondag 7 juni 2026 19:18 schreef Candaasje het volgende:
Mooi cadeau aan jezelf @:Blues !![]()
Zo, genoeg gewied in de tuin. Huis is ook weer een stukje schoner/opgeruimder. Nu even eten en vanavond weer eens samen gamen via Steam.
Nog wel een veul te dure wc-rolhouder gekocht. Althans, de verzendkosten zijn al 20 euro. En ik was nog even bang dat ' ie uit de UK moest komen, want dan betaal je er nog een shitload aan btw + afhandelingskosten overheen. Maar dat lijkt toch niet het geval. Kunnen we straks het rolletje weer ophangen, i.p.v. telkens uit de vensterbank/van de vloer te rapen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ik vind m voornamelijk onhandig. Kan zelden iets vinden wat ik zoek en als je dan iets eindelijk hebt zijn het 50 antwoorden en moet je verder zoeken naar wat je nodig hebt.quote:Op zondag 7 juni 2026 20:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
@:kaatje1, is ons intranet leuk? Ik heb werkelijk geen idee.
ANWB komt toch "altijd" - in Nederland kun je zelfs ter plekke lid worden.quote:Op zondag 7 juni 2026 20:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Dussss
19:30 rijdt er hier een auto langs, dondert er ineens zijn uitlaat onderuit.
19:45 ben ik toch maar even gaan kijken want hij stond nog steeds midden op de weg. Inmiddels hebben we samen de auto bij de pomp neer kunnen zetten. Garage zou onderweg zijn.
Nu net, toch nog maar eens even gaan kijken waarom het zo lang duurt. "Oooooh meneer staat niet meer onveilig? Nee dan gaan we eerst ergens anders heen..."
Dit kan nog weleens een lange avond gaan worden.
Ik ga de logeerkamer vast in staat van paraatheid brengen
Ik ben benieuwd hoe dit gaat aflopen iig. Nog geen hulp in zicht.quote:Op zondag 7 juni 2026 21:12 schreef derLudolf het volgende:
[..]
ANWB komt toch "altijd" - in Nederland kun je zelfs ter plekke lid worden.
Jij Samaritaanquote:Op zondag 7 juni 2026 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe dit gaat aflopen iig. Nog geen hulp in zicht.
Er zijn behoorlijk wat merken de een Mobiliteitsservice hebben.quote:Op zondag 7 juni 2026 21:12 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dan ben je lid van de AAAAAAH EN WEEEE BEEEquote:Op zondag 7 juni 2026 21:12 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Heb ikquote:Op zondag 7 juni 2026 21:19 schreef z80 het volgende:
[..]
Er zijn behoorlijk wat merken de een Mobiliteitsservice hebben.
Jij brengt de auto altijd op tijd naar een dealer/aangesloten vakgarage, en indien pech zorgen zij ervoor dat de auto gratis maar de garage gebracht wordt indien niet ter plekken gerepareerd.
Ik moet ook eerlijk zeggen dat het enige positieve aan mn blessure is dat ik dit seizoen dus niet in dat soort achterlijke temperaturen hoef te hockeyenquote:Op zondag 7 juni 2026 14:55 schreef fietsie het volgende:
[..]
"Vrij zinloos achter een bal aanrennen bij 29 graden" was de positieve samenvatting.
De uitrusting is inmiddels in gebruik bij een gezin die dat goed kan gebruiken.
Wat een topkado voor jezelf!quote:Op zondag 7 juni 2026 17:48 schreef Blues het volgende:
Na veel wikken en wegen, reviews en mogelijkheden en vooral hoe is de aanslag vd toetsen ingericht gelezen te hebben, bovenop het al maanden ge-erger aan mijn huidige beginners digitale piano waarvan de veren, dus de aanslag, hard tikken tijdens spelen en het niet meer lekker spelen, van mijn pensioen gratificatie een nieuwe gekocht![]()
Kenniewachte
Dat wacht ik op te maken uit de laatste post vorige paginaquote:
Oh maar dat betekent dat ze met iets NOG BELANGRIJKERS gefeliciteerd moet wordenquote:
quote:Op zondag 7 juni 2026 22:13 schreef Tele6 het volgende:
Nee nee. Tele6 is woensdag jarig, maar woensdag moet ze gewoon werken.
Overigens was de taart eentje met custard en aardbeien, en de pudding was perziken en slagroom.
Beide naar de (niet graag exotische) smaak van oma.
Wat een dagquote:Op zondag 7 juni 2026 21:54 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik moet ook eerlijk zeggen dat het enige positieve aan mn blessure is dat ik dit seizoen dus niet in dat soort achterlijke temperaturen hoef te hockeyen. Fijn van de spullen
[..]
Wat een topkado voor jezelf!![]()
![]()
Irritant @:Cat-astrophe dat jij weer degene moet zijn die aan dit soort dingen denkt. Zou zeker tante + jou laten afzetten, mag ze mooi zelf lopen. Wordt er mss nog wat van geleerd![]()
Ik ben gesloopt. Nichtje werd 10.30 opgehaald, ik was 11-14.30 op fandag van team v ex die stoppen. Ex-schoonouders ook nog even gesproken, geloof dat die het wel erg fijn vonden me weer keertje te zien. Daarna thuis heel even geslapen, wat huishouden en toen richting de hockeywedstrijd van mn eigen team. Die verzamelden 17u, speelden 18u, maar alles liep uit dus uiteindelijk begonnen ze pas om 18.30.. was zware en spannende wedstrijd, ik heb derde kwart de longen uit mn lijf staan schreeuwen aan positieve aanmoediging, maar we scoorden in dat kwart en wonnen met 1-0. Daarna nog even drankje, naar huis, even mn vakantie-airfryer bij buren gebracht en daar nog gekletst. Nu nog even op de bank om af te schakelen voordat ik richting bed ga. Ik heb weekend nodig om van dit weekend bij te komen
Dankuquote:Op zondag 7 juni 2026 22:15 schreef Dr_Flash het volgende:
@:tele6 is dus nog steeds Gemini![]()
Bijzondere mensen zijn dat
Briljant mens zijn heb je zelf in de hand hequote:Op zondag 7 juni 2026 22:17 schreef Blues het volgende:
Al schaar ik sterrenbeelden onder dezelfde sprookjesnoemer als religie
Mooi dingski 👍🏼quote:Op zondag 7 juni 2026 18:57 schreef Blues het volgende:
[..]
https://www.amazon.nl/vdp(...)_ib_mb_Y9az9SkfcgmGd
Zelfs in de parkeergarage in hartje Parijsquote:Op zondag 7 juni 2026 21:19 schreef z80 het volgende:
[..]
Er zijn behoorlijk wat merken de een Mobiliteitsservice hebben.
Jij brengt de auto altijd op tijd naar een dealer/aangesloten vakgarage, en indien pech zorgen zij ervoor dat de auto gratis maar de garage gebracht wordt indien niet ter plekken gerepareerd.
Oh geen enkel probleem hoorquote:Op zondag 7 juni 2026 22:16 schreef Blues het volgende:
[..]
Wat een dag![]()
Hoe voelt vind je dat, zo bij je ex in de buurt?
Nee. Ik ben ook eens gered op 1 zet van een stretcher in een sporthal toen het enorm noodweer was. Het is wat het is.quote:
Ik ben net twee weken terug van een midweek vakantiequote:Op zondag 7 juni 2026 22:34 schreef AnneX het volgende:
Welbesteed en afwisselend weekend vlindertje.![]()
Wanneer heb jezelf vakantie?
Welk sterrenbeeld ben je?quote:Op zondag 7 juni 2026 22:17 schreef Blues het volgende:
Al schaar ik sterrenbeelden onder dezelfde sprookjesnoemer als religie
Ik zag zo voor me dat er een klein kaal vogeltje wegvloog.quote:Op maandag 8 juni 2026 07:43 schreef Vanyel het volgende:
Ik had vanmorgen een mooie ervaring voor de cloacahaters.
Pelde een ei, dacht dat er iets wegvloog maar wist niet zeker/kon niet vinden.
Stukje schaal in de laatste slok van mijn koffie.
Mmmmmm
quote:Op maandag 8 juni 2026 07:43 schreef Vanyel het volgende:
Ik had vanmorgen een mooie ervaring voor de cloacahaters.
Pelde een ei, dacht dat er iets wegvloog maar wist niet zeker/kon niet vinden.
Stukje schaal in de laatste slok van mijn koffie.
Mmmmmm
quote:Op maandag 8 juni 2026 10:52 schreef Kaatje1 het volgende:
Gedoe gedoe, het blijkt net dat de drop off locatie voor de katten gestopt is (alleen nog eigen plaatsing organisatie mogen, andere organisaties niet meer) het gaat nu Haps worden maar ze zoeken nog iets erbij.
Het is enorm gedoe achter de schermen
Ja en da’s niet alleen voor mij. Klein voordeel van de tijdelijke locatie is dat het bij een vrijwilliger thuis is dus hoeven de trasportbakken waarschijnlijk niet van bus meteen de auto van de adoptant inquote:Op maandag 8 juni 2026 10:58 schreef Sarabi het volgende:
[..]jammer dat het niet echt soepel verloopt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |