ANWB komt toch "altijd" - in Nederland kun je zelfs ter plekke lid worden.quote:Op zondag 7 juni 2026 20:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Dussss
19:30 rijdt er hier een auto langs, dondert er ineens zijn uitlaat onderuit.
19:45 ben ik toch maar even gaan kijken want hij stond nog steeds midden op de weg. Inmiddels hebben we samen de auto bij de pomp neer kunnen zetten. Garage zou onderweg zijn.
Nu net, toch nog maar eens even gaan kijken waarom het zo lang duurt. "Oooooh meneer staat niet meer onveilig? Nee dan gaan we eerst ergens anders heen..."
Dit kan nog weleens een lange avond gaan worden.
Ik ga de logeerkamer vast in staat van paraatheid brengen
Ik ben benieuwd hoe dit gaat aflopen iig. Nog geen hulp in zicht.quote:Op zondag 7 juni 2026 21:12 schreef derLudolf het volgende:
[..]
ANWB komt toch "altijd" - in Nederland kun je zelfs ter plekke lid worden.
Jij Samaritaanquote:Op zondag 7 juni 2026 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe dit gaat aflopen iig. Nog geen hulp in zicht.
Er zijn behoorlijk wat merken de een Mobiliteitsservice hebben.quote:Op zondag 7 juni 2026 21:12 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dan ben je lid van de AAAAAAH EN WEEEE BEEEquote:Op zondag 7 juni 2026 21:12 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Heb ikquote:Op zondag 7 juni 2026 21:19 schreef z80 het volgende:
[..]
Er zijn behoorlijk wat merken de een Mobiliteitsservice hebben.
Jij brengt de auto altijd op tijd naar een dealer/aangesloten vakgarage, en indien pech zorgen zij ervoor dat de auto gratis maar de garage gebracht wordt indien niet ter plekken gerepareerd.
Ik moet ook eerlijk zeggen dat het enige positieve aan mn blessure is dat ik dit seizoen dus niet in dat soort achterlijke temperaturen hoef te hockeyenquote:Op zondag 7 juni 2026 14:55 schreef fietsie het volgende:
[..]
"Vrij zinloos achter een bal aanrennen bij 29 graden" was de positieve samenvatting.
De uitrusting is inmiddels in gebruik bij een gezin die dat goed kan gebruiken.
Wat een topkado voor jezelf!quote:Op zondag 7 juni 2026 17:48 schreef Blues het volgende:
Na veel wikken en wegen, reviews en mogelijkheden en vooral hoe is de aanslag vd toetsen ingericht gelezen te hebben, bovenop het al maanden ge-erger aan mijn huidige beginners digitale piano waarvan de veren, dus de aanslag, hard tikken tijdens spelen en het niet meer lekker spelen, van mijn pensioen gratificatie een nieuwe gekocht![]()
Kenniewachte
Dat wacht ik op te maken uit de laatste post vorige paginaquote:
Oh maar dat betekent dat ze met iets NOG BELANGRIJKERS gefeliciteerd moet wordenquote:
quote:Op zondag 7 juni 2026 22:13 schreef Tele6 het volgende:
Nee nee. Tele6 is woensdag jarig, maar woensdag moet ze gewoon werken.
Overigens was de taart eentje met custard en aardbeien, en de pudding was perziken en slagroom.
Beide naar de (niet graag exotische) smaak van oma.
Wat een dagquote:Op zondag 7 juni 2026 21:54 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik moet ook eerlijk zeggen dat het enige positieve aan mn blessure is dat ik dit seizoen dus niet in dat soort achterlijke temperaturen hoef te hockeyen. Fijn van de spullen
[..]
Wat een topkado voor jezelf!![]()
![]()
Irritant @:Cat-astrophe dat jij weer degene moet zijn die aan dit soort dingen denkt. Zou zeker tante + jou laten afzetten, mag ze mooi zelf lopen. Wordt er mss nog wat van geleerd![]()
Ik ben gesloopt. Nichtje werd 10.30 opgehaald, ik was 11-14.30 op fandag van team v ex die stoppen. Ex-schoonouders ook nog even gesproken, geloof dat die het wel erg fijn vonden me weer keertje te zien. Daarna thuis heel even geslapen, wat huishouden en toen richting de hockeywedstrijd van mn eigen team. Die verzamelden 17u, speelden 18u, maar alles liep uit dus uiteindelijk begonnen ze pas om 18.30.. was zware en spannende wedstrijd, ik heb derde kwart de longen uit mn lijf staan schreeuwen aan positieve aanmoediging, maar we scoorden in dat kwart en wonnen met 1-0. Daarna nog even drankje, naar huis, even mn vakantie-airfryer bij buren gebracht en daar nog gekletst. Nu nog even op de bank om af te schakelen voordat ik richting bed ga. Ik heb weekend nodig om van dit weekend bij te komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |