abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220981536
Mooi cadeau aan jezelf @Blues ! O+

Zo, genoeg gewied in de tuin. Huis is ook weer een stukje schoner/opgeruimder. Nu even eten en vanavond weer eens samen gamen via Steam.

Nog wel een veul te dure wc-rolhouder gekocht :') . Althans, de verzendkosten zijn al 20 euro. En ik was nog even bang dat ' ie uit de UK moest komen, want dan betaal je er nog een shitload aan btw + afhandelingskosten overheen. Maar dat lijkt toch niet het geval. Kunnen we straks het rolletje weer ophangen, i.p.v. telkens uit de vensterbank/van de vloer te rapen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 7 juni 2026 @ 19:32:38 #142
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_220981687
Da’s een heel fijn cadeautje aan jezelf @Blues wat zal je genieten.

Huis is ook weer helemaal schoon en opgeruimd. Denk dat ik de was morgen binnen haal, alles is nog wat klammig. Nog een tijd aan de telefoon gehangen met een vriendin, lekker bijgekletst. Prima zondagmiddag

Ben ook benieuwd hoe alles met dhl gaat. Pakket van gisteren staat dat het naar weer een andere locatie gaan en wat ik in één bij zooplus had besteld komt in 2 zendingen binnen op maandag en woensdag (stop dat toch in 1 doos en laat het woensdag komen) en alles via dhl

Goede actie van C, hoe kom je erbij om musk uit te nodigen
We have far more in common than that which devides us..
pi_220981689
quote:
7s.gif Op zondag 7 juni 2026 19:18 schreef Candaasje het volgende:
Mooi cadeau aan jezelf @:Blues ! O+

Zo, genoeg gewied in de tuin. Huis is ook weer een stukje schoner/opgeruimder. Nu even eten en vanavond weer eens samen gamen via Steam.

Nog wel een veul te dure wc-rolhouder gekocht :') . Althans, de verzendkosten zijn al 20 euro. En ik was nog even bang dat ' ie uit de UK moest komen, want dan betaal je er nog een shitload aan btw + afhandelingskosten overheen. Maar dat lijkt toch niet het geval. Kunnen we straks het rolletje weer ophangen, i.p.v. telkens uit de vensterbank/van de vloer te rapen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O+ intranet O+

Tis echt mn guilty pleasure O+

Collega van mn vorige baan stuurt me gelukkig nog steeds de pareltjes door O+
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zondag 7 juni 2026 @ 20:13:05 #144
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220981926
quote:
7s.gif Op zondag 7 juni 2026 19:18 schreef Candaasje het volgende:
Mooi cadeau aan jezelf @:Blues ! O+

C _O_

Hoe ziet een heel dure wc rolhouder er uit?

Mijn tante zei de laatste keer dat ze hier was dat ze de volgende keer toch echt een toiletrolhouder wilde zien. Dus in ons negende jaar hier hebben we dat maar eens geregeld.

Wieden en huishouden stond hier ook op het programma. De moestuin is aan kant, er is ook nog een en ander gezaaid en de compostton is geleegd en verspreid. En ik heb een groentekoopverbod vanaf nu. Er komt alweer te veel aan in de tuin en er moet nog wat op uit de vriezer ook. Alleen al om ruimte te maken voor al dat fruit.

Verder mealprep voor de drukke dag van morgen gedaan, tempeh ingevroren, twee desembroden gebakken en een grote berg rabarber gesneden voor verwerking dinsdag.

De week kan beginnen.
Spoilers!
  zondag 7 juni 2026 @ 20:15:02 #145
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220981942
@Kaatje1, is ons intranet leuk? Ik heb werkelijk geen idee.
Spoilers!
pi_220981966
Ik heb wat zuinig bewaarde screenshots van ons intranet O+

SPOILER
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220981981
Go C *O*
  zondag 7 juni 2026 @ 20:39:06 #148
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220982071
Dussss

19:30 rijdt er hier een auto langs, dondert er ineens zijn uitlaat onderuit.
19:45 ben ik toch maar even gaan kijken want hij stond nog steeds midden op de weg. Inmiddels hebben we samen de auto bij de pomp neer kunnen zetten. Garage zou onderweg zijn.

Nu net, toch nog maar eens even gaan kijken waarom het zo lang duurt. "Oooooh meneer staat niet meer onveilig? Nee dan gaan we eerst ergens anders heen..."

Dit kan nog weleens een lange avond gaan worden.

Ik ga de logeerkamer vast in staat van paraatheid brengen :')
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zondag 7 juni 2026 @ 20:43:13 #149
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_220982092
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2026 20:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
@:kaatje1, is ons intranet leuk? Ik heb werkelijk geen idee.
Ik vind m voornamelijk onhandig. Kan zelden iets vinden wat ik zoek en als je dan iets eindelijk hebt zijn het 50 antwoorden en moet je verder zoeken naar wat je nodig hebt.
Maar er komt heel snel iets volkomen nieuws ipv de huidige (met nieuwe intranet pagina’s heb ik nog bij geen enkel bedrijf goede ervaringen in het begin _O-)
pi_220982163
We zijn bij oma geweest O+

Oma heeft inderdaad verlammingsklachten van 1 onderhelft van haar gezicht. Maar ze voelde zichzelf verder 100% prima. Het was al wat aan de beterende hand maar ze moet morgen terug naar de huisarts en misschien gaan tandarts en/of neuroloog er nog naar kijken.

Blij dat we taart én pudding gemaakt hadden. En dat we de overgebleven pudding bij oma konden laten. Eten is wel lastig als je de rechterhelft van je tong niet kan bewegen. :{

Ze was tamelijk verbluft dat dít de manier was waarop ik m'n verjaardag wilde vieren. *;
pi_220982166
@Candaasje vanwaar geen spijker tuinbroek?
Ik heb zelf een spijker tuinbroek van Monki via Vinted gevonden voor goedkoop. Lekker stevige spijkerstof, veel zakken. Ideaal wat mij betreft :)
  Moderator zondag 7 juni 2026 @ 21:12:04 #152
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220982194
quote:
81s.gif Op zondag 7 juni 2026 20:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Dussss

19:30 rijdt er hier een auto langs, dondert er ineens zijn uitlaat onderuit.
19:45 ben ik toch maar even gaan kijken want hij stond nog steeds midden op de weg. Inmiddels hebben we samen de auto bij de pomp neer kunnen zetten. Garage zou onderweg zijn.

Nu net, toch nog maar eens even gaan kijken waarom het zo lang duurt. "Oooooh meneer staat niet meer onveilig? Nee dan gaan we eerst ergens anders heen..."

Dit kan nog weleens een lange avond gaan worden.

Ik ga de logeerkamer vast in staat van paraatheid brengen :')
ANWB komt toch "altijd" - in Nederland kun je zelfs ter plekke lid worden.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zondag 7 juni 2026 @ 21:15:24 #153
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220982210
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2026 21:12 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Ik ben benieuwd hoe dit gaat aflopen iig. Nog geen hulp in zicht.
pi_220982214
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Ik ben benieuwd hoe dit gaat aflopen iig. Nog geen hulp in zicht.
Jij Samaritaan _O_
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 7 juni 2026 @ 21:19:33 #155
63722 z80
I fink you freaky
pi_220982228
quote:

[..]
Er zijn behoorlijk wat merken de een Mobiliteitsservice hebben.
Jij brengt de auto altijd op tijd naar een dealer/aangesloten vakgarage, en indien pech zorgen zij ervoor dat de auto gratis maar de garage gebracht wordt indien niet ter plekken gerepareerd.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_220982231
Hier een *zucht*.

Ik vroeg vanmorgen aan vriendin of ze al een parkeerkaart had gekocht voor as zaterdag. Kreeg een 'weet ik niet zeker' terug.
Waarop ik zei dat het handig is nu te regelen (zij chauffeurt).
'Doe ik op een moment dat mij uitkomt :{w '

Oké dan?

Nu een appje: Alles uitverkocht :') Wat ik vanmorgen eigenlijk al vermoedde, want ook ik was laat met de reminder.
En voor ons maakt een kilometertje wandelen niet uit, maar het lijf van haar tante van 85 zal daar anders over denken (die moet al trappen gaan beklimmen :X ).
Dus nu wordt het een logistiek feestje van tante (en mij?) Bij de locatie droppen waarna zij gaat parkeren en wandelen. En na afloop hetzelfde feestje.

Zucht.
  zondag 7 juni 2026 @ 21:21:45 #157
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220982239
quote:

[..]
Dan ben je lid van de AAAAAAH EN WEEEE BEEE
(vrij naar Village People)
pi_220982240
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 21:19 schreef z80 het volgende:

[..]
Jij brengt de auto altijd op tijd naar een dealer/aangesloten vakgarage, en indien pech zorgen zij ervoor dat de auto gratis maar de garage gebracht wordt indien niet ter plekken gerepareerd.
Heb ik :Y

Gratiesch ende veur nix.

Natuurlijk wel verplicht onderhoud bij de vakgarage.
  zondag 7 juni 2026 @ 21:28:19 #159
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220982279
Nou ja ik heb er wel voor gezorgd dat hij niet meer onveilig stond.

Hoewel onvermijdelijk, heeft dat er wl toe bijgedragen dat zijn redding nu wat langer duurt. Maar goed ik hou het in de gaten en als hij wat nodig heeft kan hij aanbellen en sowieso zit ik op het balkon.

In het uiterste geval kan hij gewoon blijven logeren.
  zondag 7 juni 2026 @ 21:28:55 #160
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220982283
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2026 21:15 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Jij Samaritaan _O_
Je kent me.
  zondag 7 juni 2026 @ 21:34:34 #161
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220982307
De Wegenwacht is gearriveeerd *O*
  zondag 7 juni 2026 @ 21:40:26 #162
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220982377
Alles is opgelost :)
pi_220982402
*O*
pi_220982403
@Tele6 gefeliciteerd *O*
pi_220982439
@Tele6 jarig?

Felies *O*
  zondag 7 juni 2026 @ 21:53:00 #166
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220982442
Hoezo weten we dit niet? :o

Van harte gefeliciteerd @Tele6 *O* :*
pi_220982453
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 14:55 schreef fietsie het volgende:

[..]
"Vrij zinloos achter een bal aanrennen bij 29 graden" was de positieve samenvatting.
De uitrusting is inmiddels in gebruik bij een gezin die dat goed kan gebruiken.
Ik moet ook eerlijk zeggen dat het enige positieve aan mn blessure is dat ik dit seizoen dus niet in dat soort achterlijke temperaturen hoef te hockeyen :D . Fijn van de spullen O+

quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2026 17:48 schreef Blues het volgende:
Na veel wikken en wegen, reviews en mogelijkheden en vooral hoe is de aanslag vd toetsen ingericht gelezen te hebben, bovenop het al maanden ge-erger aan mijn huidige beginners digitale piano waarvan de veren, dus de aanslag, hard tikken tijdens spelen en het niet meer lekker spelen, van mijn pensioen gratificatie een nieuwe gekocht *O* O+ Kenniewachte :+
Wat een topkado voor jezelf! ^O^ *O*

Irritant @Cat-astrophe dat jij weer degene moet zijn die aan dit soort dingen denkt. Zou zeker tante + jou laten afzetten, mag ze mooi zelf lopen. Wordt er mss nog wat van geleerd :+

Ik ben gesloopt. Nichtje werd 10.30 opgehaald, ik was 11-14.30 op fandag van team v ex die stoppen. Ex-schoonouders ook nog even gesproken, geloof dat die het wel erg fijn vonden me weer keertje te zien. Daarna thuis heel even geslapen, wat huishouden en toen richting de hockeywedstrijd van mn eigen team. Die verzamelden 17u, speelden 18u, maar alles liep uit dus uiteindelijk begonnen ze pas om 18.30.. was zware en spannende wedstrijd, ik heb derde kwart de longen uit mn lijf staan schreeuwen aan positieve aanmoediging, maar we scoorden in dat kwart en wonnen met 1-0 *O* . Daarna nog even drankje, naar huis, even mn vakantie-airfryer bij buren gebracht en daar nog gekletst. Nu nog even op de bank om af te schakelen voordat ik richting bed ga. Ik heb weekend nodig om van dit weekend bij te komen :+
pi_220982454
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2026 21:52 schreef Cat-astrophe het volgende:
@:tele6 jarig?

Felies *O*
Dat wacht ik op te maken uit de laatste post vorige pagina ;)
Maar ik ben niet geheel scherp, dus misschien klopt het helemaal niet :+
  zondag 7 juni 2026 @ 22:00:59 #169
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_220982484
Volgens mij is @Tele6 nog niet jarig ;)
  zondag 7 juni 2026 @ 22:04:38 #170
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220982504
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 22:00 schreef Kaatje1 het volgende:
Volgens mij is @:tele6 nog niet jarig ;)
Oh maar dat betekent dat ze met iets NOG BELANGRIJKERS gefeliciteerd moet worden :o

^)
  zondag 7 juni 2026 @ 22:05:10 #171
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220982507
Nu gaat echt de pleuris uitbreken allen *O*
pi_220982540
Nee nee. Tele6 is woensdag jarig, maar woensdag moet ze gewoon werken.

Overigens was de taart eentje met custard en aardbeien, en de pudding was perziken en slagroom. ^O^
Beide naar de (niet graag exotische) smaak van oma. O+
pi_220982546
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 22:13 schreef Tele6 het volgende:
Nee nee. Tele6 is woensdag jarig, maar woensdag moet ze gewoon werken.

Overigens was de taart eentje met custard en aardbeien, en de pudding was perziken en slagroom. ^O^
Beide naar de (niet graag exotische) smaak van oma. O+
^O^ O+
  zondag 7 juni 2026 @ 22:15:48 #174
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220982551
@Tele6 is dus nog steeds Gemini *O*

Bijzondere mensen zijn dat :Y
pi_220982552
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 21:54 schreef vlindertje89 het volgende:

Ik moet ook eerlijk zeggen dat het enige positieve aan mn blessure is dat ik dit seizoen dus niet in dat soort achterlijke temperaturen hoef te hockeyen :D . Fijn van de spullen O+
[..]
Wat een topkado voor jezelf! ^O^ *O*

Irritant @:Cat-astrophe dat jij weer degene moet zijn die aan dit soort dingen denkt. Zou zeker tante + jou laten afzetten, mag ze mooi zelf lopen. Wordt er mss nog wat van geleerd :+

Ik ben gesloopt. Nichtje werd 10.30 opgehaald, ik was 11-14.30 op fandag van team v ex die stoppen. Ex-schoonouders ook nog even gesproken, geloof dat die het wel erg fijn vonden me weer keertje te zien. Daarna thuis heel even geslapen, wat huishouden en toen richting de hockeywedstrijd van mn eigen team. Die verzamelden 17u, speelden 18u, maar alles liep uit dus uiteindelijk begonnen ze pas om 18.30.. was zware en spannende wedstrijd, ik heb derde kwart de longen uit mn lijf staan schreeuwen aan positieve aanmoediging, maar we scoorden in dat kwart en wonnen met 1-0 *O* . Daarna nog even drankje, naar huis, even mn vakantie-airfryer bij buren gebracht en daar nog gekletst. Nu nog even op de bank om af te schakelen voordat ik richting bed ga. Ik heb weekend nodig om van dit weekend bij te komen :+
Wat een dag _O_
Hoe voelt vind je dat, zo bij je ex in de buurt?
pi_220982554
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 21:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Alles is opgelost :)
Goed bezig, barmhartige *O*
pi_220982559
quote:
17s.gif Op zondag 7 juni 2026 22:15 schreef Dr_Flash het volgende:
@:tele6 is dus nog steeds Gemini *O*

Bijzondere mensen zijn dat :Y
Danku O+
pi_220982563
Al schaar ik sterrenbeelden onder dezelfde sprookjesnoemer als religie :D
  zondag 7 juni 2026 @ 22:22:25 #179
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220982589
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2026 22:17 schreef Blues het volgende:
Briljant mens zijn heb je zelf in de hand he O+
pi_220982593
quote:
Mooi dingski 👍🏼
pi_220982616
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 21:19 schreef z80 het volgende:

[..]
Zelfs in de parkeergarage in hartje Parijs w/ vlakbij toen de Notre Dame er nog stond. Ja, hij staat er weer _O_
pi_220982627
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2026 22:16 schreef Blues het volgende:

[..]
Wat een dag _O_
Hoe voelt vind je dat, zo bij je ex in de buurt?
Oh geen enkel probleem hoor :) we zijn uit elkaar gegaan omdat het alleen nog vriendschap was, en dat is ook alweer bijna 6 jaar geleden. Hij heeft ook al paar jaar een nieuwe vriendin, daar heb ik een week of drie, vier geleden anderhalf uur heel gezellig mee staan kletsen. Toen ik met mijn team naar deze club ging was het al uit maar heb ik hem ook nog getipt omdat ik wist dat zij ook nieuwe club dichtbij wilden. Het is ook helemaal niet ongemakkelijk tussen ons ofzo gelukkig. Ik was ook heel blij voor m toen ie zn vriendin vond want ik weet hoe lastig hij het vond om alleen te zijn. We zien elkaar regelmatig op de club ook, en ik spreek anderen uit zn team ook gewoon als ik ze zie. Daarom wilde ik juist ook graag naar deze fandag :Y want een aantal stoppen echt helemaal en ik ben daar niet (meer) vrienden mee zodanig dat we elkaar elders nog wel zien, maar we gaan wel 13 jaar terug en ik vind het van een paar wel jammer dat ik ze dan niet meer tegenkom. Gelukkig blijven de meesten waarmee ik dat heb wel nog op een andere manier :)

En de dag was laaaang. Te lang :+ maar grotendeels gelukkig wel ook leuk. Ik lig nu op de bank met twee katten op me en ik moet eigenlijk naar bed, maar misschien slaap ik hier de eerste anderhalf uur wel tot ik weer wakker word en dan verhuis ik dan. Ik moet eigenlijk ook nog de deur van wasmachine open zetten, ik was vergeten dat ik die erin gedaan had dus die moet ik morgen nogmaals wassen ;(
pi_220982628
quote:
14s.gif Op zondag 7 juni 2026 21:34 schreef Dr_Flash het volgende:
De Wegenwacht is gearriveeerd *O*
Geen B & B . -O-
  zondag 7 juni 2026 @ 22:29:33 #184
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220982638
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2026 22:28 schreef AnneX het volgende:

[..]
Geen B & B . -O-
Nee. Ik ben ook eens gered op 1 zet van een stretcher in een sporthal toen het enorm noodweer was. Het is wat het is. :)
pi_220982675
Welbesteed en afwisselend weekend vlindertje. _O_
Wanneer heb jezelf vakantie?
pi_220983028
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2026 22:34 schreef AnneX het volgende:
Welbesteed en afwisselend weekend vlindertje. _O_
Wanneer heb jezelf vakantie?
Ik ben net twee weken terug van een midweek vakantie :D al voelt dat als twee maanden geleden (of twee jaar :+ ). Helpt niet dat ik direct weekend na terugkomst peuternichtje hier had, toen twee echt drukke weken en nu babynichtje. Echt vakantie pas eind juli of begin augustus, vier of drie weken. Maar ga wel kijken of ik tot die tijd af en toe een lang weekend kan nemen. Komende week is redelijk druk op morgen na, dus dat is wel goede timing :Y . Vanaf daarna wordt het wat onderwijs betreft wel wat rustiger, vallen wat werkgroepen weg. Dus genoeg mogelijkheden voor een vrijdag en/of maandag aan weekend plakken, en ik heb ook zat vakantiedagen bij de uni waar ik die dagen werk.
pi_220983094
Aaah…dat klinkt als ‘me time’. Goed plan. w/
pi_220983152
En…voor wie nog niet slaapt…
https://www.nationalgeogr(...)ight-sky-events-2026
Eerlijk gezegd stap ik er niet voor uit bed en uit huis.
Terwijl het ws best goed te zien zal zijn in de polder.
  maandag 8 juni 2026 @ 00:52:15 #189
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_220983213
Ziet er goed uit @Blues, ik ken het merk niet, maar klinkt prima :Y Goeie prijs ook!
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  Moderator / Redactie Sport maandag 8 juni 2026 @ 06:31:50 #190
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220983390
Mogge.
Laatste dagen mn reguliere slaapschema maar aangehouden aangezien ik vanaf woensdag vier dagen lang 6:15u de trein naar Alkmaar heb :P

[ Bericht 4% gewijzigd door borisz op 08-06-2026 06:41:15 ]
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Moderator maandag 8 juni 2026 @ 06:45:23 #191
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220983411
quote:
1s.gif Op zondag 7 juni 2026 22:17 schreef Blues het volgende:
Welk sterrenbeeld ben je?
"Koelkast"
Die bestaat niet
"Nee de rest ook niet"
pi_220983555
Ik had vanmorgen een mooie ervaring voor de cloacahaters.
Pelde een ei, dacht dat er iets wegvloog maar wist niet zeker/kon niet vinden.

Stukje schaal in de laatste slok van mijn koffie.

Mmmmmm
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220983612
Crunchy koffie :9

Over vogelgelegenheden gesproken: gisteren scheet er eentje op mijn kop }:| Gelukkig net nadat ik de was had afgehaald.
pi_220984049
Mogge! Net wakker na uren wakker te hebben gelegen. Weet nu (denk/hoop) waarom. Het is heel licht in huis en ook slaapkamer. Maskertje opgedaan en ik was binnen no-time onder zeil :z
  Moderator maandag 8 juni 2026 @ 09:52:14 #195
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220984260
Ik wou vandaag de wc pot monteren maar veel verder dan beton sluier van tegels verwijderen ben ik nog niet gekomen.
Vandaag willen we voor ongeveer 200.000 aan elektromotoren en frequentieregelaars bestellen. Daar weet ik ook veel van, maar via de telefoon gaat dat niet heel handig. En dan word je tussendoor ook nog door collega's gebeld :+

Nja, ga sowieso twee uren schrijven.
pi_220984262
quote:
1s.gif Op maandag 8 juni 2026 07:43 schreef Vanyel het volgende:

Mmmmmm
Ik zag zo voor me dat er een klein kaal vogeltje wegvloog.
oO<
pi_220984264
Beetje op tijd uit bed, rustig opstarten en zo fietsen naar M. die in voormalig @borisz town woont. Even op bezoek met de inmiddels diepvries Madeleines.
pi_220984386
quote:
1s.gif Op maandag 8 juni 2026 07:43 schreef Vanyel het volgende:

Mmmmmm
:{w
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  maandag 8 juni 2026 @ 10:24:04 #199
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220984505
Exit gesprek met leuke collega gehad :(
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_220984727
Gedoe gedoe, het blijkt net dat de drop off locatie voor de katten gestopt is (alleen nog eigen plaatsing organisatie mogen, andere organisaties niet meer) het gaat nu Haps worden maar ze zoeken nog iets erbij.
Het is enorm gedoe achter de schermen
pi_220984748
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 10:52 schreef Kaatje1 het volgende:
Gedoe gedoe, het blijkt net dat de drop off locatie voor de katten gestopt is (alleen nog eigen plaatsing organisatie mogen, andere organisaties niet meer) het gaat nu Haps worden maar ze zoeken nog iets erbij.
-O- jammer dat het niet echt soepel verloopt
pi_220984778
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 10:58 schreef Sarabi het volgende:

[..]
-O- jammer dat het niet echt soepel verloopt
Ja en da’s niet alleen voor mij. Klein voordeel van de tijdelijke locatie is dat het bij een vrijwilliger thuis is dus hoeven de trasportbakken waarschijnlijk niet van bus meteen de auto van de adoptant in
pi_220984911
En dhl weer :( krijg via mail (niet aanbellen) bericht dat mijn pakket bezorgd is. Naar beneden gegaan en jawel, daar liggen een paar pakketjes, 2 voor mij en een paar voor anderen in de flat. Hoe zijn ze binnengekomen, geen idee? Alles maar meegenomen en de anderen geappt dat het bij mij ligt en ze het kunnen ophalen
  Moderator maandag 8 juni 2026 @ 11:49:26 #204
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220985008
Ik kreeg dit weekend m'n (week)limiet van de bankpas niet verhoogd en isolatie moet betaalt worden na voltooien van werkzaamheden. Dan maar op een manier die de Eurobilltracker in me niet erg vind *)

SPOILER
Er blijft wel flink wat over want de achtermuur gaan ze niet isoleren. Ivm latei of iets in de de spouw en het afdak aan de achtergevel zouden ze anders niet de hele achtergevel kunnen doen. Ivm vochtproblemen gaan ze geen garantie geven op half geïsoleerde muren. Dan laat maar zitten.
pi_220985430
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 10:24 schreef fietsie het volgende:
Dat is altijd balen als leuke collegas weg gaan
  maandag 8 juni 2026 @ 13:48:54 #206
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220985761
quote:
1s.gif Op maandag 8 juni 2026 13:16 schreef Goitske het volgende:

[..]
Dat is altijd balen als leuke collegas weg gaan
Jup
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_220985873
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 10:52 schreef Kaatje1 het volgende:
Gedoe -O-
pi_220985937
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 10:24 schreef fietsie het volgende:
:(

Ontslagen? Ander werk gevonden?
pi_220985942
quote:
1s.gif Op maandag 8 juni 2026 11:49 schreef derLudolf het volgende:
Ik kreeg dit weekend m'n (week)limiet van de bankpas niet verhoogd en isolatie moet betaalt worden na voltooien van werkzaamheden. Dan maar op een manier die de Eurobilltracker in me niet erg vind *)

SPOILER
Er blijft wel flink wat over want de achtermuur gaan ze niet isoleren. Ivm latei of iets in de de spouw en het afdak aan de achtergevel zouden ze anders niet de hele achtergevel kunnen doen. Ivm vochtproblemen gaan ze geen garantie geven op half geïsoleerde muren. Dan laat maar zitten.
Ouwe witwasser ~O>
  maandag 8 juni 2026 @ 14:17:39 #210
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220985983
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 14:12 schreef Blues het volgende:

[..]
:(

Ontslagen? Ander werk gevonden?
Ontslag genomen ondanks geen ander werk, en dat ontslag gehonoreerd zonder opzegtermijn om geld te besparen binnen het portfolio van die leidinggevende.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')