Thuisland in de ocean? Schapeneilanden?quote:Op zondag 7 juni 2026 15:16 schreef fietsie het volgende:
[..]
Yutubes over jouw nieuwe 'thuisland' in de oceaan zijn wat mij betreft leuker kijkvoer dan F1 nu
Woon jij in Denemarken?quote:Op zondag 7 juni 2026 15:14 schreef Barreltje het volgende:
[..]![]()
Bedankt voor het brengen van het hondje!
We vinden het fijn dat jullie er waren..
Nu liggen we uitgeteld op /naast de bank F1 te kijken..
Gefeliciteerd met PuPquote:Op zondag 7 juni 2026 15:14 schreef Barreltje het volgende:
[..]![]()
Bedankt voor het brengen van het hondje!
We vinden het fijn dat jullie er waren..
Nu liggen we uitgeteld op /naast de bank F1 te kijken..
Meestal gaat dit hand in hand.quote:Op zondag 7 juni 2026 15:08 schreef derLudolf het volgende:
Ach ja, liever wat sprookjes aanhoren dan een stuk van je piemeltje kwijt (en hetzelfde sprookje in andere vorm horen)
Mooiquote:Op zondag 7 juni 2026 14:17 schreef sigme het volgende:
Ik sta te wachten voor het pontje van Glückstadt naar Wischhafen.
Klinkt mij als een DonaldDuck
Niet standaard onder m'n klembordquote:
Herman Finkers was met HFL7,5 een stuk voordeligerquote:Op zondag 7 juni 2026 14:06 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ah, in het kader van "Prijs de Heer"![]()
Al vind ik 1.000.000 best duur
Ja wij prijzen Hem steeds meerquote:Op zondag 7 juni 2026 18:29 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Herman Finkers was met HFL7,5 een stuk voordeliger
Welke? Ik heb een Roland gehad en een Korg. De Korg beviel me een stuk beter. Maar type weet ik niet meer...quote:Op zondag 7 juni 2026 17:48 schreef Blues het volgende:
Na veel wikken en wegen, reviews en mogelijkheden en vooral hoe is de aanslag vd toetsen ingericht gelezen te hebben, bovenop het al maanden ge-erger aan mijn huidige beginners digitale piano waarvan de veren, dus de aanslag, hard tikken tijdens spelen en het niet meer lekker spelen, van mijn pensioen gratificatie een nieuwe gekocht![]()
Kenniewachte
https://www.amazon.nl/vdp(...)_ib_mb_Y9az9SkfcgmGdquote:Op zondag 7 juni 2026 18:45 schreef flipsen het volgende:
Welke? Ik heb een Roland gehad en een Korg. De Korg beviel me een stuk beter. Maar type weet ik niet meer...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 7 juni 2026 19:18 schreef Candaasje het volgende:
Mooi cadeau aan jezelf @:Blues !![]()
Zo, genoeg gewied in de tuin. Huis is ook weer een stukje schoner/opgeruimder. Nu even eten en vanavond weer eens samen gamen via Steam.
Nog wel een veul te dure wc-rolhouder gekocht. Althans, de verzendkosten zijn al 20 euro. En ik was nog even bang dat ' ie uit de UK moest komen, want dan betaal je er nog een shitload aan btw + afhandelingskosten overheen. Maar dat lijkt toch niet het geval. Kunnen we straks het rolletje weer ophangen, i.p.v. telkens uit de vensterbank/van de vloer te rapen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.intranet
Tis echt mn guilty pleasure
Collega van mn vorige baan stuurt me gelukkig nog steeds de pareltjes door
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
Cquote:Op zondag 7 juni 2026 19:18 schreef Candaasje het volgende:
Mooi cadeau aan jezelf @:Blues !![]()
Zo, genoeg gewied in de tuin. Huis is ook weer een stukje schoner/opgeruimder. Nu even eten en vanavond weer eens samen gamen via Steam.
Nog wel een veul te dure wc-rolhouder gekocht. Althans, de verzendkosten zijn al 20 euro. En ik was nog even bang dat ' ie uit de UK moest komen, want dan betaal je er nog een shitload aan btw + afhandelingskosten overheen. Maar dat lijkt toch niet het geval. Kunnen we straks het rolletje weer ophangen, i.p.v. telkens uit de vensterbank/van de vloer te rapen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ik vind m voornamelijk onhandig. Kan zelden iets vinden wat ik zoek en als je dan iets eindelijk hebt zijn het 50 antwoorden en moet je verder zoeken naar wat je nodig hebt.quote:Op zondag 7 juni 2026 20:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
@:kaatje1, is ons intranet leuk? Ik heb werkelijk geen idee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |