quote:Op maandag 8 juni 2026 10:52 schreef Kaatje1 het volgende:
Gedoe gedoe, het blijkt net dat de drop off locatie voor de katten gestopt is (alleen nog eigen plaatsing organisatie mogen, andere organisaties niet meer) het gaat nu Haps worden maar ze zoeken nog iets erbij.
Het is enorm gedoe achter de schermen
Ja en da’s niet alleen voor mij. Klein voordeel van de tijdelijke locatie is dat het bij een vrijwilliger thuis is dus hoeven de trasportbakken waarschijnlijk niet van bus meteen de auto van de adoptant inquote:Op maandag 8 juni 2026 10:58 schreef Sarabi het volgende:
[..]jammer dat het niet echt soepel verloopt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er blijft wel flink wat over want de achtermuur gaan ze niet isoleren. Ivm latei of iets in de de spouw en het afdak aan de achtergevel zouden ze anders niet de hele achtergevel kunnen doen. Ivm vochtproblemen gaan ze geen garantie geven op half geïsoleerde muren. Dan laat maar zitten.Kranplätze müssen verdichtet sein
Jupquote:Op maandag 8 juni 2026 13:16 schreef Goitske het volgende:
[..]
Dat is altijd balen als leuke collegas weg gaan
Gedoequote:Op maandag 8 juni 2026 10:52 schreef Kaatje1 het volgende:
Gedoe gedoe, het blijkt net dat de drop off locatie voor de katten gestopt is (alleen nog eigen plaatsing organisatie mogen, andere organisaties niet meer) het gaat nu Haps worden maar ze zoeken nog iets erbij.
Het is enorm gedoe achter de schermen
quote:Op maandag 8 juni 2026 11:49 schreef derLudolf het volgende:
Ik kreeg dit weekend m'n (week)limiet van de bankpas niet verhoogd en isolatie moet betaalt worden na voltooien van werkzaamheden. Dan maar op een manier die de Eurobilltracker in me niet erg vindOuwe witwasserSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er blijft wel flink wat over want de achtermuur gaan ze niet isoleren. Ivm latei of iets in de de spouw en het afdak aan de achtergevel zouden ze anders niet de hele achtergevel kunnen doen. Ivm vochtproblemen gaan ze geen garantie geven op half geïsoleerde muren. Dan laat maar zitten.![]()
Ontslag genomen ondanks geen ander werk, en dat ontslag gehonoreerd zonder opzegtermijn om geld te besparen binnen het portfolio van die leidinggevende.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Minder leuk, eerste keer wc pot ophangen is mislukt.
Kranplätze müssen verdichtet sein
Nu ben ik wel nieuwsgierigquote:Op maandag 8 juni 2026 14:46 schreef derLudolf het volgende:
Ik heb ook leuke gesprekken gehad met een collega van fietsie.
quote:Op maandag 8 juni 2026 14:46 schreef derLudolf het volgende:
Ik heb ook leuke gesprekken gehad met een collega van fietsie.Meh je spoiler en meh je pot.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Minder leuk, eerste keer wc pot ophangen is mislukt. [ afbeelding ]
Dat is dan wel weer iets fijner.quote:Op maandag 8 juni 2026 11:07 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ja en da’s niet alleen voor mij. Klein voordeel van de tijdelijke locatie is dat het bij een vrijwilliger thuis is dus hoeven de trasportbakken waarschijnlijk niet van bus meteen de auto van de adoptant in
Misschien toch de naam noemen en dat fietsie dan zegt "wat een secreet"quote:
Ik ken wel een paar mensen in deze organisatie ja; ik werk hier al sinds sept 2006 hequote:Op maandag 8 juni 2026 15:10 schreef derLudolf het volgende:
AVG jonguhMaar ken je veel mensen dan buiten je functie?
Dat wel, maar ik heb geen idee hoeveel mensen er in een ziekenhuis werken en in hoeverre je dan mensen kent die totaal iets anders doenquote:Op maandag 8 juni 2026 15:54 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik ken wel een paar mensen in deze organisatie ja; ik werk hier al sinds sept 2006 he
Lijkt me een heel moeilijk bestaan dan in zo'n noodopvangquote:Op maandag 8 juni 2026 15:54 schreef Kaatje1 het volgende:
Ach die arme M, hoeveel kuren moet ze nu nog? Zo fijn dat jij haar tot steun kan zijn. Ook al is alles zo triest, even lachen is voor haar vast ook heel fijn.
S is net even geweest om een vensterbank goed vast te zetten. Ik heb geen idee meer wie dat gedaan heeft maar degene die dat ing er een tijd geleden heeft vastgemaakt had het niet al te handig gedaan, er moesten eigenlijk nog 5 extra schroeven in. Dat heeft S nu gedaan en ik kan er bijna op zitten (heel erg bijna). Maar in ieder geval zou een kat er nu op kunnen springen. Het is een vensterbank in de keuken dus leuk naar buiten kijken naar vogeltjes. Elin zat er nooit maar Nika af en toe wel.
Vanmiddag weer 2 spreekuur afspraken gehad en 1 die niet kwam opdraven. De eerste die ik sprak had iets niet begrepen dus dat was snel geregeld, de tweede was iemand die in een noodopvang zit met ruim 250 anderen en zij en haar kinderen zijn de enigen die haar taal spreken en zij spreekt heel slecht engels. Zo ontzettend eenzaam![]()
Van het overleg tussen 2 zkh.quote:Op maandag 8 juni 2026 17:47 schreef Kaatje1 het volgende:
En na de OK zal haar lijf waarschijnlijk ook niet meteen chemo aankunnen lijkt me (als iemand die er totaal geen verstand van heeft). Waar is de evt. operatie van afhankelijk?
Dit is echt zo zwaar voor haar dat het zo zeldzaam is, dan zijn er ook weinig lotgenoten (als ze daar al behoefte aan zou hebben)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |