abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220984748
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 10:52 schreef Kaatje1 het volgende:
Gedoe gedoe, het blijkt net dat de drop off locatie voor de katten gestopt is (alleen nog eigen plaatsing organisatie mogen, andere organisaties niet meer) het gaat nu Haps worden maar ze zoeken nog iets erbij.
Het is enorm gedoe achter de schermen
-O- jammer dat het niet echt soepel verloopt
pi_220984778
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 10:58 schreef Sarabi het volgende:

[..]
-O- jammer dat het niet echt soepel verloopt
Ja en da’s niet alleen voor mij. Klein voordeel van de tijdelijke locatie is dat het bij een vrijwilliger thuis is dus hoeven de trasportbakken waarschijnlijk niet van bus meteen de auto van de adoptant in
We have far more in common than that which devides us..
pi_220984911
En dhl weer :( krijg via mail (niet aanbellen) bericht dat mijn pakket bezorgd is. Naar beneden gegaan en jawel, daar liggen een paar pakketjes, 2 voor mij en een paar voor anderen in de flat. Hoe zijn ze binnengekomen, geen idee? Alles maar meegenomen en de anderen geappt dat het bij mij ligt en ze het kunnen ophalen
  Moderator maandag 8 juni 2026 @ 11:49:26 #204
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220985008
Ik kreeg dit weekend m'n (week)limiet van de bankpas niet verhoogd en isolatie moet betaalt worden na voltooien van werkzaamheden. Dan maar op een manier die de Eurobilltracker in me niet erg vind *)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er blijft wel flink wat over want de achtermuur gaan ze niet isoleren. Ivm latei of iets in de de spouw en het afdak aan de achtergevel zouden ze anders niet de hele achtergevel kunnen doen. Ivm vochtproblemen gaan ze geen garantie geven op half geïsoleerde muren. Dan laat maar zitten.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220985430
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 10:24 schreef fietsie het volgende:
Exit gesprek met leuke collega gehad :(
Dat is altijd balen als leuke collegas weg gaan
  maandag 8 juni 2026 @ 13:48:54 #206
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220985761
quote:
1s.gif Op maandag 8 juni 2026 13:16 schreef Goitske het volgende:

[..]
Dat is altijd balen als leuke collegas weg gaan
Jup
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_220985873
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 10:52 schreef Kaatje1 het volgende:
Gedoe gedoe, het blijkt net dat de drop off locatie voor de katten gestopt is (alleen nog eigen plaatsing organisatie mogen, andere organisaties niet meer) het gaat nu Haps worden maar ze zoeken nog iets erbij.
Het is enorm gedoe achter de schermen
Gedoe -O-
pi_220985937
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 10:24 schreef fietsie het volgende:
Exit gesprek met leuke collega gehad :(
:(

Ontslagen? Ander werk gevonden?
pi_220985942
quote:
1s.gif Op maandag 8 juni 2026 11:49 schreef derLudolf het volgende:
Ik kreeg dit weekend m'n (week)limiet van de bankpas niet verhoogd en isolatie moet betaalt worden na voltooien van werkzaamheden. Dan maar op een manier die de Eurobilltracker in me niet erg vind *)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er blijft wel flink wat over want de achtermuur gaan ze niet isoleren. Ivm latei of iets in de de spouw en het afdak aan de achtergevel zouden ze anders niet de hele achtergevel kunnen doen. Ivm vochtproblemen gaan ze geen garantie geven op half geïsoleerde muren. Dan laat maar zitten.
Ouwe witwasser ~O>
  maandag 8 juni 2026 @ 14:17:39 #210
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220985983
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 14:12 schreef Blues het volgende:

[..]
:(

Ontslagen? Ander werk gevonden?
Ontslag genomen ondanks geen ander werk, en dat ontslag gehonoreerd zonder opzegtermijn om geld te besparen binnen het portfolio van die leidinggevende.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_220985985
Lekker fietstochtje naar M. met onderweg terug een geocache opgepikt op een leuke plek :D
SPOILER
  Moderator maandag 8 juni 2026 @ 14:46:58 #212
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220986126
Ik heb ook leuke gesprekken gehad met een collega van fietsie.

SPOILER
Minder leuk, eerste keer wc pot ophangen is mislukt.
  maandag 8 juni 2026 @ 14:58:58 #213
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220986176
quote:
1s.gif Op maandag 8 juni 2026 14:46 schreef derLudolf het volgende:
Nu ben ik wel nieuwsgierig :P
  Moderator maandag 8 juni 2026 @ 15:10:41 #214
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220986213
AVG jonguh :P Maar ken je veel mensen dan buiten je functie?
pi_220986311
quote:
1s.gif Op maandag 8 juni 2026 14:46 schreef derLudolf het volgende:

SPOILER
Minder leuk, eerste keer wc pot ophangen is mislukt. [ afbeelding ]
Meh je spoiler en meh je pot.
pi_220986367
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 11:07 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ja en da’s niet alleen voor mij. Klein voordeel van de tijdelijke locatie is dat het bij een vrijwilliger thuis is dus hoeven de trasportbakken waarschijnlijk niet van bus meteen de auto van de adoptant in
Dat is dan wel weer iets fijner.
  Moderator maandag 8 juni 2026 @ 15:36:50 #217
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220986429
quote:
1s.gif Op maandag 8 juni 2026 15:22 schreef Blues het volgende:

[..]
Meh je spoiler en meh je pot.
Misschien toch de naam noemen en dat fietsie dan zegt "wat een secreet" :P

Pot is niets mis mee, met mijn meetkunst wel.

Waar je die drup ziet is de uitgang van de pot. Die rubber manchet (,zwarte ribbels) moeten er omheen.

Draadloze afvoer bestaat nog niet.
  maandag 8 juni 2026 @ 15:54:26 #218
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220986506
quote:
10s.gif Op maandag 8 juni 2026 15:10 schreef derLudolf het volgende:
AVG jonguh :P Maar ken je veel mensen dan buiten je functie?
Ik ken wel een paar mensen in deze organisatie ja; ik werk hier al sinds sept 2006 he ;)
pi_220986508
Ik durf nauwelijks te kijken naar druppels bij afvoer. Trauma hier in het gebouw ;-) En wat jammer @derLudolf van de collega van.

Ach die arme M, hoeveel kuren moet ze nu nog? Zo fijn dat jij haar tot steun kan zijn. Ook al is alles zo triest, even lachen is voor haar vast ook heel fijn.

S is net even geweest om een vensterbank goed vast te zetten. Ik heb geen idee meer wie dat gedaan heeft maar degene die dat ing er een tijd geleden heeft vastgemaakt had het niet al te handig gedaan, er moesten eigenlijk nog 5 extra schroeven in. Dat heeft S nu gedaan en ik kan er bijna op zitten (heel erg bijna). Maar in ieder geval zou een kat er nu op kunnen springen. Het is een vensterbank in de keuken dus leuk naar buiten kijken naar vogeltjes. Elin zat er nooit maar Nika af en toe wel.

Vanmiddag weer 2 spreekuur afspraken gehad en 1 die niet kwam opdraven. De eerste die ik sprak had iets niet begrepen dus dat was snel geregeld, de tweede was iemand die in een noodopvang zit met ruim 250 anderen en zij en haar kinderen zijn de enigen die haar taal spreken en zij spreekt heel slecht engels. Zo ontzettend eenzaam -O-

Net ook maar weer contact gehad met DHL dat het echt zo fout is om diverse pakketten in de hal van de flat, in het zicht voor iedereen die langsloopt.
  Moderator maandag 8 juni 2026 @ 17:17:15 #220
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220986875
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 15:54 schreef fietsie het volgende:

[..]
Ik ken wel een paar mensen in deze organisatie ja; ik werk hier al sinds sept 2006 he ;)
Dat wel, maar ik heb geen idee hoeveel mensen er in een ziekenhuis werken en in hoeverre je dan mensen kent die totaal iets anders doen :)

Zal er even weer moeite in steken, deze nieuwe manier levert al veel meer op dan Tinder en Bumble.
pi_220986971
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 15:54 schreef Kaatje1 het volgende:

Ach die arme M, hoeveel kuren moet ze nu nog? Zo fijn dat jij haar tot steun kan zijn. Ook al is alles zo triest, even lachen is voor haar vast ook heel fijn.

S is net even geweest om een vensterbank goed vast te zetten. Ik heb geen idee meer wie dat gedaan heeft maar degene die dat ing er een tijd geleden heeft vastgemaakt had het niet al te handig gedaan, er moesten eigenlijk nog 5 extra schroeven in. Dat heeft S nu gedaan en ik kan er bijna op zitten (heel erg bijna). Maar in ieder geval zou een kat er nu op kunnen springen. Het is een vensterbank in de keuken dus leuk naar buiten kijken naar vogeltjes. Elin zat er nooit maar Nika af en toe wel.

Vanmiddag weer 2 spreekuur afspraken gehad en 1 die niet kwam opdraven. De eerste die ik sprak had iets niet begrepen dus dat was snel geregeld, de tweede was iemand die in een noodopvang zit met ruim 250 anderen en zij en haar kinderen zijn de enigen die haar taal spreken en zij spreekt heel slecht engels. Zo ontzettend eenzaam -O-

Lijkt me een heel moeilijk bestaan dan in zo'n noodopvang :{

Fijn vd vensterbank, ik hoop toch zo dat het goed gaat komen met poes en het transport!

M heeft 8x elke 2 weken een kuur. Nu eind vd week de 4e en hierna is er nu ook nog een optie tot eerst OK, tumor weghalen. En dan nog 4 kuren.
Maar dan mag ze eerst ruim 6 weken geen chemo in haar lijf tot OK.
Het is allemaal uiterst onzeker, ook omdat het zo zeldzaam is wat zij heeft + die uitzaaiingen moeten eigenlijk niet zonder chemo zou je denken...
pi_220986990
En na de OK zal haar lijf waarschijnlijk ook niet meteen chemo aankunnen lijkt me (als iemand die er totaal geen verstand van heeft). Waar is de evt. operatie van afhankelijk?
Dit is echt zo zwaar voor haar dat het zo zeldzaam is, dan zijn er ook weinig lotgenoten (als ze daar al behoefte aan zou hebben)
  Moderator / Redactie Sport maandag 8 juni 2026 @ 17:52:21 #223
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_220987008
Rommeldagje is zo af en toe best wel lekker. Maar ook weer niet te veel :P

Na wat achterstallig onderhoud, restorative yoga, bieb en nog een verdwaalde boodschap.
Morgen eerst sportief doen. Ri Alkmaar Nader in te vullen programma. 17u stempelkaart ophalen en ergens eten in de Kaasstad.

Dan vroeg naar huis want om 6:15 ben ik al weer in de trein terug. :s)
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_220987080
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 17:47 schreef Kaatje1 het volgende:
En na de OK zal haar lijf waarschijnlijk ook niet meteen chemo aankunnen lijkt me (als iemand die er totaal geen verstand van heeft). Waar is de evt. operatie van afhankelijk?
Dit is echt zo zwaar voor haar dat het zo zeldzaam is, dan zijn er ook weinig lotgenoten (als ze daar al behoefte aan zou hebben)
Van het overleg tussen 2 zkh.

Ze zit sinds kort in een besloten fb groep van patiënten met tumoren in ong. hetzelfde gebied. Maar daar nog niemand tegengekomen met haar 'type' of soort.
pi_220987083
Leuker nieuws: ik heb vanmiddag een sollicitatie mail gestuurd voor het inval vrijwilligerswerk *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')