quote:
Oh geen enkel probleem hoor

we zijn uit elkaar gegaan omdat het alleen nog vriendschap was, en dat is ook alweer bijna 6 jaar geleden. Hij heeft ook al paar jaar een nieuwe vriendin, daar heb ik een week of drie, vier geleden anderhalf uur heel gezellig mee staan kletsen. Toen ik met mijn team naar deze club ging was het al uit maar heb ik hem ook nog getipt omdat ik wist dat zij ook nieuwe club dichtbij wilden. Het is ook helemaal niet ongemakkelijk tussen ons ofzo gelukkig. Ik was ook heel blij voor m toen ie zn vriendin vond want ik weet hoe lastig hij het vond om alleen te zijn. We zien elkaar regelmatig op de club ook, en ik spreek anderen uit zn team ook gewoon als ik ze zie. Daarom wilde ik juist ook graag naar deze fandag

want een aantal stoppen echt helemaal en ik ben daar niet (meer) vrienden mee zodanig dat we elkaar elders nog wel zien, maar we gaan wel 13 jaar terug en ik vind het van een paar wel jammer dat ik ze dan niet meer tegenkom. Gelukkig blijven de meesten waarmee ik dat heb wel nog op een andere manier

En de dag was laaaang. Te lang

maar grotendeels gelukkig wel ook leuk. Ik lig nu op de bank met twee katten op me en ik moet eigenlijk naar bed, maar misschien slaap ik hier de eerste anderhalf uur wel tot ik weer wakker word en dan verhuis ik dan. Ik moet eigenlijk ook nog de deur van wasmachine open zetten, ik was vergeten dat ik die erin gedaan had dus die moet ik morgen nogmaals wassen