https://m.youtube.com/shorts/9DaWUiyjHDgquote:Op maandag 1 juni 2026 23:29 schreef chufi het volgende:
Ik vroeg me al af waarom ik overal films langs zie komen met haar
[ afbeelding ]
Die is wel logisch toch?quote:Op maandag 1 juni 2026 23:29 schreef chufi het volgende:
Ik vroeg me al af waarom ik overal films langs zie komen met haar
[ afbeelding ]
Daar is een gruwelijke remake van gemaakt incl. disco beat. Is nog een hit ook.quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 1 juni 2026 23:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar is een gruwelijke remake van gemaakt incl. disco beat. Is nog een hit ook.
Nee die is het niet. Ik hoor het vaak op de radio, weet niet van wie. Dit klink wel lekker eigenlijkquote:
Deze ?quote:Op maandag 1 juni 2026 23:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee die is het niet. Ik hoor het vaak op de radio, weet niet van wie. Dit klink wel lekker eigenlijk
Die staat er alquote:
Ja zelfde artiest/groep? Maar de remixquote:
Andere uitvoering.quote:
quote:
Ging bij ons volgens een lijstje. Kom uit een gezin van 7 kinderen waarvan ik de jongste was dus de oudsten gingen het huis uit toen ik vrij jong was (tussen mij en mijn oudste zus zit 16 jaar)quote:Op maandag 1 juni 2026 22:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Toen de Aldi net bestond gingen we er op vrijdag heen en mochten in de karren gooien wat we wilden. Gezin met 6 kinderen.
Scharrelen?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 07:56 schreef ChocoFan het volgende:
Jeej, pullup heeft weer vogels geplaatst.![]()
Ik had het trouwens maar 2 dagen gedaan.![]()
Kunnen we nu weer rustig rondscharrelen.![]()
[ afbeelding ]
Oehquote:
Goedemorgen , ik was met 16 ook het huis uit. Maar soort van Boemerang kindje, kwam altijd weer terug.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 08:13 schreef Goitske het volgende:
Goedemorgen
[..]
Ging bij ons volgens een lijstje. Kom uit een gezin van 7 kinderen waarvan ik de jongste was dus de oudsten gingen het huis uit toen ik vrij jong was (tussen mij en mijn oudste zus zit 16 jaar)
Jong hoor. Gelukkig kon je nog wel terug af en toe.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 08:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen , ik was met 16 ook het huis uit. Maar soort van Boemerang kindje, kwam altijd weer terug.
Ik gedraag me altijdquote:Op dinsdag 2 juni 2026 08:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jij woont toch samen, dus gedraag je.
En soms ontdraag ik wat.quote:
Wat een baas is ditquote:
Dat is balen RedShoe. Kun je het niet ergens anders krijgen?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 09:49 schreef RedShoe het volgende:
Medicatie niet op voorraad![]()
Gaat weer lekker.
Er wordt nu een ander merk besteld. Dus zal vast wel goed komen.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 10:05 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat is balen RedShoe. Kun je het niet ergens anders krijgen?
quote:
Lekkerquote:
Eindelijk.quote:
quote:
voor de regen of voor Arsenal?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 12:45 schreef engine het volgende:
[..]nog niet eens
![]()
5 uur voor staan wachten
Arsenalquote:
Ja de nivo's mogen wel even aangevuld worden met wat meer waterquote:Op dinsdag 2 juni 2026 13:55 schreef engine het volgende:
[..]
Arsenal![]()
Geen idee hoelang het regende. Hopelijk komt er nog wat
geen zorgen jongens ik hoor van me werk drinkwater niveau nog meer dan oke. (ondanks dat nieuws soms drama probeert te maken)quote:Op dinsdag 2 juni 2026 13:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja de nivo's mogen wel even aangevuld worden met wat meer water
Ik heb het nog nergens iets gelezen over een drinkwatertekort in Nederlandquote:Op dinsdag 2 juni 2026 14:08 schreef kree het volgende:
[..]
geen zorgen jongens ik hoor van me werk drinkwater niveau nog meer dan oke. (ondanks dat nieuws soms drama probeert te maken)
komt nog. geloof me.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 14:29 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik heb het nog nergens iets gelezen over een drinkwatertekort in Nederland![]()
Is ook totaal nog niet aan de orde.
hoewel waar en in meer jaren prognose idd komt er te kort. dit is niet zo zeer trouwens omdat drinkwater bedrijven niet meer kunnen produceren. ,maar allerlei regels houden het tegen omdat natuur gebied is waar iig hier we water winnen.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 14:31 schreef RedShoe het volgende:
Bestaande bronnen voor drinkwater zijn na 2030 mogelijk niet voldoende om aan de stijgende vraag te voldoen. Daarom is het belangrijk in te zetten op besparing en op nieuwe bronnen voor drinkwater. Om onnodige zuivering te voorkomen is het belangrijk om alle waterbronnen voor drinkwater zo schoon mogelijk te houden. Dit blijkt uit RIVM-onderzoek naar de ontwikkelingen die invloed hebben op de drinkwatervoorziening van de toekomst.
https://www.rivm.nl/nieuw(...)k-van-nieuwe-bronnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do what you love, love what you do!
Het kan niet veel lager zijn dan het nivo van ONZquote:Op dinsdag 2 juni 2026 14:51 schreef chufi het volgende:
Het ging me eigenlijk meer om het nivo hier onder bij mij in de gracht
Ik snap echt niet dat jij van het weekend weg was,quote:Op dinsdag 2 juni 2026 14:58 schreef pullup het volgende:
Zo ook weer terugbegint meteen te gieten hier
quote:Op dinsdag 2 juni 2026 15:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik snap echt niet dat jij van het weekend weg was,
eindelijk een evenement in die stad van jou dat perfect voor jou was,
en dan ben je er niet
Er was een zangvogelevenementquote:
quote:
quote:
Leuk woord voor Scrabble.quote:
Waar dan precies?quote:
Ergens in Amsterdam, verder niet zo goed opgelet. Tenminste, dacht Amsterdam.quote:
Ah ja weet het ook niet hoor. het klinkt wel ls een vreemde eend in de bijt in Amsterdamquote:Op dinsdag 2 juni 2026 18:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ergens in Amsterdam, verder niet zo goed opgelet. Tenminste, dacht Amsterdam.
Heel Amsterdam is vreemd, dus dit zou weer prima passen hequote:Op dinsdag 2 juni 2026 18:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Ah ja weet het ook niet hoor. het klinkt wel ls een vreemde eend in de bijt in Amsterdam
Ik ben niet vreemd, ook niet als ik in Amsterdam ben.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 18:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Ah ja weet het ook niet hoor. het klinkt wel ls een vreemde eend in de bijt in Amsterdam
Wel op een zangvogelevenementquote:Op dinsdag 2 juni 2026 19:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben niet vreemd, ook niet als ik in Amsterdam ben.
Was het een culinair evenement?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 18:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ergens in Amsterdam, verder niet zo goed opgelet. Tenminste, dacht Amsterdam.
quote:
Die kleine kaart ook altijd!quote:
Is gebarbecuede parkiet nu al groot voor op de menukaartquote:
Ander soort kaartquote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is gebarbecuede parkiet nu al groot voor op de menukaart
Daar staan alleen borrelhapjes op.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die kleine kaart ook altijd!
HSW-kaart. Hap, Slik, Weg.quote:
Ah, de drank kaart, hoe kan het ook andersquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgen weer zo’n dag![]()
Correct!quote:
Hier ook prima hoor, weliswaar erg druk op werk.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:31 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Alles gaat zijn gangetje. Eergisteren een film gekeken met Aoibhin.
Hoe is het bij jou?
Hebben ze daar wel rum?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hier ook prima hoor, weliswaar erg druk op werk.
15 juni op vakantie, road-trip Albanië
Dan gaat het helemaal goed komenquote:
Daar ga jij toch ook voor straks?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 21:36 schreef pullup het volgende:
Ja zuupen voor weinigl lukt prima in wat van die ex-oostblok landen
Ik ga naar Frankrijkquote:
Op een eiland toch?quote:
Wellichtquote:Op dinsdag 2 juni 2026 21:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Op een eiland toch?
Hebben ze vast ook wel wijn voor 3 of 4 euro per fles
Komt ook goed dusquote:
Nou vergeet je de filmtitel te vertellen en wat jullie ervan vondenquote:Op dinsdag 2 juni 2026 20:31 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Alles gaat zijn gangetje. Eergisteren een film gekeken met Aoibhin.
Hoe is het bij jou?
Wat game je?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 22:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Zo. Klaar met gamen voor vandaag.
Turok 3 Remastered, The Thing Remastered, Planet Zoo en STALKER 2 vandaag.quote:
Ken er toch wel 1 van. De rest zal dus ook leuk zijn.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 22:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Turok 3 Remastered, The Thing Remastered, Planet Zoo en STALKER 2 vandaag.
Planet Zoo is wel de vreemde eend tussen die 4quote:Op dinsdag 2 juni 2026 22:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ken er toch wel 1 van. De rest zal dus ook leuk zijn.
Dat maakt niet uit hequote:Op dinsdag 2 juni 2026 22:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Planet Zoo is wel de vreemde eend tussen die 4
Laat mij er eens buiten.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 22:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Planet Zoo is wel de vreemde eend tussen die 4
Zeg ik ook nietquote:
Doubtquote:Op dinsdag 2 juni 2026 22:24 schreef drakin het volgende:
[..]
Nou vergeet je de filmtitel te vertellen en wat jullie ervan vonden
quote:
Nou nou.quote:
Moet ie zich niet zo debiel druk makenquote:Op woensdag 3 juni 2026 13:11 schreef pullup het volgende:
https://nos.nl/artikel/26(...)ciale-factor-geweest
Die heeft geen goede maand
En brilletjes meppen. maja dit is niet fijnquote:Op woensdag 3 juni 2026 13:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Moet ie zich niet zo debiel druk maken
quote:Op woensdag 3 juni 2026 13:13 schreef maily het volgende:
[..]
Ik had niet eens geklikt. Zocht alleen "hullo"![]()
Zo te lezen komt hij er goed vanaf ........quote:Op woensdag 3 juni 2026 13:14 schreef pullup het volgende:
[..]
En brilletjes meppen. maja dit is niet fijn
quote:Op woensdag 3 juni 2026 13:11 schreef pullup het volgende:
https://nos.nl/artikel/26(...)ciale-factor-geweest
Die heeft geen goede maand
Ehm .....quote:"Hij had de tegenwoordigheid van geest om op de fiets te stappen en rustig midden op de weg te rijden naar de huisarts die om de hoek zit."
Het ging toch vooral om zijn spraakvermogen?quote:
Had hij ook 112 kunnen bellen/appen/whateverquote:
Er kan vrij snel heel veel kapot bij zoietsquote:Op woensdag 3 juni 2026 13:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het ging toch vooral om zijn spraakvermogen?
Dat wel ja...quote:Op woensdag 3 juni 2026 13:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er kan vrij snel heel veel kapot bij zoiets
Maar goed, mag daar niets over zeggen eigenlijkquote:
Waarom niet?quote:Op woensdag 3 juni 2026 13:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar goed, mag daar niets over zeggen eigenlijk
Ook nog wel eens heel erg niet geluisterd naar artsen enzoquote:
Ow ....quote:Op woensdag 3 juni 2026 13:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ook nog wel eens heel erg niet geluisterd naar artsen enzo
Ik had gelijk, maar nog ...........quote:Op woensdag 3 juni 2026 13:40 schreef maily het volgende:
[..]
Ow ....
Niet goed afgelopen? #durftevragen.
Wel goedkoperquote:Op woensdag 3 juni 2026 13:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik had gelijk, maar nog ...........
Blijkbaar is het niet goed als ze zeggen, joh, ik stuur nu een ambulance.
Dat je dan zegt, nee joh, ik neem de bus wel
Niet voor mijquote:
quote:
Waarom zou dat voor mij goedkoper moeten zijn?quote:
De bus is voor mij in ieder geval goedkoper dan een ambulance laten aanrukkenquote:Op woensdag 3 juni 2026 14:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom zou dat voor mij goedkoper moeten zijn?
Je hebt geen verzekering?quote:Op woensdag 3 juni 2026 14:49 schreef pullup het volgende:
[..]
De bus is voor mij in ieder geval goedkoper dan een ambulance laten aanrukken
Ik laat ze tegenwoordig maar naar zo''n pakketpunt brengen ook, haal ik ze zelf wel opquote:
Kan ook wel handig zijn, weet niet eens of er hier 1 in de buurt zit.quote:Op woensdag 3 juni 2026 15:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik laat ze tegenwoordig maar naar zo''n pakketpunt brengen ook, haal ik ze zelf wel op
* boksquote:Op woensdag 3 juni 2026 15:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik laat ze tegenwoordig maar naar zo''n pakketpunt brengen ook, haal ik ze zelf wel op
Hulloquote:
quote:
Hullo Badeendjequote:
Was even iets lekkers aan het eten maken en verorberenquote:
Ja en Oostenrijk oefende tegen Tunesie die onze tegenstander isquote:Op woensdag 3 juni 2026 20:56 schreef pullup het volgende:
Oostenrijk moet tegen Algerije op de WK zelf toch mario?
Jaquote:Op woensdag 3 juni 2026 20:56 schreef pullup het volgende:
Oostenrijk moet tegen Algerije op de WK zelf toch mario?
Wat at je voor lekkers?quote:Op woensdag 3 juni 2026 20:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Was even iets lekkers aan het eten maken en verorberen
Met papagaai gevuld konijn op een beetje van eendensla?quote:Op woensdag 3 juni 2026 20:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Was even iets lekkers aan het eten maken en verorberen
Ik had een quiche gemaakt met pikante worstjes en een prei/kaas prutjequote:
Ik kom de volgende keer bij jou eten.quote:Op woensdag 3 juni 2026 21:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik had een quiche gemaakt met pikante worstjes en een prei/kaas prutje
Hier Rode bieten met gekookte krieltjes en een speklapquote:Op woensdag 3 juni 2026 21:26 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik kom de volgende keer bij jou eten.
Had wat simpels vandaag.
Kijk er echt nooit naar, nu weet ik weer waaromquote:
Ja dat was geen makkelijke wedstrijd voor jullie.. We zullen er ook moeite mee hebbenquote:Op woensdag 3 juni 2026 21:42 schreef mario390 het volgende:
Misschien hadden we en Goal gemakt maar het was schwer tegen Tunesien met 10 Mann wegen Rot vor Laimer
Doet Oostenrijk mee aan het WKquote:Op woensdag 3 juni 2026 21:42 schreef mario390 het volgende:
Misschien hadden we en Goal gemakt maar het was schwer tegen Tunesien met 10 Mann wegen Rot vor Laimer
Jaquote:
Die pedofiele oempaloempa had toch gecorrupt dat Italie alsnog mocht ipv Iran ?quote:Op woensdag 3 juni 2026 21:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja
Italie is voor de zoveelste keer op rij(3e dacht ik) de grote afwezige
Ik heb werkelijk geen idee wie er allemaal meedoenquote:Op woensdag 3 juni 2026 21:50 schreef mario390 het volgende:
[..]
Will je me nu verneuken? We waren Gruppensieger 😀
Dan weet je meer dan ikquote:Op woensdag 3 juni 2026 21:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee wie er allemaal meedoen
Weet er een paar.
VS, Mexico, Canadaquote:Op woensdag 3 juni 2026 21:53 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dan weet je meer dan ik![]()
Nederland, Curacao, Iran… Verder geen idee.
Panama.quote:Op woensdag 3 juni 2026 21:53 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dan weet je meer dan ik![]()
Nederland, Curacao, Iran… Verder geen idee.
quote:Op woensdag 3 juni 2026 21:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Panama.
Valt me tegen dat jij dat niet weet![]()
Lekker.quote:Op woensdag 3 juni 2026 21:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier Rode bieten met gekookte krieltjes en een speklap
O heb je nog steeds paaseitjesquote:Op woensdag 3 juni 2026 22:13 schreef drakin het volgende:
[..]
Lekker.
Nu nog aan de thee met wat paaseitjes
Hullo drakin.quote:
Ik vond nog een paarquote:Op woensdag 3 juni 2026 22:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O heb je nog steeds paaseitjeslekker hoor. Ik zit al in bed ga zo naar dromenland.
Thnx. Jij ook voor straksquote:
Slaap lekker Dottekequote:Op woensdag 3 juni 2026 22:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O heb je nog steeds paaseitjeslekker hoor. Ik zit al in bed ga zo naar dromenland.
T is een bagger film,quote:Op woensdag 3 juni 2026 22:20 schreef Domnivoor het volgende:
Ik kijk met een half oog naar Battleship. Ik heb hem al eens eerder gezien. Interessante film.
Oh ja, een verstand-op-nul-filmquote:Op woensdag 3 juni 2026 22:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is een bagger film,
maar zo goed als lekker simpel vermaak
Kijk hem ook, en niet voor het eerst
En dat ze straks boem gaan doen met het grote bootjequote:Op woensdag 3 juni 2026 22:34 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Oh ja, een verstand-op-nul-film![]()
Wat het toch interessant maakt is dat je ook het perspectief van de aliens ziet.
Met een 40+-teamquote:Op woensdag 3 juni 2026 22:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En dat ze straks boem gaan doen met het grote bootje
Nou moeten ze voor straf alsnog thuisblijven,quote:
Van mij mogen ze thuisblijven.quote:Op woensdag 3 juni 2026 22:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou moeten ze voor straf alsnog thuisblijven,
iedereen blij
Ja jammerquote:Op woensdag 3 juni 2026 22:50 schreef mario390 het volgende:
[..]
Baumgartner bijna beste, vallt Maanden uit 😟
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kerelquote:
quote:Op woensdag 3 juni 2026 23:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kerelDa's lang gelee
Gaat z'n gangetje, thuis wel prima, op werk druk druk druk
daar ook alles OK?quote:Op woensdag 3 juni 2026 23:04 schreef DeHovenier het volgende:
[..]goed om te horen
En idd lang geleden
Dank jequote:
De baas van de dagquote:
Correct.quote:
Trots op jouquote:
* TheStigsDutchCousin gooit chocoladequote:
* Choco vangtquote:Op donderdag 4 juni 2026 09:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
* TheStigsDutchCousin gooit chocolade
Ik ving ook nog wat.quote:Op donderdag 4 juni 2026 09:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
* TheStigsDutchCousin gooit chocolade
quote:
Niet afpakken van elkaar he!quote:
Tuurlijk niet, gewoon delen.quote:Op donderdag 4 juni 2026 10:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
[..]
Niet afpakken van elkaar he!
Nee hoorquote:Op donderdag 4 juni 2026 10:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
[..]
Niet afpakken van elkaar he!
quote:
Trots op julliequote:
* TheStigsDutchCousin gooit hele zak leegquote:
quote:Op donderdag 4 juni 2026 10:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
* TheStigsDutchCousin gooit hele zak leeg
Ze is hier ookquote:
Mogge Domni.quote:Op donderdag 4 juni 2026 10:36 schreef Domnivoor het volgende:
Goedemorgen ChocFan, Dotteke, maily, TheStigsDutchCousin en iedereen
quote:
Welke zak?quote:Op donderdag 4 juni 2026 10:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
* TheStigsDutchCousin gooit hele zak leeg
Morguh Domnivoorquote:Op donderdag 4 juni 2026 10:36 schreef Domnivoor het volgende:
Goedemorgen ChocFan, Dotteke, maily, TheStigsDutchCousin en iedereen
Zak met geld heb je ook nog he, vind dat niet echt ieuw moet ik zeggenquote:
DOTJE TOCH.quote:
Oh ja, lol, tja, mijn gedachten gaan dan toch de andere kant op zoals je merkt.quote:Op donderdag 4 juni 2026 10:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zak met geld heb je ook nog he, vind dat niet echt ieuw moet ik zeggen
Waarom Dotje toch, ik vroeg mij af of je een zak chocolade leeg schudde of een zak met geld zodat ze zelf chocolade kon kopenquote:
Ik merkte het bij Stig ook alquote:Op donderdag 4 juni 2026 10:53 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh ja, lol, tja, mijn gedachten gaan dan toch de andere kant op zoals je merkt.
Gedachten zijn je hoogste krachtenquote:Op donderdag 4 juni 2026 11:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik had liever gehad dat ik ook gelijk aan geld dacht maar helaas.
Klopt en is goed, ieder zijn eigen categorie.quote:Op donderdag 4 juni 2026 11:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gedachten zijn je hoogste krachten![]()
Maar neem jij de inhoud van jou gedachten dan neem ik de inhoud van mijn gedachten wel
Lolquote:Op donderdag 4 juni 2026 11:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt en is goed, ieder zijn eigen categorie.
quote:
quote:Op donderdag 4 juni 2026 11:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb nog een beetje.
* Choco werpt wat richting pullup
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |