Ik laat ze tegenwoordig maar naar zo''n pakketpunt brengen ook, haal ik ze zelf wel opquote:
Kan ook wel handig zijn, weet niet eens of er hier 1 in de buurt zit.quote:Op woensdag 3 juni 2026 15:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik laat ze tegenwoordig maar naar zo''n pakketpunt brengen ook, haal ik ze zelf wel op
* boksquote:Op woensdag 3 juni 2026 15:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik laat ze tegenwoordig maar naar zo''n pakketpunt brengen ook, haal ik ze zelf wel op
Hulloquote:
quote:
Hullo Badeendjequote:
Was even iets lekkers aan het eten maken en verorberenquote:
Ja en Oostenrijk oefende tegen Tunesie die onze tegenstander isquote:Op woensdag 3 juni 2026 20:56 schreef pullup het volgende:
Oostenrijk moet tegen Algerije op de WK zelf toch mario?
Jaquote:Op woensdag 3 juni 2026 20:56 schreef pullup het volgende:
Oostenrijk moet tegen Algerije op de WK zelf toch mario?
Wat at je voor lekkers?quote:Op woensdag 3 juni 2026 20:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Was even iets lekkers aan het eten maken en verorberen
Met papagaai gevuld konijn op een beetje van eendensla?quote:Op woensdag 3 juni 2026 20:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Was even iets lekkers aan het eten maken en verorberen
Ik had een quiche gemaakt met pikante worstjes en een prei/kaas prutjequote:
Ik kom de volgende keer bij jou eten.quote:Op woensdag 3 juni 2026 21:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik had een quiche gemaakt met pikante worstjes en een prei/kaas prutje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |