Moet ie zich niet zo debiel druk makenquote:Op woensdag 3 juni 2026 13:11 schreef pullup het volgende:
https://nos.nl/artikel/26(...)ciale-factor-geweest
Die heeft geen goede maand
En brilletjes meppen. maja dit is niet fijnquote:Op woensdag 3 juni 2026 13:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Moet ie zich niet zo debiel druk maken
quote:Op woensdag 3 juni 2026 13:13 schreef maily het volgende:
[..]
Ik had niet eens geklikt. Zocht alleen "hullo"![]()
Zo te lezen komt hij er goed vanaf ........quote:Op woensdag 3 juni 2026 13:14 schreef pullup het volgende:
[..]
En brilletjes meppen. maja dit is niet fijn
quote:Op woensdag 3 juni 2026 13:11 schreef pullup het volgende:
https://nos.nl/artikel/26(...)ciale-factor-geweest
Die heeft geen goede maand
Ehm .....quote:"Hij had de tegenwoordigheid van geest om op de fiets te stappen en rustig midden op de weg te rijden naar de huisarts die om de hoek zit."
Het ging toch vooral om zijn spraakvermogen?quote:
Had hij ook 112 kunnen bellen/appen/whateverquote:
Er kan vrij snel heel veel kapot bij zoietsquote:Op woensdag 3 juni 2026 13:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het ging toch vooral om zijn spraakvermogen?
Dat wel ja...quote:Op woensdag 3 juni 2026 13:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er kan vrij snel heel veel kapot bij zoiets
Maar goed, mag daar niets over zeggen eigenlijkquote:
Waarom niet?quote:Op woensdag 3 juni 2026 13:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar goed, mag daar niets over zeggen eigenlijk
Ook nog wel eens heel erg niet geluisterd naar artsen enzoquote:
Ow ....quote:Op woensdag 3 juni 2026 13:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ook nog wel eens heel erg niet geluisterd naar artsen enzo
Ik had gelijk, maar nog ...........quote:Op woensdag 3 juni 2026 13:40 schreef maily het volgende:
[..]
Ow ....
Niet goed afgelopen? #durftevragen.
Wel goedkoperquote:Op woensdag 3 juni 2026 13:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik had gelijk, maar nog ...........
Blijkbaar is het niet goed als ze zeggen, joh, ik stuur nu een ambulance.
Dat je dan zegt, nee joh, ik neem de bus wel
Niet voor mijquote:
quote:
Waarom zou dat voor mij goedkoper moeten zijn?quote:
De bus is voor mij in ieder geval goedkoper dan een ambulance laten aanrukkenquote:Op woensdag 3 juni 2026 14:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom zou dat voor mij goedkoper moeten zijn?
Je hebt geen verzekering?quote:Op woensdag 3 juni 2026 14:49 schreef pullup het volgende:
[..]
De bus is voor mij in ieder geval goedkoper dan een ambulance laten aanrukken
Ik laat ze tegenwoordig maar naar zo''n pakketpunt brengen ook, haal ik ze zelf wel opquote:
Kan ook wel handig zijn, weet niet eens of er hier 1 in de buurt zit.quote:Op woensdag 3 juni 2026 15:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik laat ze tegenwoordig maar naar zo''n pakketpunt brengen ook, haal ik ze zelf wel op
* boksquote:Op woensdag 3 juni 2026 15:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik laat ze tegenwoordig maar naar zo''n pakketpunt brengen ook, haal ik ze zelf wel op
Hulloquote:
quote:
Hullo Badeendjequote:
Was even iets lekkers aan het eten maken en verorberenquote:
Ja en Oostenrijk oefende tegen Tunesie die onze tegenstander isquote:Op woensdag 3 juni 2026 20:56 schreef pullup het volgende:
Oostenrijk moet tegen Algerije op de WK zelf toch mario?
Jaquote:Op woensdag 3 juni 2026 20:56 schreef pullup het volgende:
Oostenrijk moet tegen Algerije op de WK zelf toch mario?
Wat at je voor lekkers?quote:Op woensdag 3 juni 2026 20:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Was even iets lekkers aan het eten maken en verorberen
Met papagaai gevuld konijn op een beetje van eendensla?quote:Op woensdag 3 juni 2026 20:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Was even iets lekkers aan het eten maken en verorberen
Ik had een quiche gemaakt met pikante worstjes en een prei/kaas prutjequote:
Ik kom de volgende keer bij jou eten.quote:Op woensdag 3 juni 2026 21:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik had een quiche gemaakt met pikante worstjes en een prei/kaas prutje
Hier Rode bieten met gekookte krieltjes en een speklapquote:Op woensdag 3 juni 2026 21:26 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik kom de volgende keer bij jou eten.
Had wat simpels vandaag.
Kijk er echt nooit naar, nu weet ik weer waaromquote:
Ja dat was geen makkelijke wedstrijd voor jullie.. We zullen er ook moeite mee hebbenquote:Op woensdag 3 juni 2026 21:42 schreef mario390 het volgende:
Misschien hadden we en Goal gemakt maar het was schwer tegen Tunesien met 10 Mann wegen Rot vor Laimer
Doet Oostenrijk mee aan het WKquote:Op woensdag 3 juni 2026 21:42 schreef mario390 het volgende:
Misschien hadden we en Goal gemakt maar het was schwer tegen Tunesien met 10 Mann wegen Rot vor Laimer
Jaquote:
Die pedofiele oempaloempa had toch gecorrupt dat Italie alsnog mocht ipv Iran ?quote:Op woensdag 3 juni 2026 21:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja
Italie is voor de zoveelste keer op rij(3e dacht ik) de grote afwezige
Ik heb werkelijk geen idee wie er allemaal meedoenquote:Op woensdag 3 juni 2026 21:50 schreef mario390 het volgende:
[..]
Will je me nu verneuken? We waren Gruppensieger 😀
Dan weet je meer dan ikquote:Op woensdag 3 juni 2026 21:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee wie er allemaal meedoen
Weet er een paar.
VS, Mexico, Canadaquote:Op woensdag 3 juni 2026 21:53 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dan weet je meer dan ik![]()
Nederland, Curacao, Iran… Verder geen idee.
Panama.quote:Op woensdag 3 juni 2026 21:53 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dan weet je meer dan ik![]()
Nederland, Curacao, Iran… Verder geen idee.
quote:Op woensdag 3 juni 2026 21:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Panama.
Valt me tegen dat jij dat niet weet![]()
Lekker.quote:Op woensdag 3 juni 2026 21:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier Rode bieten met gekookte krieltjes en een speklap
O heb je nog steeds paaseitjesquote:Op woensdag 3 juni 2026 22:13 schreef drakin het volgende:
[..]
Lekker.
Nu nog aan de thee met wat paaseitjes
Hullo drakin.quote:
Ik vond nog een paarquote:Op woensdag 3 juni 2026 22:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O heb je nog steeds paaseitjeslekker hoor. Ik zit al in bed ga zo naar dromenland.
Thnx. Jij ook voor straksquote:
Slaap lekker Dottekequote:Op woensdag 3 juni 2026 22:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O heb je nog steeds paaseitjeslekker hoor. Ik zit al in bed ga zo naar dromenland.
T is een bagger film,quote:Op woensdag 3 juni 2026 22:20 schreef Domnivoor het volgende:
Ik kijk met een half oog naar Battleship. Ik heb hem al eens eerder gezien. Interessante film.
Oh ja, een verstand-op-nul-filmquote:Op woensdag 3 juni 2026 22:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is een bagger film,
maar zo goed als lekker simpel vermaak
Kijk hem ook, en niet voor het eerst
En dat ze straks boem gaan doen met het grote bootjequote:Op woensdag 3 juni 2026 22:34 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Oh ja, een verstand-op-nul-film![]()
Wat het toch interessant maakt is dat je ook het perspectief van de aliens ziet.
Met een 40+-teamquote:Op woensdag 3 juni 2026 22:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En dat ze straks boem gaan doen met het grote bootje
Nou moeten ze voor straf alsnog thuisblijven,quote:
Van mij mogen ze thuisblijven.quote:Op woensdag 3 juni 2026 22:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou moeten ze voor straf alsnog thuisblijven,
iedereen blij
Ja jammerquote:Op woensdag 3 juni 2026 22:50 schreef mario390 het volgende:
[..]
Baumgartner bijna beste, vallt Maanden uit 😟
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kerelquote:
quote:Op woensdag 3 juni 2026 23:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kerelDa's lang gelee
Gaat z'n gangetje, thuis wel prima, op werk druk druk druk
daar ook alles OK?quote:Op woensdag 3 juni 2026 23:04 schreef DeHovenier het volgende:
[..]goed om te horen
En idd lang geleden
Dank jequote:
De baas van de dagquote:
Correct.quote:
Trots op jouquote:
* TheStigsDutchCousin gooit chocoladequote:
* Choco vangtquote:Op donderdag 4 juni 2026 09:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
* TheStigsDutchCousin gooit chocolade
Ik ving ook nog wat.quote:Op donderdag 4 juni 2026 09:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
* TheStigsDutchCousin gooit chocolade
quote:
Niet afpakken van elkaar he!quote:
Tuurlijk niet, gewoon delen.quote:Op donderdag 4 juni 2026 10:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
[..]
Niet afpakken van elkaar he!
Nee hoorquote:Op donderdag 4 juni 2026 10:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
[..]
Niet afpakken van elkaar he!
quote:
Trots op julliequote:
* TheStigsDutchCousin gooit hele zak leegquote:
quote:Op donderdag 4 juni 2026 10:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
* TheStigsDutchCousin gooit hele zak leeg
Ze is hier ookquote:
Mogge Domni.quote:Op donderdag 4 juni 2026 10:36 schreef Domnivoor het volgende:
Goedemorgen ChocFan, Dotteke, maily, TheStigsDutchCousin en iedereen
quote:
Welke zak?quote:Op donderdag 4 juni 2026 10:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
* TheStigsDutchCousin gooit hele zak leeg
Morguh Domnivoorquote:Op donderdag 4 juni 2026 10:36 schreef Domnivoor het volgende:
Goedemorgen ChocFan, Dotteke, maily, TheStigsDutchCousin en iedereen
Zak met geld heb je ook nog he, vind dat niet echt ieuw moet ik zeggenquote:
DOTJE TOCH.quote:
Oh ja, lol, tja, mijn gedachten gaan dan toch de andere kant op zoals je merkt.quote:Op donderdag 4 juni 2026 10:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zak met geld heb je ook nog he, vind dat niet echt ieuw moet ik zeggen
Waarom Dotje toch, ik vroeg mij af of je een zak chocolade leeg schudde of een zak met geld zodat ze zelf chocolade kon kopenquote:
Ik merkte het bij Stig ook alquote:Op donderdag 4 juni 2026 10:53 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh ja, lol, tja, mijn gedachten gaan dan toch de andere kant op zoals je merkt.
Gedachten zijn je hoogste krachtenquote:Op donderdag 4 juni 2026 11:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik had liever gehad dat ik ook gelijk aan geld dacht maar helaas.
Klopt en is goed, ieder zijn eigen categorie.quote:Op donderdag 4 juni 2026 11:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gedachten zijn je hoogste krachten![]()
Maar neem jij de inhoud van jou gedachten dan neem ik de inhoud van mijn gedachten wel
Lolquote:Op donderdag 4 juni 2026 11:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt en is goed, ieder zijn eigen categorie.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |