Oh ja, een verstand-op-nul-filmquote:Op woensdag 3 juni 2026 22:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is een bagger film,
maar zo goed als lekker simpel vermaak
Kijk hem ook, en niet voor het eerst
En dat ze straks boem gaan doen met het grote bootjequote:Op woensdag 3 juni 2026 22:34 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Oh ja, een verstand-op-nul-film![]()
Wat het toch interessant maakt is dat je ook het perspectief van de aliens ziet.
Met een 40+-teamquote:Op woensdag 3 juni 2026 22:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En dat ze straks boem gaan doen met het grote bootje
Nou moeten ze voor straf alsnog thuisblijven,quote:
Van mij mogen ze thuisblijven.quote:Op woensdag 3 juni 2026 22:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou moeten ze voor straf alsnog thuisblijven,
iedereen blij
Ja jammerquote:Op woensdag 3 juni 2026 22:50 schreef mario390 het volgende:
[..]
Baumgartner bijna beste, vallt Maanden uit 😟
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kerelquote:
quote:Op woensdag 3 juni 2026 23:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kerelDa's lang gelee
Gaat z'n gangetje, thuis wel prima, op werk druk druk druk
daar ook alles OK?quote:Op woensdag 3 juni 2026 23:04 schreef DeHovenier het volgende:
[..]goed om te horen
En idd lang geleden
Dank jequote:
De baas van de dagquote:
Correct.quote:
Trots op jouquote:
* TheStigsDutchCousin gooit chocoladequote:
* Choco vangtquote:Op donderdag 4 juni 2026 09:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
* TheStigsDutchCousin gooit chocolade
Ik ving ook nog wat.quote:Op donderdag 4 juni 2026 09:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
* TheStigsDutchCousin gooit chocolade
quote:
Niet afpakken van elkaar he!quote:
Tuurlijk niet, gewoon delen.quote:Op donderdag 4 juni 2026 10:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
[..]
Niet afpakken van elkaar he!
Nee hoorquote:Op donderdag 4 juni 2026 10:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
[..]
Niet afpakken van elkaar he!
quote:
Trots op julliequote:
* TheStigsDutchCousin gooit hele zak leegquote:
quote:Op donderdag 4 juni 2026 10:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
* TheStigsDutchCousin gooit hele zak leeg
Ze is hier ookquote:
Mogge Domni.quote:Op donderdag 4 juni 2026 10:36 schreef Domnivoor het volgende:
Goedemorgen ChocFan, Dotteke, maily, TheStigsDutchCousin en iedereen
quote:
Welke zak?quote:Op donderdag 4 juni 2026 10:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
* TheStigsDutchCousin gooit hele zak leeg
Morguh Domnivoorquote:Op donderdag 4 juni 2026 10:36 schreef Domnivoor het volgende:
Goedemorgen ChocFan, Dotteke, maily, TheStigsDutchCousin en iedereen
Zak met geld heb je ook nog he, vind dat niet echt ieuw moet ik zeggenquote:
DOTJE TOCH.quote:
Oh ja, lol, tja, mijn gedachten gaan dan toch de andere kant op zoals je merkt.quote:Op donderdag 4 juni 2026 10:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zak met geld heb je ook nog he, vind dat niet echt ieuw moet ik zeggen
Waarom Dotje toch, ik vroeg mij af of je een zak chocolade leeg schudde of een zak met geld zodat ze zelf chocolade kon kopenquote:
Ik merkte het bij Stig ook alquote:Op donderdag 4 juni 2026 10:53 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh ja, lol, tja, mijn gedachten gaan dan toch de andere kant op zoals je merkt.
Gedachten zijn je hoogste krachtenquote:Op donderdag 4 juni 2026 11:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik had liever gehad dat ik ook gelijk aan geld dacht maar helaas.
Klopt en is goed, ieder zijn eigen categorie.quote:Op donderdag 4 juni 2026 11:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gedachten zijn je hoogste krachten![]()
Maar neem jij de inhoud van jou gedachten dan neem ik de inhoud van mijn gedachten wel
Lolquote:Op donderdag 4 juni 2026 11:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt en is goed, ieder zijn eigen categorie.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |