Hier Rode bieten met gekookte krieltjes en een speklapquote:Op woensdag 3 juni 2026 21:26 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik kom de volgende keer bij jou eten.
Had wat simpels vandaag.
Kijk er echt nooit naar, nu weet ik weer waaromquote:
Ja dat was geen makkelijke wedstrijd voor jullie.. We zullen er ook moeite mee hebbenquote:Op woensdag 3 juni 2026 21:42 schreef mario390 het volgende:
Misschien hadden we en Goal gemakt maar het was schwer tegen Tunesien met 10 Mann wegen Rot vor Laimer
Doet Oostenrijk mee aan het WKquote:Op woensdag 3 juni 2026 21:42 schreef mario390 het volgende:
Misschien hadden we en Goal gemakt maar het was schwer tegen Tunesien met 10 Mann wegen Rot vor Laimer
Jaquote:
Die pedofiele oempaloempa had toch gecorrupt dat Italie alsnog mocht ipv Iran ?quote:Op woensdag 3 juni 2026 21:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja
Italie is voor de zoveelste keer op rij(3e dacht ik) de grote afwezige
Ik heb werkelijk geen idee wie er allemaal meedoenquote:Op woensdag 3 juni 2026 21:50 schreef mario390 het volgende:
[..]
Will je me nu verneuken? We waren Gruppensieger 😀
Dan weet je meer dan ikquote:Op woensdag 3 juni 2026 21:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee wie er allemaal meedoen
Weet er een paar.
VS, Mexico, Canadaquote:Op woensdag 3 juni 2026 21:53 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dan weet je meer dan ik![]()
Nederland, Curacao, Iran… Verder geen idee.
Panama.quote:Op woensdag 3 juni 2026 21:53 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dan weet je meer dan ik![]()
Nederland, Curacao, Iran… Verder geen idee.
quote:Op woensdag 3 juni 2026 21:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Panama.
Valt me tegen dat jij dat niet weet![]()
Lekker.quote:Op woensdag 3 juni 2026 21:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier Rode bieten met gekookte krieltjes en een speklap
O heb je nog steeds paaseitjesquote:Op woensdag 3 juni 2026 22:13 schreef drakin het volgende:
[..]
Lekker.
Nu nog aan de thee met wat paaseitjes
Hullo drakin.quote:
Ik vond nog een paarquote:Op woensdag 3 juni 2026 22:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O heb je nog steeds paaseitjeslekker hoor. Ik zit al in bed ga zo naar dromenland.
Thnx. Jij ook voor straksquote:
Slaap lekker Dottekequote:Op woensdag 3 juni 2026 22:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O heb je nog steeds paaseitjeslekker hoor. Ik zit al in bed ga zo naar dromenland.
T is een bagger film,quote:Op woensdag 3 juni 2026 22:20 schreef Domnivoor het volgende:
Ik kijk met een half oog naar Battleship. Ik heb hem al eens eerder gezien. Interessante film.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |