quote:
Lekkerquote:
Eindelijk.quote:
quote:
voor de regen of voor Arsenal?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 12:45 schreef engine het volgende:
[..]nog niet eens
![]()
5 uur voor staan wachten
Arsenalquote:
Ja de nivo's mogen wel even aangevuld worden met wat meer waterquote:Op dinsdag 2 juni 2026 13:55 schreef engine het volgende:
[..]
Arsenal![]()
Geen idee hoelang het regende. Hopelijk komt er nog wat
geen zorgen jongens ik hoor van me werk drinkwater niveau nog meer dan oke. (ondanks dat nieuws soms drama probeert te maken)quote:Op dinsdag 2 juni 2026 13:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja de nivo's mogen wel even aangevuld worden met wat meer water
Ik heb het nog nergens iets gelezen over een drinkwatertekort in Nederlandquote:Op dinsdag 2 juni 2026 14:08 schreef kree het volgende:
[..]
geen zorgen jongens ik hoor van me werk drinkwater niveau nog meer dan oke. (ondanks dat nieuws soms drama probeert te maken)
komt nog. geloof me.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 14:29 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik heb het nog nergens iets gelezen over een drinkwatertekort in Nederland![]()
Is ook totaal nog niet aan de orde.
hoewel waar en in meer jaren prognose idd komt er te kort. dit is niet zo zeer trouwens omdat drinkwater bedrijven niet meer kunnen produceren. ,maar allerlei regels houden het tegen omdat natuur gebied is waar iig hier we water winnen.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 14:31 schreef RedShoe het volgende:
Bestaande bronnen voor drinkwater zijn na 2030 mogelijk niet voldoende om aan de stijgende vraag te voldoen. Daarom is het belangrijk in te zetten op besparing en op nieuwe bronnen voor drinkwater. Om onnodige zuivering te voorkomen is het belangrijk om alle waterbronnen voor drinkwater zo schoon mogelijk te houden. Dit blijkt uit RIVM-onderzoek naar de ontwikkelingen die invloed hebben op de drinkwatervoorziening van de toekomst.
https://www.rivm.nl/nieuw(...)k-van-nieuwe-bronnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do what you love, love what you do!
Het kan niet veel lager zijn dan het nivo van ONZquote:Op dinsdag 2 juni 2026 14:51 schreef chufi het volgende:
Het ging me eigenlijk meer om het nivo hier onder bij mij in de gracht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |